Suosituksia Porin hammaslääkäreistä. Jos käyt hyvällä hammaslääkärillä, kerro!
Paras hammaslääkäri
46
14936
Vastaukset
- Terhi
Riitta Arve-Ojanen
- perustella?
Eli saisikos hieman perusteluita? Minä myös kuulisin mielelläni kaikenlaisista kokemuksista eri hammaslääkäreillä, eli missä on ollut mukava käydä ja missä ei...
Kärsin erittäin pahasta hammaslääkärikammosta ja kaiken lisäksi kipukynnykseni on hyvin, hyvin alhainen. Tähän mennessä on paras hammaslääkäri ollut mielestäni Nina Rauhala, hän oli ystävällinen ja otti paniikkini tosissaan. Osasi myös olla varovainen. - missä?
perustella? kirjoitti:
Eli saisikos hieman perusteluita? Minä myös kuulisin mielelläni kaikenlaisista kokemuksista eri hammaslääkäreillä, eli missä on ollut mukava käydä ja missä ei...
Kärsin erittäin pahasta hammaslääkärikammosta ja kaiken lisäksi kipukynnykseni on hyvin, hyvin alhainen. Tähän mennessä on paras hammaslääkäri ollut mielestäni Nina Rauhala, hän oli ystävällinen ja otti paniikkini tosissaan. Osasi myös olla varovainen.Niin, eli siis mielelläni kuulisin myös, että missä hammaslääkärit ottavat vastaan ja onko kallista?
- Terhi
perustella? kirjoitti:
Kärsin erittäin pahasta hammaslääkärikammosta ja kaiken lisäksi kipukynnykseni on hyvin, hyvin alhainen. Tähän mennessä on paras hammaslääkäri ollut mielestäni Nina Rauhala, hän oli ystävällinen ja otti paniikkini tosissaan. Osasi myös olla varovainen.Niin olen minäkin hammaslääkärikammoinen ja minulla on kaikenmoista ollut tuolla purukalustossa. Toimenpiteitä on tehty ja pelännyt olen mutta vasta Riitta sai minun rauhoittumaan. Osaa käsitellä potilasta juuri oikealla tavalla. On ystävällinen, tarkka työssään ja selostaa mitä tekee.
Lisäksi se, että hänelle pääsee joskus myös ilta-aikana on tekijä, joka ainakin minulle on oikein sopivaa. - Terhi
missä? kirjoitti:
Niin, eli siis mielelläni kuulisin myös, että missä hammaslääkärit ottavat vastaan ja onko kallista?
puhelinluetteloa ja sieltä hammaslääkärit - Riitta ainakin ottaa vastaan Isolinnankadulla, entisen Halpa-Hallin talossa. Hieman omatoimisuutta, pliiiiiiiiiiiis
- niin vaikeata on
Terhi kirjoitti:
puhelinluetteloa ja sieltä hammaslääkärit - Riitta ainakin ottaa vastaan Isolinnankadulla, entisen Halpa-Hallin talossa. Hieman omatoimisuutta, pliiiiiiiiiiiis
kertoa samalla missä ko. lääkäri ottaa vastaan ja hintatasosta.
- Terhi
niin vaikeata on kirjoitti:
kertoa samalla missä ko. lääkäri ottaa vastaan ja hintatasosta.
mutta hintatason saa jokainen päätellä itse, kun ne toimenpiteetkin ovat niin erilaisia. Ja mikä sitten on kallista ja halpaa - sekin on makuasia. Minä maksan vaikka maltaita jos ei tarvi pelätä ja vääntää itkua hammaslääkärissä , viitsinpä vielä itse katsoa luettelosta lääkärin vastaanottopaikankin.
- Kävijä
perustella? kirjoitti:
Kärsin erittäin pahasta hammaslääkärikammosta ja kaiken lisäksi kipukynnykseni on hyvin, hyvin alhainen. Tähän mennessä on paras hammaslääkäri ollut mielestäni Nina Rauhala, hän oli ystävällinen ja otti paniikkini tosissaan. Osasi myös olla varovainen.Nina Rauhala on ihana ja helläkätinen!
- ,,,
Risto Lehtimäki on aivan paras hammaslääkäri. Se sijaitsee torin kulmalla suoraan Hunterssin yläpuolella. Eikä ole mikään kiskuri, eli halvat hinnat ja hellä käsistään ja kaiken päälle vielä nopea työssään!!! Sinne vaan rohkeasti!!!=)
- joopa joo...
No Lehtimäki on varmaa kyllä nopea, mutta työn jälki on surkeeta.Mun hampaitten kuntoon saaminen Lehtimäen jälkeen tuli maksaa lähes 1000€ ja lisäks olen 5 hammasta köyhempi...oli pakko vedättää pois, kun hammaskivi meni ikeniin asti! Ja kävin sentään kerran pari vuodessa säännöllisesti sitä Lehtimäellä poistattamassa...että se siitä parhaasta!
- nastahammas
Kotsalaisen Antti se hyvä leegolekuri.
- kulmahammas
Kotsalainen on korkeentaa joku hieroja ?
- hammashuollossa
Väinölän kunnallisessa oli joskus parempi kuin yksikään testattu yksityinen. Muistaakseni Päivi ojala.
- kammoinen
käy Teljän hammaslääkäriasemalla ilokaasuhoidettavana, loppuu kivut ja kauhut kun mikään ei tunnu missään!Suosittelen!
- ilokaasusta
Mulle koitettiin ilokaasua, olin kyllä ihan rentoutunut, eli kammoon auttoi, mutta monista puudutuksista ja runsaasta ilokaasusta huolimatta kipu ei poistunut. Eli suosittelen ilokaasua, mikäli tarvitaan vain rentoutusta, mutta kivunlievitys on sivuseikka.
- ....
suosittelen Porin hammaslääkäripalvelua (kelan yläkerrassa), käyn Monica Selinin vast.otolla ja pelot jäi siihen tuoliin. Ystävällinen, rauhallinen ja tekee huolellista työtä! Yksityisenä maksaa kyllä jonnin verran..Yleensä omasta pussista mennyt 60-80e kerta kun paikattu tai tehty perusteellinen tarkastus.
- paikka.
on hanssi sama
- Moppu
halpaa, siis 60-80e vain/kerta yksityisellä? Itse en ole alle 120e selvinnyt, vaikka olisin 10min käynnin tehnyt yksityiselle.
- ..........
Moppu kirjoitti:
halpaa, siis 60-80e vain/kerta yksityisellä? Itse en ole alle 120e selvinnyt, vaikka olisin 10min käynnin tehnyt yksityiselle.
juu-u, sen verran on keskimäärin kuluja mennyt, kun Kela-korvaus on otettu suoraan pois hinnasta. Isompi hammasleikkaus (viisaudenhammas) tuli maksamaan n.130e..
- Anonyymi
Monica Seliniä on muutkin kehuneet. Kävin nyt eka kertaa hänellä ja voin suositella. Ystävällinen, asiallinen ja teki tarkkaa työtä.
- Lehtori Leego
Ota tongit, kolvi ja tinaa... niillä pärjää pitkälle ja ei tarvi jonottaa eikä maksa paljoa!
- tyytyväinen asiakas
Noormarkun hammaspiste ja Ari Kangasniemi
kävin ensin Pohjois-Porin hammashoitolassa ja siellä "hammaslääkäri" oli sitä mieltä, että toinen etuhampaani pitää poistaa (n.1/3 osa hampaasta reikää) pelästyin sen verran pahasti, että menin yksityiselle hakemaan toista mielipidettä ja Kangasniemi teki tosta vaan etuhampaastani uudenveroisen ja paikattavia reikiäkin löytyi huomattavasti vähemmän, paikkaus, puudutus, hampaiden tarkistus ja hintaa tuli 156e. eli ei paha ollenkaan noin loistavasta työstä.
ja hammaslääkäripelkoni unohtui muutamassa minuutissa, siinä tuolissa olisi voinut nukahtaa!
noi julkiset kierrän kyllä nykyään kaukaa, hammashuolto on väärä paikka säästää. ja tapauksessani mielestäni säästin vaihtamalla yksityiseen!- Eeva_
Ko. lekuri pilasi minulta koko hampaan. juurihoito epäonnistui ja hammas piti poistaa.
Muuten mukava lääkäri, mut ei hallinnut juurihoitoa.
En käy enää.
- Vinkki
Snägärijonossa tuhannen päissään vittuilemalla pääset eroon koko purukalustosta. Ja saat vielä korvauksia.
- otettu
Paras puuduttaja ja hampaanpoistaja ikinä! Tiina Kujanpää Oral, Yrjönkatu 11! Ja vielä huolehtiva ja miellyttävä ihminen.
- Prutjudunita
Vazislav Vishniewsky on hyvä. Kysyi kerran että satuiko? Jos sattui niin hjuva se on sitte terve. Tekee huolellista työtä.
- Anonyymi
Noormarkun hammaspiste, Ari Kangasniemi paras
- Anonyymi
Ei oo.. Minulle teki juurihoidon ja koko homma epäonnistui. Hammas poistettiin kamalien särkyjen takia.
En uskalla sinne enää mennä.
- Anonyymi
Eila Kaseva on paras.
- Anonyymi
Aivan ehdottomasti paras hammalääkäripalvelu on Porin Hammaspisteellä!
Annan 5/5...ainoa pieni miinus ehkä hammaslääkärin vähäinen halu välillä puuduttaa jo valmiiksi, että se pitää pyytää, mutta muuten palvelu on hyvää ja ensilyokkaista, ainakin vielä ollut....
Peruutuskin onnistuu jopa vain n. tuntia ennen itse aikaa... :)- Anonyymi
No siinä tapauksessa jos se pitää pyytää niin yhdyn mielelläni edelliseen puhujaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinä tapauksessa jos se pitää pyytää niin yhdyn mielelläni edelliseen puhujaan.
Riittää että hammaslääkäri on nainen ja sillä on hyvät paikat
ettei tarvitse alkaa poraamaan. - Anonyymi
Porin Hammas pisteen kaksi eri hammaslääkäriä tuomittiin potilasvahingosta. Potilas joutui toisella hammaslääkäri asemalla korjauttamaan yli viiden tuhannen euron virheet.
- Anonyymi
Todella huonoa palvelua. Hammaslääkärit vaihtuu jatkuvasti kun potilaita ei osata ammattitaitoisesti hoitaa. Lisäksi on kallis verrattuna muihin.
- Anonyymi
Tri Kropeloi on hyvä hammaslääkäri. Tutkii kaikki reiät hellästi.
Itselläni on kyllä positiivinen kokemus Plusterveyden hammaslääkäri Stina Saraniemestä. Toinen hammaslääkäri oli saanut tilaisuuden korjata kipuilevan hampaan. 6 käyntikerran ja juurihoidon jälkeen ongelma jatkui. Stina hoiti ongelman pois, vaikkakin hammas jouduttiin kyllä poistamaan. Hoito oli hyvää ja rauhoittavaa. En kyllä syytä sitä toistakaan hammaslääkäriä. Joskus vaan ei onnistu. Ja joskus vika on potilaan hampaassa, valitettavasti.
- Anonyymi
orion
erja tikkanen
en menis edes kokeilemaan- Anonyymi
he he
siis
ORAL - Anonyymi
en minäkään.
samaa hammasta sahaa ja poraa monta kertakäyntiä,että
usea juurihoito ja kun ei auta otetaan hammas irti.
se siitä ja ilone mieli.
- Anonyymi
Suosittelen viikkarissa olevaa Penan haamas ja leegot. Pena paikkaa reijän kuin reijän ja vetää mädät tirsat puoleen hintaan.
- Anonyymi
oral on paska paikka kokonaisuudessaan ja helvetin kallis.
välttäkää. - Anonyymi
hyvät ammattitaitoiset lekurit on varattuna monia viikkoja.
konitohtoreille pääsee tunnissa ja senjälkeen putoo
loputkin legot. - Anonyymi
Porin Hammaspisteen jälkeen toinen hammaslääkäriaseman joutuu korjaamaan virheet. Lisäksi laskuttaa paljon enemmän kuin mitä on sovittu.
- Anonyymi
Jolenesta löytyy muutama ihan hyvä, sinne vaan mussuttamaan nii leekot lähtee
- Anonyymi
Minä menen aina naishammaslekurille ja isorintaiselle. Tekee edwarttia, kun isotissinen lekuri laittaa ne tisulit päälleni, kun samalla hoitaa suutani.
Jeeee ihanaa- Anonyymi
Harmi vaan että siihen jää koukkuun.
Olen käynyt nyt kaksi vuotta sellaisella tarkastuttamassa pari kertaa kuukaudessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1013098GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431157- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521045Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24791