on alkanut vaivata. Ennen ei ole tapahtunut vastaavaa eli käteni tärisee sekä seurassa että yksin olessa. Kädet tuntuvat myös aikaisempaa kömpelöiltä. Tärinä on pientä vapinaa pikemmin kuin suurta vatkausta. Olen vasta 21-vuotias. Mistä tälläinen käsien täriseminen voisi johtua?
Käsien
tärinä
4
827
Vastaukset
- liikatoiminta
voi aiheuttaa käsien tärinää.
Kehoittaisin menemään vaikka terveyskeskuslääkärille, niin voitaisiin ottaa erilaisia kokeita. - juhlittua
uutta vuotta liian railakkaasti ethän näköjään osaa lukea otsikoitakaan
- edellinen
Eiköhän yllättäen alkanut käsien tärinä aiheuta myös pelkoja siitä mikähän mahtaa vaivata???!!!
- Anonyymi
Naisen piiritys
Ulos ajo kenet illalla anaali- seksiin otat.
Pyhäjärvi Haapajärvi seurakunta puhelimet
Pyyntö pitäsi housut prästätä Seurakunnan tilaisuuksiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845347Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423571Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j592946Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372155Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611916Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2881710- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71205