Siis..oltiinko Eddie Guerrerolle???

gary.dahlman

Suunnittelemassa World Heavyweight Champion-roolia WWE:hen ennen tämän kuolemaa?

Se olisi ollut hienoa :D!

Minkä laisessakohan tilanteessa Eddie olisi nykyään WWE'ssä???

Latino Heat 4 Ever!!!!!!

4

413

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The_Hitman

olla, että Eddiell suunniteltiin se mestaruuskausi..mut nähtiinhän me kuiteskin Reyn mestarina!!

• Striper

Omasta mielestäni Mysterio oli yksi surkeimmista mestareista! Miettikää jos Eddie olisi nykyään. Se olisi suurenmoista.

• MEIRÄN IHKU

pikku gary 13v on poistanut profiilistaan tämän ihkun textin sekä kunjo olet kaiken muun lisäksi mitä alapuolella mainitaan entinen painija ja nyt sitten oletkin siirtymässä textin mukaan PAINIIN SEKÄ MUUTAT MIHIN NYT MUUTATKAAN SEKÄ TEET LEVYTYSSOPIMIKSEN... Ei voiko edes 13 vuotias olla näin tyhmä ja elää jossain MIELIKUVITUSMAILMASSA VIELÄKIN...

Hejh!Olen Gary Dahlman!Entinen Painija,Nyrkkeilijä,potkunyrkkeilijä ja paljon muuta!Olen 13w.ja olen tehnyt keikkaa Lontoossa ja muutaman kerran kouluilla Outokummussa!Minut erotettiin viimeisimmästä Bändistä Toxical-X(myrkyllinen elämys) koska minä sain kaiken huomion....ja muita syrjin!Tein virheen ja päätin aloittaa soolo"uran".Joten kertokaa:MITEN SAAN LEVITYS SOPIMUKSEN!!Koululla on jo alkanut pieni GDMANIA,ja Lontoossakin saattavat muutamat tytöt puhua vielä Gary Dahlmanista!!!!
      LETS MAKE SOME MONEY!!!!!!!!!:D sekä olen mestari paininut lontoossa tililläni on seitsemän numeroinen luku kaikki itse tienattua vanhempani ovat lakimiesten kanssa sopineet että minusta ei kuule kukaan.

gary.dahlman sanoo:
      aika moni varmaan arvaa kuka olen :D!

Olen
      Monin kertainen nyrkkeilyn mestari neljässä eri maassa ja olen siirtymässä painiin!

• eugene6

Näin uskoisin että Eddie olisi voittanut whc-vyön Batistalta,joka olisi mennyt leikkaukseen. Mutta sitten kävi niinkuin kävi...surullista R.I.P. Eddie

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      897
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      64
      647
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      640
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      572
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      31
      542
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      518
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      503
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      75
      457
    9. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      436
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33