Asuuko John Cena???

gary.dahlman

Asuuko Cena siis Wahinkton D.c'ssä,Bostonissa vai West Newberyssä?

TOIVOTTAVASTI EI WEST NEWBERYSSÄ!!!!!
Kysyn koska me Dahlmanit muutetaan West Newberyyn, Joten Ois vaan meinaan kiva tietää että jos se asuu siellä niin kerkiis vielä vaihtaa kaupunkii :D

14

883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehhehehehehe :D

      No vaikka Cena asuisikin siellä niin hän tuskin ehtisi olemaan siellä paljoakaan kun raw kiertää ympäri jenkkilää ja maailmaakin ja onhan sillä elokuvakuvauksia ja levyhommia jne..

    • Badass

      From West Newbury, Massachusetts weighing 245 pounds, WWE Champion JOHN CENAA!!!

      PS. Alkaa tuo sinun muuttamisjupakka mennä aika naurettavaksi.

      • gary.dahlman

        E.V.V.K mintä sä ajattelet!Jos et usko..niin älä usko!Kysy vaikka Trishieltä,Striperiltä,Danilta,Lizzyltä tai Krisseltä niin ne voi vahvistaa tiedon!

        Introducing..
        from West Newbury,Massachusetts...weighting 145lbs...The Futere WWE Champion.......GARY DAHLMAN!!!!


      • kastanja'83

        Ei jaksanu kirjautua. Mutta asiaan. Epäilisin, että Cena pitää majaansa West Newburyssa, joskaan se varmaan siellä kovin usein hengaile. Ja sillä on varmaa nii paljon kahisevaa, et niillä on voinu hankkia kivoja pikku kartanoita eri puolilta jenkkejä. Mutta toisena esimerkkinä ottaisin Batistan joka esitellään Washington D.C.:n poikana, mutta vilkaisu Obsessed With Wrestling sivuille kertoo että Batista asuukin nykyään Restonissa, Virginiassa. Että vissii mainitaan se kaupunki, jossa on kasvanut, nykyisellä olinpaikalla ei oo nii väliä.


      • The_Hitman
        kastanja'83 kirjoitti:

        Ei jaksanu kirjautua. Mutta asiaan. Epäilisin, että Cena pitää majaansa West Newburyssa, joskaan se varmaan siellä kovin usein hengaile. Ja sillä on varmaa nii paljon kahisevaa, et niillä on voinu hankkia kivoja pikku kartanoita eri puolilta jenkkejä. Mutta toisena esimerkkinä ottaisin Batistan joka esitellään Washington D.C.:n poikana, mutta vilkaisu Obsessed With Wrestling sivuille kertoo että Batista asuukin nykyään Restonissa, Virginiassa. Että vissii mainitaan se kaupunki, jossa on kasvanut, nykyisellä olinpaikalla ei oo nii väliä.

        Niin ja todennäköisyys, että sä muuttaisit just Cenan naapuriin on aika pieni ;P

        Benoitn kohdalla ne kyl nykyään ilmottaa nykyisen asuinpaikan..onks se nyt Atlanta vai mikä kun mieshän kasvanut Edmonton, Albertassa..??


      • kastanja'83
        The_Hitman kirjoitti:

        Niin ja todennäköisyys, että sä muuttaisit just Cenan naapuriin on aika pieni ;P

        Benoitn kohdalla ne kyl nykyään ilmottaa nykyisen asuinpaikan..onks se nyt Atlanta vai mikä kun mieshän kasvanut Edmonton, Albertassa..??

        että painija voi itse päättää minkä kaupungin kotikaupungikseen ilmoittaa. Kotikaupunkihan on se jossa asuu, mutta myös tavallaan se, jossa on syntynyt/kasvanut. Ja väärän eli entisen kaupungin käyttäminen on kai ihan sallittavaa, koska en minäkään haluaisi fanilaumaa ovelleni kiljumaan jos superstara oisin. Mutta onneksi en ole.
        Eikä muuten haittais tippaakaan jos pääsisin muuttamaan cenan naapuriin.. =oP¨


      • Gary J. Dahlman
        kastanja'83 kirjoitti:

        että painija voi itse päättää minkä kaupungin kotikaupungikseen ilmoittaa. Kotikaupunkihan on se jossa asuu, mutta myös tavallaan se, jossa on syntynyt/kasvanut. Ja väärän eli entisen kaupungin käyttäminen on kai ihan sallittavaa, koska en minäkään haluaisi fanilaumaa ovelleni kiljumaan jos superstara oisin. Mutta onneksi en ole.
        Eikä muuten haittais tippaakaan jos pääsisin muuttamaan cenan naapuriin.. =oP¨

        Siis...Jos se hintti asuu mun tulevan kodin naapurissa,niin muutan vaikka kadulle asumaan eri kaupunkiin,jotta ei tartteis olla LÄHELLÄKÄÄN Cenaa!

        Ja Cena asuu kartalossa!Mekin muutetaan pieneen kartanoon!Toivottavasti eri puolelle kauunkii ku Cena!


      • Striper

        Aivan totta. GD muutta tonne.


      • kastanja'83
        Striper kirjoitti:

        Aivan totta. GD muutta tonne.

        son moro vaan sit..


      • Badass
        Striper kirjoitti:

        Aivan totta. GD muutta tonne.

        No minä muutan viikon päästä Hulk Hoganin taloon, käyx kateex??!?!?!?


    • meidän

      pikku gary 13v on poistanut profiilistaan tämän ihkun textin sekä kunjo olet kaiken muun lisäksi mitä alapuolella mainitaan entinen painija ja nyt sitten oletkin siirtymässä textin mukaan PAINIIN SEKÄ MUUTAT MIHIN NYT MUUTATKAAN SEKÄ TEET LEVYTYSSOPIMIKSEN... Ei voiko edes 13 vuotias olla näin tyhmä ja elää jossain MIELIKUVITUSMAILMASSA VIELÄKIN...





      Hejh!Olen Gary Dahlman!Entinen Painija,Nyrkkeilijä,potkunyrkkeilijä ja paljon muuta!Olen 13w.ja olen tehnyt keikkaa Lontoossa ja muutaman kerran kouluilla Outokummussa!Minut erotettiin viimeisimmästä Bändistä Toxical-X(myrkyllinen elämys) koska minä sain kaiken huomion....ja muita syrjin!Tein virheen ja päätin aloittaa soolo"uran".Joten kertokaa:MITEN SAAN LEVITYS SOPIMUKSEN!!Koululla on jo alkanut pieni GDMANIA,ja Lontoossakin saattavat muutamat tytöt puhua vielä Gary Dahlmanista!!!!
      LETS MAKE SOME MONEY!!!!!!!!!:D sekä olen mestari paininut lontoossa tililläni on seitsemän numeroinen luku kaikki itse tienattua vanhempani ovat lakimiesten kanssa sopineet että minusta ei kuule kukaan.

      gary.dahlman sanoo:
      aika moni varmaan arvaa kuka olen :D!

      Olen
      Monin kertainen nyrkkeilyn mestari neljässä eri maassa ja olen siirtymässä painiin!

      • 'sarkasmi'

        on se kiva että etes jollakulla on tässä maailmassa vielä hyvä mielikuvitus.. runoratsuhan on laukannut aikamoista kyytiä.. tippuisit jo maanpinnalle gary, 13v. ja lopettaisit tuon * jauhamisen.


    • joke ninula

      John Cena oli Conan O´Brienissä ja sillä oli oikea silmä mustana. Aivot varmaan menny...

      • Badass

        ...jakso esitettiin Amerikassa heinäkuun puolivälissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      155
      27408
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      191
      17396
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      340
      9139
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6328
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4083
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      191
      3738
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      21
      1614
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1457
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1205
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      50
      1134
    Aihe