Mulla on -99 Neon automaatti. Siitä murtui se johto/letku mikä menee siihen nestesäiliöön missä se ohjausneste on. Ja nesteet tietysti heitti ulos (ja nyt puhun kokoajan siitä ohjaustehostimennesteestä / öljystä. Seuraa…
Moi! Missä vika, kun nettiyhteys pomppii "pois päältä". Eli kuuluu "plump-plump" ja käynnistä- palkin oikeaan reunaan tulee nettiyhteyden kuvan päälle punaiset henkselit sit taas kohta tulee että lähiverkkoyhteys on kyt…
Ostin Neon 97 automaatin. Toimi moitteettomasti. Kävin bensiksellä ja tankkasin 95 oktaanista. Rupesi nykimään. Ihan kuin kävisi kolmella... Voiko johtua bensiinistä? Tankkasin 37 litraa. Tankki 47 l. Kuka tietää?
tai mikä Symantec sitä kauppaa. Uudistin kolme kuukautta sitten (Nortonin suojaus) netissä. Kaikki hyvin vielä siinä vaiheessa, mutta vaihdoin välillä Linuxin Ubuntun jota kokeilin 2 viikkoa ja nyt pari päivää sitten ha…
Kerroin tuolla aikasemmin että haluaisin tuplata koneeni "tehot". Tällä hetkellä 512 Mb. Osaako joku sanoo paljon tulee maksaan osa/osat? Noin arvio työlle, itse en rupee sitä laittaan... koska en osaa. Kiitän etukäteen…
Mulla on 512 Mb. Se rupee "tökkimään" vähän väliä eli paljonko mun kannattais hommata lisää ja mitä osat ja asennus tulis maksamaan suurinpiirtein? Asun Espoossa, onko vinkkejä edullisesta "mekaanikosta"? T. Tietämätön
Mun tietokone on hidastunut eli "hakua" saa odottaa aika kauan. Soitin alan liikkeeseen ja ne sano, että sieltä pitää poistaa "ylimääräisiä tiedostoja". Kysyin voinko tehdä sen itse ja se ukko sano, että ei se onnistu..…
Mistä voisin imuroida " edullista musiikkia". Varsinkin kotimaista, suomirockia 70-luvulta jne? Tietysti ulkomainenkin kiinnostaa?
Mun teksti pieneni "kärpäsen paskan" kokoseksi kun yks tutun tuttu kävi päivittään "uuden windowsin". Esim. ennen pystyin "näytä" nappulan alta hakemalla tekstin koon ja sitä suurentamalla vaikuttaan kirjainkokoon, nyt …
Mistä johtuu että tekstinkoko on täysin erikokoista eri sivuilla. Esim. kun vaihdan suomi24:sen sivulta toiselle saattaa toisella sivulla olla teksti ihan pientä ja toisella niin isoa ettei mahdu näyttöön. Kuinka saan t…
Vaikka tämä ei olekkaan seuranhakupalsta toivon, että viestini voitaisiin julkaista. Olin lapsuuden uskossa, mutta puberteetti-ikäsenä maailman riennot vei minut pois Jumalasta. Nyt olen saanut palata Taivaan Isän hellä…