sähköliikkeestä valaisin??

dkfjghrts¨guhsghiu

onko kukaan ostanu.. eli voinko ostaa sähköliikkeest valaisimen ja putket?
vai onko muka pakko ostaa eläinkauoast. ei ole lähellä..

7

543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RRR

Itselläni on toisen altaan päällä sellanen joku vanha loisteputki runko mikä on ihan tavis systeemi..MUTTA PUTKET ON AKVALIIKKEESTÄ

Jos siellä on akvaan sopivia putkia niin miksi ei voisi ostaa...mutta epäilen että ei ihan kauheeta valikoimaa ole??

Mikset tilaa nettikaupan kautta???

• jhfgehgiuaehiguerigkidcd

sitä vois tietty harkita. tää käy katsomassa sähköliikkeet ja ilmoittaa sit kannattiko.
        valaisin pitäis saada niinku tänää.. heh. hetimullekaikkinyt-ihminen ei kestä noita toimitusaikoja.

• Rihma
        jhfgehgiuaehiguerigkidcd kirjoitti:

sitä vois tietty harkita. tää käy katsomassa sähköliikkeet ja ilmoittaa sit kannattiko.
        valaisin pitäis saada niinku tänää.. heh. hetimullekaikkinyt-ihminen ei kestä noita toimitusaikoja.

Kannattaa kysellä että valaisin kestää roiskeita. ;)

• fish KING
        Rihma kirjoitti:

Kannattaa kysellä että valaisin kestää roiskeita. ;)

Jos hankit valaisimen sähköliikkeestä niin kupuahan ei siinä sitten kannata pitää ja heijastimen tulee olla asiallinen. Valaisimen voi aina nostaa hieman korkeammalle viikottaisten huoltotoimien yhteydessä tai pitääkin korkeammalla jos sulle on tulossa on olemassa kaloja joilla on tapana hyppiä.

Noita putkia itekkin yritin joskus Onnisen kautta tilailla mutta ei niillä ollut mitään kunnollista listaa joista olis voinut valita akvaario käyttöön sopivia sävyjä, no kasvi putkia oli ja sitten sitä tavallista warm whitea mutta kun könttänä ostaa niin halvalla saa, oman kylän kauppias on reilu kaveri!

• bkjgksdknsrtgnikrkned
        fish KING kirjoitti:

Jos hankit valaisimen sähköliikkeestä niin kupuahan ei siinä sitten kannata pitää ja heijastimen tulee olla asiallinen. Valaisimen voi aina nostaa hieman korkeammalle viikottaisten huoltotoimien yhteydessä tai pitääkin korkeammalla jos sulle on tulossa on olemassa kaloja joilla on tapana hyppiä.

Noita putkia itekkin yritin joskus Onnisen kautta tilailla mutta ei niillä ollut mitään kunnollista listaa joista olis voinut valita akvaario käyttöön sopivia sävyjä, no kasvi putkia oli ja sitten sitä tavallista warm whitea mutta kun könttänä ostaa niin halvalla saa, oman kylän kauppias on reilu kaveri!

no ei kyl ollu kun ihan naurettavia virityksiä kun yritin sähköliikkeist hakea valaisinta..
        onko sulla (herra johtaja) t5 valaisin vai taviksia?? onko ne maineensa veroisia eli hyviä?
        mä sit olen NIIIIN pihalla.

• fish KING
        bkjgksdknsrtgnikrkned kirjoitti:

no ei kyl ollu kun ihan naurettavia virityksiä kun yritin sähköliikkeist hakea valaisinta..
        onko sulla (herra johtaja) t5 valaisin vai taviksia?? onko ne maineensa veroisia eli hyviä?
        mä sit olen NIIIIN pihalla.

Mulla on ihan taviksia, ammatin suoma etuisuus.

Herra johtaja on puhunut. Jos on manii niin T5 tai T8.

• kjknkdnbododohodh
        fish KING kirjoitti:

Mulla on ihan taviksia, ammatin suoma etuisuus.

Herra johtaja on puhunut. Jos on manii niin T5 tai T8.

nöyrin palvelijanne tilasi käytetyn t5 valaisimen.
        kaikki hyvin taas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      119
      2324
    2. 133
      1864
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1226
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      101
      1191
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      73
      1077
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1060
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1029
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      79
      984
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      23
      975
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      932
    Aihe