Kondomin viimeinen käyttöpäivä

Jonttu11

Sellaista kysyisin että kuinka kauan kondomit pysyvät hyvinä? Ostin pakkauksen Magic- kondomeja r-kioskilta. Huomasin että kondomeissa lukee "exp date 2011-05. Tuohan tarkoittaa viimeistä käyttöpäivää? Onko kumi jo liian "vanha" rakasteluun?

4

2143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2011

On vielä muutama vuosi käyttöaikaa. Tarkoittaa toukokuu 2011 on "parasta ennen".

• Jonttu11

Selvä, minä kun luulin että tuo tarkoittaa 20. marraskuuta vuonna 2005.. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

• A bystander
        Jonttu11 kirjoitti:

Selvä, minä kun luulin että tuo tarkoittaa 20. marraskuuta vuonna 2005.. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Aika näyttää meneekö paketista osa vanhaksi. Voihan tässä olla edessä vähän hiljaisempaa aikaa, flaksin suhteen...

• PPPa

joka on ihmetellyt niitä kondomien päiväysmerkintöjä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      402
      2097
    2. Ei se haittaa

rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol
      Ikävä
      78
      952
    3. Rakastuin mä kerran

Rumaan ja läskiin naiseen. Unelmien nainen. 😗
      Ikävä
      47
      908
    4. Sinä nainen

kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.
      Ikävä
      75
      790
    5. Ei meistä mies tulis mitään

oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.
      Ikävä
      60
      750
    6. Eloranta Kiuruveden leuhkin

Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu
      Kiuruvesi
      28
      685
    7. Kysyisin sinulta

Nainen mitkä on meidän vuorosanat? Kun nähdään livenä, tiedustelee mies.
      Ikävä
      39
      646
    8. Hauskaa sunnuntaita

Mahdollinen 2x🔥 :).
      Ikävä
      88
      623
    Aihe