Onko jollain kokemusta noista saarista? Kumpikohan olisi parempi, kun aikaa vain viikko?
KohTao vai Koh Samui
3
3336
Vastaukset
- pohtia
Koh Tao.
- Matkalainen
Terve,
Paikat täysin eri tyyppisiä. Koh samui iso lomasaari, jossa ei tiedä saarella olevansa, paitsi kun ajaa rantatietä, niin huomaa jossakin vaiheessa taas olevansa samassa paikassa uudestaan. Mukavia rantoja, hyviä hotelleja, ravintolaelämää, ostosmahdollisuuksiakin, paljon matkustavaisia yms. Khao Lak taas pieni sukelluspaikka, jossa ei pääse autolla edes kaikille hotelleille, vaan osaan mennään veneellä. Nuoria reppumatkailijoita paljon, ja vilkasta nuorekasta elämää, mutta ei niinkään mitään ravintolaelämää. Sukelluksen osalta suurin osa paikoista hyvin matalaa, eli näkyvyydet tuulien armoilla. Venematka Koh Samuilta Koh Taolle voi pahimmillaan olla melkoista pomppimista, jos tuulet yltyvät. Sinänsä hyvät katamaraanit siellä liikkuvat. Koh Taolla pääsee kyllä mantereeltakin.
Siispä kiteytettynä, ei yhtä ainoaa oikeaa vastausta, vaan sen mukaan mitä matkaltaan hakee. Voisi sanoa, että Koh Tao on mukava paikka, mutta monelle varmasti aika alkaa käymään pitkäksi jos siellä olet vaikka 2 viikkoa. Yhdistelmä näitä kahta saarta hyvä vaihtoehto. - KARA
Hei!
Koh Tao on sukeltajien ja rakastavaisten paikka. Olin 2 yötä ja se riitti, kun en sukella. Muuten kaunis paikka ja siellä on hyvä levätä. Silti kaipasin enemmän toimintaa...siihen Samui on parempi. Lamai ja Chaweng Beach ovat mainioita paikkoja. Lamai hieman "rauhallisempi". Kantsii tehä silleen, että ottaa Samuilta pikkusista matkatoimistoista laivapiletin ja varaa bungalovin Taolta. Sairee Beach Koh Taolla paras alue. Käy siellä Finlandia Restaurantissa syömässä; loistavat ruoat. Finlandia on Lotus Resortin lähellä. Olin siinä yötä. Menossa taas Heinäkuussa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk532057Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621255Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll651175- 1141091
- 67916
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72779