Millaisia liksoja rahoitusalalla maksetaan back-office hommista?
Vastaukset 5
- ex-bo assistentti
pankissa pk-seudulla
taulukkopalkat käytössä eli
n. 1700e kk lounassetelit
bäkkärissä vaikea saada yli 2500e kk vaikka olisit ns. middleoffice tai front officen päällikkö
tuo on kyllä mainio ponnahdusikkunapaikka salkunhoitoon ja muihin tehtäviin- täällä
Mutta eihän Middle ja Front ole enää Back-Officea?
Itse olen controller nimikkeellä juuri siinä keskitoimistossa (tosin ei pankki vaan teollisuusfirman treasury) ja palkka on 3,6k - tosin kokemusta on melko vähän joten varmaan tuo voisi olla reilusti korkeampikin. Frontin päällikkönä varmaan tienestit on jo ihan ok. Tosin, työympäristönähän tämä on melko tylsä, liian kaukana liiketoiminnasta. - pä
täällä kirjoitti:
Mutta eihän Middle ja Front ole enää Back-Officea?
Itse olen controller nimikkeellä juuri siinä keskitoimistossa (tosin ei pankki vaan teollisuusfirman treasury) ja palkka on 3,6k - tosin kokemusta on melko vähän joten varmaan tuo voisi olla reilusti korkeampikin. Frontin päällikkönä varmaan tienestit on jo ihan ok. Tosin, työympäristönähän tämä on melko tylsä, liian kaukana liiketoiminnasta.onko kellään päivittyjä palkkatietoa ko alalle?
- boos
pä kirjoitti:
onko kellään päivittyjä palkkatietoa ko alalle?
2000-3500 riippuen kokemuksesta. päälle lounasetua ja mahdollista kännykkäetua.
- muuten kiinnostaa
bäkkäriksi? tarviiko tehdä puhelinmyyntiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7081985Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3401061- 67917
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö148822Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65616- 31609
- 46604
- 88577
- 32570
- 37530