Mistä voisin imuroida " edullista musiikkia". Varsinkin kotimaista, suomirockia 70-luvulta jne? Tietysti ulkomainenkin kiinnostaa?
Kotimaista musiikkia?!
7
736
Vastaukset
- KAUPPAAN!!!!
Tiedän mitä takoitat "edullisella", olet kädetön varas...
Kävelen kauppaan senjälkeen kun hyppäät kaivoon ja poistut täältä kiusaamasta sivistyneitä ihmisiä... Sinä ja muut aivokääpiöt, kerron teille seuraavan toden; sinä aikana kun imurointi on ollut mahdollista levymyynti on kasvanut tasaisesti joka vuosi... olen kädetön varas, mutta säälin sinua aivoton yksilö. Onko siellä Bembölessä (= Hölmölä) ketään joka lukisi sinulle tämän?!
- juupajuujajees
souvat kirjoitti:
Kävelen kauppaan senjälkeen kun hyppäät kaivoon ja poistut täältä kiusaamasta sivistyneitä ihmisiä... Sinä ja muut aivokääpiöt, kerron teille seuraavan toden; sinä aikana kun imurointi on ollut mahdollista levymyynti on kasvanut tasaisesti joka vuosi... olen kädetön varas, mutta säälin sinua aivoton yksilö. Onko siellä Bembölessä (= Hölmölä) ketään joka lukisi sinulle tämän?!
Että on vielä sinunkaltaisiasi "sivistyneitä" ihmi-
siä, joilta voi oppia miten muita "sivistymättömiä"
ojennetaan vääristä neuvoista.
- net.anttila..
http://download.netanttila.com/scweb/scwebshop.dll?genreview?organisationid=ECAB2407-9707-1345-85A3-81A5D870E35F&genre=frontpage&languagecode=FI
"Edullista" onko, päätä itse..- ........
Emulella saa ilmaista musaa, kuulemma elokuviakin saa sieltä ilmaiseksi. Näin siis olen kuullut.
- Poro1
........ kirjoitti:
Emulella saa ilmaista musaa, kuulemma elokuviakin saa sieltä ilmaiseksi. Näin siis olen kuullut.
kyseisissä tavoissa, että jos kerran pääset toisten koneelle hakemaan jotain, pääsevät he myös omalle koneellesi...
:(
- -_-
[URL]www.seekasong.com[URL/]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372