feliz 2007!

neitsyt+m

Siis onnea vuodelle 2007! Tuolla toisessa ketjussa sitä toivotettiin meille ja sitä me kyllä tarvitaan. Saturnus siirtyy 11.9. 2007 neitsyen merkkiin ja antaa kunnon haasteen. Nyt ei auta jäädä laakereille lepäämään. Mitä haasteita se tuo mahdollisesti sinulle?

11

1308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VirgoWoman

      Jaa, että vieläkö haasteita?! Minun elämäni on ollut tasaisen haastavaa kriisistä kriisiin viimeiset parikymmentä vuotta (aikuisikäni), eivätkä nuo Saturnukset ole koskaan tuntuneet erityisen haasteellisina ajanjaksoina (en ole niitä erottanut elämänkulussani mitenkään).

      Miksi Saturnus neitsyessä on erityisen haasteellinen - vai vaikuttaako siis Saturnus aina eniten siihen aurinkomerkkiin, jossa on? Eikö Saturnus neitsyessä voisi myös tukea ja vahvistaa ja edesauttaa pyrkimyksiämme ollessaan yhtymässä aurinkoon?

      Hyvää uutta vuotta kaikille neitsyille!

      • aapeeee

        Kannattaa kysyä jellonilta. Ne lusivat nyt tuota vaihetta. Kyllähän saturnus omassa merkissä syö miestä tai vastaavaa. Jos elämä on ollut tähän saakka tuollaista kuten ymmärrän, niin silloin saturnuksen yhtymä pysäyttää sinut. Voithan vaikka hakea YK:n rauhanturvajoukkoihin analysoimaan Kosovon tilannetta. Muutosta tyrkkii ja eikä se välttämättä paha ole. Kysyinkin sitä onko tulossa jotain. Minä taas en tiedä mitä se tekee. Pitääpä olla valppaana. Mutta 11.9. se tulee neitsyen alkupäähän ja syksyllä on tällä palstalla jääkylmää. Näkeehän sen leijonista, eivät pöyhistele eivätkä joutavia pullistele. Veskaritkin höyryää ja sekoilee yhdessä neptunuksen konjunktion kanssa. Se on sitä vesimiestä nyt ja kestää v. 2012 saakka neptunuksen osalta.
        Että Feliz 2007!


      • VirgoWoman
        aapeeee kirjoitti:

        Kannattaa kysyä jellonilta. Ne lusivat nyt tuota vaihetta. Kyllähän saturnus omassa merkissä syö miestä tai vastaavaa. Jos elämä on ollut tähän saakka tuollaista kuten ymmärrän, niin silloin saturnuksen yhtymä pysäyttää sinut. Voithan vaikka hakea YK:n rauhanturvajoukkoihin analysoimaan Kosovon tilannetta. Muutosta tyrkkii ja eikä se välttämättä paha ole. Kysyinkin sitä onko tulossa jotain. Minä taas en tiedä mitä se tekee. Pitääpä olla valppaana. Mutta 11.9. se tulee neitsyen alkupäähän ja syksyllä on tällä palstalla jääkylmää. Näkeehän sen leijonista, eivät pöyhistele eivätkä joutavia pullistele. Veskaritkin höyryää ja sekoilee yhdessä neptunuksen konjunktion kanssa. Se on sitä vesimiestä nyt ja kestää v. 2012 saakka neptunuksen osalta.
        Että Feliz 2007!

        Olen sitä sukupolvea, jolla on Saturnus kaloissa ja oppositiossa siis neitsyt-Aurinkooni. Olen ymmärtänyt astrologien jutuista, että nimenomaan tämä oppositio Aurinkoon olisi hankala sijoitus, kun Saturnuksen energia yrittää vastustaa Auringon energiaa koko voimallaan, eikä Aurinko siis pääse toteutumaan vapaasti, vaan olen ikäänkuin puristuksissa...
        Sen sijaan konjunktio ajaisi energiaa samaan suuntaan... (?).

        No, toki olen kuullut "Saturnuksen paluista" jne. Mutta kuten sanoin, en ole Saturnuksen liikkeitä tuntenut koskaan elämässäni (esim. viimeksi runsaat 10 v. sitten oli kaiketi tällainen paluu). Kaikki isommat muutokset ovat tulleet tai olen ne tehnyt oma-aloitteisesti eri aikaan riippumatta Saturnuksesta. Toki voi olla, että olen muutenkin niin Saturnuspaineissa tuon opposition vuoksi, että en huomaa muita liikkeitä...

