Löysin huuto.net:istä myynnissä tällaisen muumimukin, siis sen roosan värisen sarjakuvaruuduilla... Ja mihin hintaan!! En olisi ikinä arvannut, että se on noin arvokas...
Minulla on nimittäin itsellä kyseinen tällainen muki, ollut käytössä kahvikuppina ja arvatenkin muki otettiin heti pois käytöstä tämän tiedon saatuani! Että hyllyssäni on todellakin keräilyharvinaisuus... Uskomatonta.
Olisin mielenkiinnosta kysellyt teiltä jotka asiasta paremmin tiedätte, että missähän hinnoissa tällaiset (täysin ehjät) mukit mahtavat liikkua... En ole kyllä vielä myymässä mukiani mihinkään, mutta uteliaisuuttani olisi kiva tietää.
Paljonko näitä kyseisiä mukeja on valmistettu silloin aikanaan?
Kiitos jo joku viitsii vastata!
Roosa Muumimuki 1990-1993?
5
3745
Vastaukset
- muumifani
mukisi on aika arvokas :) tietyt tahot ovat valmiita maksamaan sellaisesta aika hyvän hinnan.. huuto.netissä siitä maksettiin 330 e. en tiedä kuinka paljon niitä on valmistettu ... kannattaa kysyä suoraan arabialta:)
- hanna-v
...ainakin sanottiin, etä arabialla ei ole vanhoille tuotteille hinnoittelupalvelua, eikä arabia puutu näihin hintoihin... Eli mukin arvo määräytyy ilmeisesti sen mukaan, mitä keräilijät ovat siitä valmiita maksamaan.
Katsoin huuto.net:in vanhoja huutoja, ja siellä oli huudettu se toinen, vihreä sarjakuvamuki hintaan 1000e!! Aivan mieletöntä.
Onkohan näissä mukeissa niin, että arvo nousee kun ikääkin tulee mukille lisää, vai vaihteleekohan hinnat sattumanvaraisesti? Nyt ainakin tuntuu olevan kova keräilybuumi päällä. - MaisaB
hanna-v kirjoitti:
...ainakin sanottiin, etä arabialla ei ole vanhoille tuotteille hinnoittelupalvelua, eikä arabia puutu näihin hintoihin... Eli mukin arvo määräytyy ilmeisesti sen mukaan, mitä keräilijät ovat siitä valmiita maksamaan.
Katsoin huuto.net:in vanhoja huutoja, ja siellä oli huudettu se toinen, vihreä sarjakuvamuki hintaan 1000e!! Aivan mieletöntä.
Onkohan näissä mukeissa niin, että arvo nousee kun ikääkin tulee mukille lisää, vai vaihteleekohan hinnat sattumanvaraisesti? Nyt ainakin tuntuu olevan kova keräilybuumi päällä.Mulle kävi ihan samalla tavalla, että kaapista löytyy just se roosa sarjakuvamuki! Mulla on koko ilta vierähtänyt netissä, kun olen noita hintoja ihmetellyt. Sattumalta kylppärin seinällä roikkuu myös sellainen nyyti ja tuittu näkinkengässä- taulu, joka sekin on kai keräilykappale. Jostain jemmastani paljastui myös muumi millenium-taulu. Aika hauskaa, tuli vitriinille käyttöä :)
- maasupilami
ikäväkyllä huuto.netissä tehdään tahalleenkin ns.turhia huutoja joten esim.tääläiset 1000e mukihuudot voivat olla juuri näitä lunastamattomia..ja olen itse 2x joutunut kusetetuksi eli ostanut muumipeikko unelmoi mukin mitä ei ole ollut olemassakaan myyjällä..että varovaisuutta kun teette kauppaa näillä "keräilymukeilla"
- Typeräpoikaystävä
jep hintaa on.. itse luen tätä ja tuota huuto.netin hintaa nyt kun 5 minuuttia sitten hajoitin tyttöystäväni kyseisen mukin.. että ottaa päähän, ja tunnearvoakin oli aika paljon kun lapsuudesta asti tuo muki ollut kaapissa : (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793