olin uutena vuotena katsomassa himiä tavastialla ja olen ehkä hiukan pettynyt,vaikka olin eturivissä.ville ei minusta antnut keikalla paljoakaan.tuijotti vaa eteenpäin ja seisoi paikoillaan.odotin edes yhtä vilkaisua vasemmalle tai,että olisi jaksanut raahautua huomaamaan myös sivussa olijat.no olihan se silti ihan jees keikka.pääsin itse jopa lehteen minusta tehdyn pienen haastattelun takia(vähän noloa..jo 33v.)olisihan se mahtavaa jos joskus saisi mahdollisuuden vaihtaa muutaman sana itse Ville Valon kanssa.no se jää ehkä unelmaksi,tai eihän sitä koskaan tiedä.olen itse ollut samassa koulussa kuin ville ja vielä samaan aikaan,harmi vaan kuin ei ihan muista sinne ala-asteelle asti..minusta heidän musiikkinsa on todella hyvää,sanotukset loistavia eikä sen villen ulkonäössäkään mitään vikaa ole.eli kokonaisuudessaan loistava "pakkaus".
oi jospa kerran...
oi jospa kerran...
5
873
Vastaukset
- him666
samaa mieltä olen kannasi ihanat sanotukset niillä ja ville on upee mies
- tytto73
kyllä se sinunkin odotus vielä palkitaan.usko pois.sillä aikaa odotellessa voit nauttia kuuntelemalla ja katsomalla dvd:tä ja lukea kaikkea mahdollista tietoa Himistä.maltti on valttia.ja tsemppiä odotukseen,vaikkakin se välillä varmasti tuntuukin kohtuuttoman pitkältä ajalta.ja osaatpahan sitten keikalla sanat ulkoa ja voit lauleskella mukana...
- jeejee
minäpä olen kaksi kertaa Villen kanssa jutellut :)
- tytto73
no mites se meni?kerro vähän,että oliko pettymys vai menikö jalat alta...mistä rupattelitte.jos et halua täs kertoa ni laita sähköpostia mulle.kiinnostai tietää
- jeejee
tytto73 kirjoitti:
no mites se meni?kerro vähän,että oliko pettymys vai menikö jalat alta...mistä rupattelitte.jos et halua täs kertoa ni laita sähköpostia mulle.kiinnostai tietää
ei todellakaan ollut pettymys, oli mukava ja ystävällinen ja halaskin:) ainahan siinä jalat alta meinaa mennä mutta pystyssä on onneksi kuitenkin tullut pysyttyä:D noista on monta vuotta jo mutta ainahan niitä muistella jaksaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817