        Saturnus on kiinnnostava - sen hyvistä voimista harvemmin puhutaan, ja se leimataan varsin yksioikoisesti pahaksi. Mutta kyllähän elämässä tarvitaan rakennetta, itsekuria yms.


    • AROSUSI-09

      Mitä hittoa se tarkoittaa? Mulla on zynttärit seuraavana päivänä eli ei kai päivää ennen ole maailmanloppua (taas) tulossa tai jotain? Väännäs rautalangasta?:O

      • A. Perä

        Rautalangasta raippoihin. Alkaa piinaviikot ja 2.5 v kestävä kärsimysnäytelmä. Mikään muu merkki tuskin pystyy, tai kyllä kalat, saamaan aikaan sellaista tuskaa itselleen kuin neitsyt. Kalat muistaa tämän kyllä. Mikään ei meille kelpaa, Virgolandia menee konkurssiin tai hautaustoimistot ei. Tästä voi alkaa jo kehitellä draamaa. Pyää ää H !


      • AROSUSI-09
        A. Perä kirjoitti:

        Rautalangasta raippoihin. Alkaa piinaviikot ja 2.5 v kestävä kärsimysnäytelmä. Mikään muu merkki tuskin pystyy, tai kyllä kalat, saamaan aikaan sellaista tuskaa itselleen kuin neitsyt. Kalat muistaa tämän kyllä. Mikään ei meille kelpaa, Virgolandia menee konkurssiin tai hautaustoimistot ei. Tästä voi alkaa jo kehitellä draamaa. Pyää ää H !

        *Ripottelee tuhkaa päälleen ja pukeutuu säkkiin*Auttaako edes sohvan alle piiloon meno?:O


      • n....+m
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        *Ripottelee tuhkaa päälleen ja pukeutuu säkkiin*Auttaako edes sohvan alle piiloon meno?:O

        Sulla ei ole vielä kiirettä tuhkanripotteluun. SE ensikis koskettaa elokuun neitsyitä (jos koskettaa). Sulla tuo synkistely tulee paaaa aaljooo ...n myöhemmin, n. kaksi vuotta kuluttua.


      • AROSUSI-09
        n....+m kirjoitti:

        Sulla ei ole vielä kiirettä tuhkanripotteluun. SE ensikis koskettaa elokuun neitsyitä (jos koskettaa). Sulla tuo synkistely tulee paaaa aaljooo ...n myöhemmin, n. kaksi vuotta kuluttua.

        Niin kun aika tulee,niin kärsimystä on vähemmän jäljellä tai sitten siihen on jo tottunut? *Pujottelee karheaa säkkiä ihokkaakseen ja hieroo suolaa ja tuhkaa silmiin ja haavoihin* Lainaisitko ruoskaa?


    • AROSUSI-09

      Missä tähdet taivalsivat ja kuu kulki 11.9.2001? Oliko mitään poikkeavia enteitä,myrskylintuja,mustia pilviä nähtävissä? Miten asettuivat teenlehdet kupissa ja mitkä kortit nousivat pakasta? Tietääkö kukaan koskaan mitään ennenkuin jälkeenpäin,Felix Onnellinen?

      • Ä, Perä

        Joo kyllä merkit oli näkyvissä. Jenkit luuli niiden liittyvän kaksipäiseen kotkaan, koska saturnus oli kaksosissa. Kaksi oli kyllä, mutta tornia. Pluto jousimiehessä vei neptunushöyryissään pommin(uranus veskarissa) jenkkien mekkaan. Huh huh!


      • AROSUSI-09
        Ä, Perä kirjoitti:

        Joo kyllä merkit oli näkyvissä. Jenkit luuli niiden liittyvän kaksipäiseen kotkaan, koska saturnus oli kaksosissa. Kaksi oli kyllä, mutta tornia. Pluto jousimiehessä vei neptunushöyryissään pommin(uranus veskarissa) jenkkien mekkaan. Huh huh!

        ja koraanissa oli kerrottu,että kun niin käy,on lopun ajat lähellä.Muuan ennustamisen problematiikkaan liittyvä tekijä on juuri tuo tulkitseminen.Enteet voi esittää mainos-TV-llä parhaaseen katseluaikaan terveysside- ja X-BOX mainosten välissä ilman että kukaan näkisi muuta kuin värikästä kuvavilinää./Freedom Tower tulee näyttämään upealta kohotessaan merestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe