on alkanut vaivata. Ennen ei ole tapahtunut vastaavaa eli käteni tärisee sekä seurassa että yksin olessa. Kädet tuntuvat myös aikaisempaa kömpelöiltä. Tärinä on pientä vapinaa pikemmin kuin suurta vatkausta. Olen vasta 21-vuotias. Mistä tälläinen käsien täriseminen voisi johtua?
Käsien
tärinä
4
820
Vastaukset
- liikatoiminta
voi aiheuttaa käsien tärinää.
Kehoittaisin menemään vaikka terveyskeskuslääkärille, niin voitaisiin ottaa erilaisia kokeita. - juhlittua
uutta vuotta liian railakkaasti ethän näköjään osaa lukea otsikoitakaan
- edellinen
Eiköhän yllättäen alkanut käsien tärinä aiheuta myös pelkoja siitä mikähän mahtaa vaivata???!!!
- Anonyymi
Naisen piiritys
Ulos ajo kenet illalla anaali- seksiin otat.
Pyhäjärvi Haapajärvi seurakunta puhelimet
Pyyntö pitäsi housut prästätä Seurakunnan tilaisuuksiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait102898- 392527
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381393- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 32786
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27635Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596