Kaustisen kampaaja?

Nainen '87

Ketä kampaajaa Kaustisella suosittelisitte hääkampauksen tekijäksi? Itsellä olisi kesällä häät ja pitäisi jo kohtapuoliin varata aika, mutta en ole käynyt yhdelläkään kampaajalla Kaustisella, joten ei ole tietoa! Kertokaa kokemuksistanne!

8

1944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morsian -96

varma valinta wassborr ja kumppanit ja olet parhaimmillasi tärkeänä päivänäsi

• Nainen '87

Mutta eikös wassborg ole aika kallis? Sen vuoksi sitä olen empinytkin... Paljonkohan siellä kampaus maksaisi?
        Mitenkähän kampaaja siellä suhtautuu, jos menee sinne niin, ettei päässä ole mitään ajatusta, miten haluaisi hiuksensa laitettavan? ;D

• karvat palaa
        Nainen '87 kirjoitti:

Mutta eikös wassborg ole aika kallis? Sen vuoksi sitä olen empinytkin... Paljonkohan siellä kampaus maksaisi?
        Mitenkähän kampaaja siellä suhtautuu, jos menee sinne niin, ettei päässä ole mitään ajatusta, miten haluaisi hiuksensa laitettavan? ;D

Laadusta kannattaa maksaa.Jos olet nuuka,,,mene naapurin muijalle käherrettäväksi.

• mb320
        Nainen '87 kirjoitti:

ja samalla vaikka käydä siellä , he varmaan esittelevän eri vaihtoehtoja .

• morsian-96
        Nainen '87 kirjoitti:

hinnasta en osaa sanua ko omasta on jo aikaa, mutta kampaus kyllä ihan takuulla pysyy kuosissaan ko se sielä laitethan. samalla kampaukslla voi juhulia seuraavanki päivän,(jos tahtoo).
        Mutta suosituimmat päivät voi olla jo kortilla,että sama mistä kysyt aikaa, ni het ens viikolla ,jos haluat yleensä kampaajalle päästä ja vielä tiettynä kellonaikana. jos nimittäin sattuu usiat häät samalle päivälle ni voi olla vähän vaikia saara sopivaa aikaa,,,,,,

• vaimoke

Yks hyvä on siellä järvelän tien varressa se uudehko paikkakuntalainen... tosi hyvä. Oon saanu wassborrilla kerran violetit hiukset siskoni häihin... Tarkoitus tummman ruskea, että se siitä ammattitaidosta...

• vio-letti

niinno ihimisiähän ne kampaajakki on,,,,,,,,,,,,

• Isäpappa

Perheeni on käynyt siellä viimeiset 20 vuotta, iloinen ja hyvä palvelu, korkea ammattitaito Samat hinnat kun muualla. Suosittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1297
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      135
      1043
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      897
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      822
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      774
    Aihe