Octavia I Combi -02:een pitäisi saada turvaverkko takapenkkien taakse. Perhekoon kasvaessa tuntuu välillä tarvetta pakata tavaraa melkein kattoon asti, ja olisi kiva, ettei kama tulisi pysähdystilanteessa niskaan...
Katossa sisäpuolella tai penkkien takana ei näy mitään kiinnikkeitä. Miten tehtaan oma verkko tuohon laitetaan? Entä onko jotain no-name -valmistajien päteviä vaihtoehtoja?
Ocu I Combiin turvaverkko - miten?
3
574
Vastaukset
Lieneekö tuo samalla tavalla kuin Fabiassa elikä verkosta tulee raudat takapenkin selkänojien alle niiden lukituslenkkeihin.
Ihan hyvä systeemi,verkon saa tarvittaessa pois hetkessä,eikä takaisinlaittokaan paljoa kauempaa vie.Verkon hinta oli 150 egee ...elämä on.
Oon kyllä kokeillut kaiken näköisiä Bilteman virityksiäkin mutta eihän ne katon ja lattian väliin laitettavat putkihökötykset siellä pysy,välillä oli koirat ja kalterit etupenkillä kun tuli kaupasta pois.
Nyt ei ole enää semmosia ongelmia.- DieseliTiina
Ainakin uuskoppaseen Octaviaan lisävaruste hintaa 225 euroa.
- toimii
olis ylimääräinen verkko ollut 98 mallin ocktaavia kombissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152256- 1662209
- 1121748
- 1451701
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741360- 921205
- 551001
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa417920- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236864