Kaustisen kampaaja?

Nainen '87

Ketä kampaajaa Kaustisella suosittelisitte hääkampauksen tekijäksi? Itsellä olisi kesällä häät ja pitäisi jo kohtapuoliin varata aika, mutta en ole käynyt yhdelläkään kampaajalla Kaustisella, joten ei ole tietoa! Kertokaa kokemuksistanne!

8

2029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morsian -96

varma valinta wassborr ja kumppanit ja olet parhaimmillasi tärkeänä päivänäsi

• Nainen '87

Mutta eikös wassborg ole aika kallis? Sen vuoksi sitä olen empinytkin... Paljonkohan siellä kampaus maksaisi?
        Mitenkähän kampaaja siellä suhtautuu, jos menee sinne niin, ettei päässä ole mitään ajatusta, miten haluaisi hiuksensa laitettavan? ;D

• karvat palaa
        Nainen '87 kirjoitti:

Mutta eikös wassborg ole aika kallis? Sen vuoksi sitä olen empinytkin... Paljonkohan siellä kampaus maksaisi?
        Mitenkähän kampaaja siellä suhtautuu, jos menee sinne niin, ettei päässä ole mitään ajatusta, miten haluaisi hiuksensa laitettavan? ;D

Laadusta kannattaa maksaa.Jos olet nuuka,,,mene naapurin muijalle käherrettäväksi.

• mb320
        Nainen '87 kirjoitti:

ja samalla vaikka käydä siellä , he varmaan esittelevän eri vaihtoehtoja .

• morsian-96
        Nainen '87 kirjoitti:

hinnasta en osaa sanua ko omasta on jo aikaa, mutta kampaus kyllä ihan takuulla pysyy kuosissaan ko se sielä laitethan. samalla kampaukslla voi juhulia seuraavanki päivän,(jos tahtoo).
        Mutta suosituimmat päivät voi olla jo kortilla,että sama mistä kysyt aikaa, ni het ens viikolla ,jos haluat yleensä kampaajalle päästä ja vielä tiettynä kellonaikana. jos nimittäin sattuu usiat häät samalle päivälle ni voi olla vähän vaikia saara sopivaa aikaa,,,,,,

• vaimoke

Yks hyvä on siellä järvelän tien varressa se uudehko paikkakuntalainen... tosi hyvä. Oon saanu wassborrilla kerran violetit hiukset siskoni häihin... Tarkoitus tummman ruskea, että se siitä ammattitaidosta...

• vio-letti

niinno ihimisiähän ne kampaajakki on,,,,,,,,,,,,

• Isäpappa

Perheeni on käynyt siellä viimeiset 20 vuotta, iloinen ja hyvä palvelu, korkea ammattitaito Samat hinnat kun muualla. Suosittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      252
      4548
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      128
      2978
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1730
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1563
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1461
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1314
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1235
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1085
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1083
    Aihe