sähköliikkeestä valaisin??

dkfjghrts¨guhsghiu

onko kukaan ostanu.. eli voinko ostaa sähköliikkeest valaisimen ja putket?
vai onko muka pakko ostaa eläinkauoast. ei ole lähellä..

7

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RRR

      Itselläni on toisen altaan päällä sellanen joku vanha loisteputki runko mikä on ihan tavis systeemi..MUTTA PUTKET ON AKVALIIKKEESTÄ

      Jos siellä on akvaan sopivia putkia niin miksi ei voisi ostaa...mutta epäilen että ei ihan kauheeta valikoimaa ole??

      Mikset tilaa nettikaupan kautta???

      • jhfgehgiuaehiguerigkidcd

        sitä vois tietty harkita. tää käy katsomassa sähköliikkeet ja ilmoittaa sit kannattiko.
        valaisin pitäis saada niinku tänää.. heh. hetimullekaikkinyt-ihminen ei kestä noita toimitusaikoja.


      • Rihma
        jhfgehgiuaehiguerigkidcd kirjoitti:

        sitä vois tietty harkita. tää käy katsomassa sähköliikkeet ja ilmoittaa sit kannattiko.
        valaisin pitäis saada niinku tänää.. heh. hetimullekaikkinyt-ihminen ei kestä noita toimitusaikoja.

        Kannattaa kysellä että valaisin kestää roiskeita. ;)


      • fish KING
        Rihma kirjoitti:

        Kannattaa kysellä että valaisin kestää roiskeita. ;)

        Jos hankit valaisimen sähköliikkeestä niin kupuahan ei siinä sitten kannata pitää ja heijastimen tulee olla asiallinen. Valaisimen voi aina nostaa hieman korkeammalle viikottaisten huoltotoimien yhteydessä tai pitääkin korkeammalla jos sulle on tulossa on olemassa kaloja joilla on tapana hyppiä.

        Noita putkia itekkin yritin joskus Onnisen kautta tilailla mutta ei niillä ollut mitään kunnollista listaa joista olis voinut valita akvaario käyttöön sopivia sävyjä, no kasvi putkia oli ja sitten sitä tavallista warm whitea mutta kun könttänä ostaa niin halvalla saa, oman kylän kauppias on reilu kaveri!


      • bkjgksdknsrtgnikrkned
        fish KING kirjoitti:

        Jos hankit valaisimen sähköliikkeestä niin kupuahan ei siinä sitten kannata pitää ja heijastimen tulee olla asiallinen. Valaisimen voi aina nostaa hieman korkeammalle viikottaisten huoltotoimien yhteydessä tai pitääkin korkeammalla jos sulle on tulossa on olemassa kaloja joilla on tapana hyppiä.

        Noita putkia itekkin yritin joskus Onnisen kautta tilailla mutta ei niillä ollut mitään kunnollista listaa joista olis voinut valita akvaario käyttöön sopivia sävyjä, no kasvi putkia oli ja sitten sitä tavallista warm whitea mutta kun könttänä ostaa niin halvalla saa, oman kylän kauppias on reilu kaveri!

        no ei kyl ollu kun ihan naurettavia virityksiä kun yritin sähköliikkeist hakea valaisinta..
        onko sulla (herra johtaja) t5 valaisin vai taviksia?? onko ne maineensa veroisia eli hyviä?
        mä sit olen NIIIIN pihalla.


      • fish KING
        bkjgksdknsrtgnikrkned kirjoitti:

        no ei kyl ollu kun ihan naurettavia virityksiä kun yritin sähköliikkeist hakea valaisinta..
        onko sulla (herra johtaja) t5 valaisin vai taviksia?? onko ne maineensa veroisia eli hyviä?
        mä sit olen NIIIIN pihalla.

        Mulla on ihan taviksia, ammatin suoma etuisuus.

        Herra johtaja on puhunut. Jos on manii niin T5 tai T8.


      • kjknkdnbododohodh
        fish KING kirjoitti:

        Mulla on ihan taviksia, ammatin suoma etuisuus.

        Herra johtaja on puhunut. Jos on manii niin T5 tai T8.

        nöyrin palvelijanne tilasi käytetyn t5 valaisimen.
        kaikki hyvin taas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe