Ditrim duplo

sain tuollasen

Sulfa kuurin keuhkoputkentulehdukseen tai mikä lie keuhkokuumehome helvetti keuhkoissani olleenkaan ja poskiontelotulehdukseen, miten on auttanut? Ite ottanut nyt yhen tabletin ja tuntuis olo pikkasen helppaavan.. kortisoni tietty ja allergia ja astmalääkkeet lisänä. Vatsa on mennyt kyllä tosta sekaisin, olisko mitään vippaskonsteja jolla sen sais pysyyn kunnossa, maitohapot on jo.

9

3578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mhb:t

aina kun otat lääkkeen ota vähintään yks hyvä mhb. tyttärelle toi kuuri teki avonaisia märkivän oloisia länttejä ihoon.

• lisäksi

hapanmaitotuotteita, puolukkaa ja piiliuosta. Vältä valkoisia vehnäjauhoja sisältäviä tuotteita, sokeria ja maitoa. Itse olen saanut näistä apua antibioottikierteessä.

• paljon teille

Neuvoistanne! Kokeilempa nyt näillä vinkeillä taas eteenpäin:)

• pitäisikö vaihtaa
        paljon teille kirjoitti:

Neuvoistanne! Kokeilempa nyt näillä vinkeillä taas eteenpäin:)

Antibiotin merkkiä... olen nyt 3 tablettia ottanut ja tuntui että vaan se ensimmäinen helpotti oloa ja nyt pysynyt samana, vaikea nukkuakin. Keuhkot vaan erittävät limaa jne, olisikohan amoxin tms. kuuri ollutkin parempi tuohon :( kuumekin noussut taas 37,5 :( vai odotanko vielä jos tuo tehoaisi...

• ei taida kyllä olla kuumetta
        pitäisikö vaihtaa kirjoitti:

Antibiotin merkkiä... olen nyt 3 tablettia ottanut ja tuntui että vaan se ensimmäinen helpotti oloa ja nyt pysynyt samana, vaikea nukkuakin. Keuhkot vaan erittävät limaa jne, olisikohan amoxin tms. kuuri ollutkin parempi tuohon :( kuumekin noussut taas 37,5 :( vai odotanko vielä jos tuo tehoaisi...

sulla, ei 37.5 ole mitään kuumetta. Mikä normaali lämpösi on? Pitäisi olla todella alhainen, jotta 37.5 oli KUUMETTA!

• normaalilämpöni
        ei taida kyllä olla kuumetta kirjoitti:

sulla, ei 37.5 ole mitään kuumetta. Mikä normaali lämpösi on? Pitäisi olla todella alhainen, jotta 37.5 oli KUUMETTA!

On 36,6.. Ehkäpä tää on normaalia flunssaakin/virus vaan eikä antibiotin vaihdosta olisi juuri apua.. :/ yleensä alan vaan parantua jo parin antibiottinapin jälkeen... pitänee vaan odottaa ja syödä suuria määriä kortisonia:(

• joku lääkärikö
        ei taida kyllä olla kuumetta kirjoitti:

täällä taas aukoo päätään. Jokaisella on henkilökohtainen lämpö ja oireilu, kukin itse tietää mikä on lämpöä, kuumetta tai ÁLILÄMPÖÄ.

• noupanik
        pitäisikö vaihtaa kirjoitti:

Vasta 3 tabletti menossa,eihän se tauti heti lähde.Syöt kuurin loppuun ja katsot sitten mikä tilanne. Jos 3 tablettia auttaisi,niin miksi sitten määrätään 10pvä kuuri esimerkiksi.

Amoxin on Ditrim Duplon tapainen vaikutukseltaan,mutta haittoja on runsaammin.

Kuume on ihan hyvä.Sehän on normaali tilanne että kuume nousee. Nyt kun heti vedetään antibioottia niin sekoitetaan elimistön oma puolustusjärjestelmä ja sitten vielä kortisonia.
        Olet varmasti yhtä sekaisin,kuin luontommekin.
        Talvi ei tule sille kuuluvana aikana.
        Ja sinä et salli kuumeen tulevan #sille kuuluvana aikana#..

• altistus kova
        noupanik kirjoitti:

Vasta 3 tabletti menossa,eihän se tauti heti lähde.Syöt kuurin loppuun ja katsot sitten mikä tilanne. Jos 3 tablettia auttaisi,niin miksi sitten määrätään 10pvä kuuri esimerkiksi.

Amoxin on Ditrim Duplon tapainen vaikutukseltaan,mutta haittoja on runsaammin.

Kuume on ihan hyvä.Sehän on normaali tilanne että kuume nousee. Nyt kun heti vedetään antibioottia niin sekoitetaan elimistön oma puolustusjärjestelmä ja sitten vielä kortisonia.
        Olet varmasti yhtä sekaisin,kuin luontommekin.
        Talvi ei tule sille kuuluvana aikana.
        Ja sinä et salli kuumeen tulevan #sille kuuluvana aikana#..

en kestä penisilliineistä esim. amorionia, tulee sama hapen puute kuin viivästyneenä homerakennuksissa oleskelun jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä

Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell
      Maailman menoa
      186
      7616
    2. Hotelli Kainuu konkurssiin

Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin
      Kuhmo
      108
      2772
    3. Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa

Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve
      Maailman menoa
      77
      2769
    4. "Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"

Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt
      Maailman menoa
      110
      2261
    5. Huomentaaaa

Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil
      Ikävä
      38
      2102
    6. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      11
      1825
    7. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      18
      1438
    8. Ainutlaatuiselle naiselle.

Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee
      Ikävä
      28
      1382
    9. Rottia juoksee pitkin ostolantietä

Eikö mikään taho loukuta niitä. Tuhoavat kiinteistöjä
      Ähtäri
      20
      1246
    10. Rakastatko vielä

Minua?
      Ikävä
      22