Onko jollain kokemusta noista saarista? Kumpikohan olisi parempi, kun aikaa vain viikko?
KohTao vai Koh Samui
3
3320
Vastaukset
- pohtia
Koh Tao.
- Matkalainen
Terve,
Paikat täysin eri tyyppisiä. Koh samui iso lomasaari, jossa ei tiedä saarella olevansa, paitsi kun ajaa rantatietä, niin huomaa jossakin vaiheessa taas olevansa samassa paikassa uudestaan. Mukavia rantoja, hyviä hotelleja, ravintolaelämää, ostosmahdollisuuksiakin, paljon matkustavaisia yms. Khao Lak taas pieni sukelluspaikka, jossa ei pääse autolla edes kaikille hotelleille, vaan osaan mennään veneellä. Nuoria reppumatkailijoita paljon, ja vilkasta nuorekasta elämää, mutta ei niinkään mitään ravintolaelämää. Sukelluksen osalta suurin osa paikoista hyvin matalaa, eli näkyvyydet tuulien armoilla. Venematka Koh Samuilta Koh Taolle voi pahimmillaan olla melkoista pomppimista, jos tuulet yltyvät. Sinänsä hyvät katamaraanit siellä liikkuvat. Koh Taolla pääsee kyllä mantereeltakin.
Siispä kiteytettynä, ei yhtä ainoaa oikeaa vastausta, vaan sen mukaan mitä matkaltaan hakee. Voisi sanoa, että Koh Tao on mukava paikka, mutta monelle varmasti aika alkaa käymään pitkäksi jos siellä olet vaikka 2 viikkoa. Yhdistelmä näitä kahta saarta hyvä vaihtoehto. - KARA
Hei!
Koh Tao on sukeltajien ja rakastavaisten paikka. Olin 2 yötä ja se riitti, kun en sukella. Muuten kaunis paikka ja siellä on hyvä levätä. Silti kaipasin enemmän toimintaa...siihen Samui on parempi. Lamai ja Chaweng Beach ovat mainioita paikkoja. Lamai hieman "rauhallisempi". Kantsii tehä silleen, että ottaa Samuilta pikkusista matkatoimistoista laivapiletin ja varaa bungalovin Taolta. Sairee Beach Koh Taolla paras alue. Käy siellä Finlandia Restaurantissa syömässä; loistavat ruoat. Finlandia on Lotus Resortin lähellä. Olin siinä yötä. Menossa taas Heinäkuussa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882