Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ville polttaa

Gothic girl

Oletteko huomanneet, että Ville pollttaa jokaisella kerralal yli 20 tupakkaa. Olin keran yhdellä keikalla jossa ville ei polttanut kas kummaa. En hirveesti tykkää HIMI:stä mutta on se iha Ok...
Ville ei sinään Minua kiinnosta nyt ku se kasvatti sen paranki se näyttää ihan 50 vuotiaalta.

12

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blaah

      "Ville ei sinään Minua kiinnosta nyt ku se kasvatti sen paranki se näyttää ihan 50 vuotiaalta."

      Ai ei muka kiinnosta, muuten vaan pidät lukua sen polttamista röökeistä... xD

    • him666

      yhyyy jos ville tykkää polttaa se on hänen iha oma asia vittuuks sitä kiinnostaa mitä me aatellaan siitä tai yleemsäkkin kukaan (: ihana se ois vaikka ois kalju

      • tytto73

        musta on kanssa ihan sama polttaako joku vai ei ja kuinka paljon,jokainen tyylillään ja ulkonäkö ei ole hullumpi nyttenkään.tietysti jokinen saa olla mitä mieltä lystää.täs oli mun.syppiksen tuntunen kaveri se Ville joka tapauksessa on.


    • Oma vika

      Onhan se kamalaa kun äänityömies pilaa työkalunsa,mutta tuskin siitä eroon pääsee jos sitä savuketta on alkanut vetää jo kollina.

    • UnforgivenII

      Ei ihmekään jos alkaa näyttää viiskymmpseltä ja kohta kuuskymppiseltä.

      Toivottavasti Viltsun ääniparka kestää tuon sauhuttelun, tai on kohta HIM:lle haussa uusi solisti Villen hääriessä jossain taustalla kitaran kanssa. Kukaan ei kyllä ikinä pystyisi tulkitsemaan Valon lyriikoita niin kuin Valo.

    • Elyce

      että mahtaisikohan Ville lopettaa tupakoinnin, jos se saisi lapsen? Tuli vaan mieleen sillon kun jonkun lehden kannessa luki että Ville ja Jonna haluaa lapsen (joskus aikoja sitten, kun ne vielä oli kihloissa).

      • tytto73

        kyllähän se toki on totta,että ääni kärsii ja sitten vielä,kun on se astma siinä päällä.ehkä hän itse tietää mitä tekee ja miten voi käydä.itselläni myös astma ja poltan ja se lopettaminen ei todellakaan ole helppoa,siitä kun on tullut tapa.ei voi olla Himiä ilman Ville Valoa.se on varma,että eiköhän tuo jossain vaiheessa tajua riskit.


      • Juulia

        lopettas. Se on niin kauan polttanu, että ei onnistus. Valitettavasti. Enkä usko että ees yrittäs. Tupakointi on sille varmasti aika lailla myös imagokysymys, ja tupakointi myös madaltaa ääntä, niin ei senkään takia lopettas. Jos kattoo vaikka YouTubesta jonku vanhan haastattelun, niin kyllä huomaa et on ääni muuttunu täs vuosien ja lukemattomien tupakka-askien varrella.
        Niin ja muuten, ihmettelenpä mistä tuo Katson/Seiskan/OHO:n kannesa joskus ollu lööppi muksujen hankkimisesta on repästy, ku Ville ite on sanonu useemmassaki haastattelusa ettei se oo suunnitelmisa tällä hetkellä, koska ei oo hyvä jos isä on jatkuvasti poissa kotoa ja ei onnistuis tällä elämänrytmillä. Niin ja Ville ja Jonna on kyllä edelleen kihloisa.


      • tytto73
        Juulia kirjoitti:

        lopettas. Se on niin kauan polttanu, että ei onnistus. Valitettavasti. Enkä usko että ees yrittäs. Tupakointi on sille varmasti aika lailla myös imagokysymys, ja tupakointi myös madaltaa ääntä, niin ei senkään takia lopettas. Jos kattoo vaikka YouTubesta jonku vanhan haastattelun, niin kyllä huomaa et on ääni muuttunu täs vuosien ja lukemattomien tupakka-askien varrella.
        Niin ja muuten, ihmettelenpä mistä tuo Katson/Seiskan/OHO:n kannesa joskus ollu lööppi muksujen hankkimisesta on repästy, ku Ville ite on sanonu useemmassaki haastattelusa ettei se oo suunnitelmisa tällä hetkellä, koska ei oo hyvä jos isä on jatkuvasti poissa kotoa ja ei onnistuis tällä elämänrytmillä. Niin ja Ville ja Jonna on kyllä edelleen kihloisa.

        mun mielipide on että,ville vois jo unohtaa Jonnan ja etsiä itselleen tasapainoisempi ja turvallisempi kumppani,joka oisi tukene ja turvana rankassa "taiteilijan"elämässä.sellaisiakin kyllä löytyy esim.minä,heh.on siinä Jonnassa varmaan hyvätkin puolensa,koska Ville on hänen kanssaan kihlautunutkin.mutta eikös se sanonta ole,että kerran alkoholisti,niin aina.se on vähän kuin suutelisi sammakkoa ja odottaisi,että muuttuuko prinssiksi (kokemusta on).kyllä pari prosenttia voi parantu,mutta pointtinani on että Ville tosiaan varmasti saisi itselleen tasapainoisen ja rauhallisemman ihmisen rinnalleen.toisesta on kyllä vaikea luopua,jos kerran on rakastunut,mutta joskus se on tarpeellista.tämä oli sitten vaan mun mielipide.älkää toki hermostuko.


    • Jennirazorblade

      Ville vois leikkaa parrat/viikset pois, se näyttää niissä nii hiiiiiiiiiiiiiiiirevääääältä!!
      ville, YOUR PRETTY FACE IS GOING TO HELL......

    • jonkin sortin fani

      en oo ite nähny monta kertaa ku se on polttanu. poltan joskus ittekki. tiiän et se ei oo hyvästä. ville on aika söpö.

    • himitys

      Gothic gril eiköhän jokainen tiiä et ville polttaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2132
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      32
      1802
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1540
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1506
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1412
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe