Autoni on Fiesta -89 1.6
onko vetoakselin päässä (sisemmässä) sellanen kuula. Mulla lähti alapallonivel ja vetari irti ajossa ja ne kuulalaakerit tipahti matkalle. Nyt pitäs tietää, et montako kuulaa tarvii
Tietääkö kukaan?
4
657
Vastaukset
- Nimetön
Ei siellä mitään kuulia oo!
- diplinssi
Olipas autosi hengenvaarallisessa kunnossa. Eikös katsastussetä huomannut väljää alapalloniveltä?
Vetonivel on kasassa peltilevyllä, joka nyt petti. Et saa enää pysymään kasassa. Uusi nivel Motonet 17-4241 69,90e.
Alapallonivel 17-1110 11e tai 17-1299 12,45e (vaihtuu v.89). Kun väännät sorkkaraudalla vetonivelen ulos vaihteistosta, vati alle, öljyt tulee ulos.- iuuip
katastusmies.... eli nivelen saa sorkkaraudalla väännettyä irti? vai täytyykö olla jonkinlainen ulosvetäjä?
- diplinssi
iuuip kirjoitti:
katastusmies.... eli nivelen saa sorkkaraudalla väännettyä irti? vai täytyykö olla jonkinlainen ulosvetäjä?
sorkkaraudalla tai jopa pitkällä isolla meisselillä välistä vääntäen. Pesuvati ensin alle, tulee öljyä ulos vaihteistosta. Samalla voit vaihtaa tiivisteen eli stefan, jos vuotanut. Vaihteistoöljyä lisää täyttökorkkiin asti (vaihteiston etupuolella).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117