Umaga???*Spoiler*

gary.dahlman

Netissä liikkuu kaikenlaista huhua siitä että Umaga voittaisi WWE Heavyweigt Championshipin New Years Revolitionissa,Ovatkohan ne totta???Kenen haluaisit voittavan???

Ainniin,Oon niin n00b etten tiedä kutsutaanko WWE ChampionShippiä enään WWE Heavyweight Championshipiksi ! :)

6

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dubya dubya e

      World Heavyweight Champion on eri asia kuin WWE Champion.

    • The_Hitman

      WHC vyö on "Hormoonielukalla" eli Batistalla...
      WWE mestaruus on John Cenalla..

      Ja kerrataanpa vielä mitä SPOILER/SPOILAAMINEN tarkoittaa...se tarkoittaa sitä, että kertoo jonkun tapahtuman TULOKSEN/TAI JOTAIN MUUTA MIKÄ TAPAHTUI jossain showssa eikä mitään netti huhuja..

      niin, ja en kyl usko, että Umaga voittaa..tai jos voittaa niin Cena voittaa sen RRssa takas kun Cena varmaan menee Maniaan mestarina. näin mä veikkaan...

      • Trishie

        ehdinpäs taas välillä tulee käymään täälläkin, mutta hei Hitman sanoitko Batistaa Hormoonielukaksi???

        Tähän asti hän on ollut vain elukka,ainakin luullakseni


      • The_Hitman
        Trishie kirjoitti:

        ehdinpäs taas välillä tulee käymään täälläkin, mutta hei Hitman sanoitko Batistaa Hormoonielukaksi???

        Tähän asti hän on ollut vain elukka,ainakin luullakseni

        siin niin lukee niin taisin sanoo. MUt mahtaisko se olla huumoria? sarkasmia? vitsi? Läppä? viitaten Batistan lihaksiin..? :D


    • se MEIDÄN

      pikku gary 13v on poistanut profiilistaan tämän ihkun textin sekä kunjo olet kaiken muun lisäksi mitä alapuolella mainitaan entinen painija ja nyt sitten oletkin siirtymässä textin mukaan PAINIIN SEKÄ MUUTAT MIHIN NYT MUUTATKAAN SEKÄ TEET LEVYTYSSOPIMIKSEN... Ei voiko edes 13 vuotias olla näin tyhmä ja elää jossain MIELIKUVITUSMAILMASSA VIELÄKIN...





      Hejh!Olen Gary Dahlman!Entinen Painija,Nyrkkeilijä,potkunyrkkeilijä ja paljon muuta!Olen 13w.ja olen tehnyt keikkaa Lontoossa ja muutaman kerran kouluilla Outokummussa!Minut erotettiin viimeisimmästä Bändistä Toxical-X(myrkyllinen elämys) koska minä sain kaiken huomion....ja muita syrjin!Tein virheen ja päätin aloittaa soolo"uran".Joten kertokaa:MITEN SAAN LEVITYS SOPIMUKSEN!!Koululla on jo alkanut pieni GDMANIA,ja Lontoossakin saattavat muutamat tytöt puhua vielä Gary Dahlmanista!!!!
      LETS MAKE SOME MONEY!!!!!!!!!:D sekä olen mestari paininut lontoossa tililläni on seitsemän numeroinen luku kaikki itse tienattua vanhempani ovat lakimiesten kanssa sopineet että minusta ei kuule kukaan.

      gary.dahlman sanoo:
      aika moni varmaan arvaa kuka olen :D!

      Olen
      Monin kertainen nyrkkeilyn mestari neljässä eri maassa ja olen siirtymässä painiin!

    • eugene6

      En usko että Umaga veisi vyötä....Umagalla ja Cenalla ei ole ollut kunnon story-lineä vielä,joten siksi en usko siihen...veikkaan että matsissa tulee diskaus kun Estrada puuttuu peliin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      917
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe