Mistä voisin imuroida " edullista musiikkia". Varsinkin kotimaista, suomirockia 70-luvulta jne? Tietysti ulkomainenkin kiinnostaa?
Kotimaista musiikkia?!
7
671
Vastaukset
- KAUPPAAN!!!!
Tiedän mitä takoitat "edullisella", olet kädetön varas...
Kävelen kauppaan senjälkeen kun hyppäät kaivoon ja poistut täältä kiusaamasta sivistyneitä ihmisiä... Sinä ja muut aivokääpiöt, kerron teille seuraavan toden; sinä aikana kun imurointi on ollut mahdollista levymyynti on kasvanut tasaisesti joka vuosi... olen kädetön varas, mutta säälin sinua aivoton yksilö. Onko siellä Bembölessä (= Hölmölä) ketään joka lukisi sinulle tämän?!
- juupajuujajees
souvat kirjoitti:
Kävelen kauppaan senjälkeen kun hyppäät kaivoon ja poistut täältä kiusaamasta sivistyneitä ihmisiä... Sinä ja muut aivokääpiöt, kerron teille seuraavan toden; sinä aikana kun imurointi on ollut mahdollista levymyynti on kasvanut tasaisesti joka vuosi... olen kädetön varas, mutta säälin sinua aivoton yksilö. Onko siellä Bembölessä (= Hölmölä) ketään joka lukisi sinulle tämän?!
Että on vielä sinunkaltaisiasi "sivistyneitä" ihmi-
siä, joilta voi oppia miten muita "sivistymättömiä"
ojennetaan vääristä neuvoista.
- net.anttila..
http://download.netanttila.com/scweb/scwebshop.dll?genreview?organisationid=ECAB2407-9707-1345-85A3-81A5D870E35F&genre=frontpage&languagecode=FI
"Edullista" onko, päätä itse..- ........
Emulella saa ilmaista musaa, kuulemma elokuviakin saa sieltä ilmaiseksi. Näin siis olen kuullut.
- Poro1
........ kirjoitti:
Emulella saa ilmaista musaa, kuulemma elokuviakin saa sieltä ilmaiseksi. Näin siis olen kuullut.
kyseisissä tavoissa, että jos kerran pääset toisten koneelle hakemaan jotain, pääsevät he myös omalle koneellesi...
:(
- -_-
[URL]www.seekasong.com[URL/]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261738Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701