NVIDIA GeForce 7600 GS ONGELMA

-Mko-

Voisko joku yställinen auttaa..?
Eli ongelma on seuraavanlainen. Kun pelaan eimerkiksi Counter-Strike: Sourcea tai Day Of Defeat: Sourcea niin pelin aikana näytössä välähtelee kirkkaita viivoja tai palkkeja ja pelissä myöskin näkyy joissakin paikoissa kirkkaan vihreitä neliöitä..
Missä voisi olla vika?!

8

1563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kortti olla viallinen jos sama toistuu muissakin peleissä.takuu kuitrnkin lienee voimassa?

• ettei

Näytön ohjaimen biosia tarvitse päivittää.

• -mko-

Näytönohjain on ostettu ihan pari päivää sitten, eli takuu on voimassa.
        Täytyy kokeilla sitä vielä muihinkin peleihin..

• peleistä kannattaa aina hankkia uusimmat patchit vaikkei tuo vika ehkä sillä korjaannu.bugeja on lähes kaikissa peleissä tuo nyt vähän vaikuttaa jo muulta.tietysti ne ajurit on asennettu oikein.ohjauspaneeli lisää poista ...vanhat ajurit pois ja koneen uudellenkäynnistys ennen uusien ajureiden asentamista.
      http://www.gamespot.com/pc/action/halflifecounterstrike/downloads.html

• Pasi80

Koneen kotelon ilman vaihto kunnossa?

• .osku

Ääni tälle. Mulla on parinkin kortin jäähdytyksen kanssa ollut ongelmia. Alimitoitettua jäähdytintä niissä valitettavasti usein on. Kotelon jäähdytykselläkin saa ihmeitä aikaan.

• -Mko-
        .osku kirjoitti:

Ääni tälle. Mulla on parinkin kortin jäähdytyksen kanssa ollut ongelmia. Alimitoitettua jäähdytintä niissä valitettavasti usein on. Kotelon jäähdytykselläkin saa ihmeitä aikaan.

Kyllähän ilmanvaihto pitäisi olla ihan kunnossa eikä korttikaan pitäisi olla ylikuumentunut..
        Kortin lämpötila on siinä 49 asteen paikkeilla..

Olen kokeillut pelata muitakin pelejä ja jokaisessa on aina sama vika..

Olen myös kokeillut mitä tapahtuu jos asetan grafiikka arvot kaikkein pienimmiksi, mutta sekään ei vaikuta mitenkään..

Löysin lisää/poista ohjelmasta tälläisen VIA/S3G Display Drivers.. Voisiko se olla vanhan näytönohjaimen ajurit jotka poistamalla saisin kortin toimimaan moitteettomasti ja oikein?

• ushi

Mulla on sama kortti ja sama vika ilmenee silloin tällöin. tekstuurit repee ja tekstuurien värit sekoo.

Sain hieman korjattua sitä vaihtamalla vanhempiin ajureihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      175
      4961
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4336
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27