koulujen lomat, milloin?

Naattikarhu

Voitteko kertoa minulle milloin ja mihin asti on koulujen lomat.

Hiihtoloma
Pääsiäisloma
Kesäloma
Syysloma
Joululoma

Unohdinko jonkun loman? =)

7

1101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta jotain

      Hiihtoloma asuinpaikasta riippuen helmikuun viimeisillä tai maaliskuun ekoilla viikoilla.

      Pääsiäinen 6.-9.4, joillakin kouluilla voi olla kiirastorstai vapaa, muttei ainakaan täällä.

      Kesäloma alkaa siinä toukokuun lopussa, tässä pitäjässä viimeinen koulupäivä 2.6, sitä onko tämä määrätty en tiedä, lakkiaispäivähän on kai ainakin valtakunnallinen.

      Syysloma lokakuussa, joissain paikoin viikon, joissain pari päivää.

      Joululoma alkaa aattoa edeltävänä viikonloppuna viimeistään ja koulut jatkuvat joko heti uuden vuoden päivän jälkeen tai loppiaisen jälkeen.

      Ensi syksyn lomia ei varmaan ole vielä lyöty lukkoon missään.

      • kotikuntasi

        Internet-sivuilta, siellä on oman kuntanne koulujen loma-ajat. Meillä ainakin jo ensi vuodenkin lomat.

        Koulut päättyvät aina viikon 22 lauantaina, tänä vuonna 31.5. mutta joskus vasta 4.6.


      • vaan 2.6.
        kotikuntasi kirjoitti:

        Internet-sivuilta, siellä on oman kuntanne koulujen loma-ajat. Meillä ainakin jo ensi vuodenkin lomat.

        Koulut päättyvät aina viikon 22 lauantaina, tänä vuonna 31.5. mutta joskus vasta 4.6.

        Tänä vuonna kevätjuhlapäivä on siis 2.6. Se on todellakin aina viikon 22 lauantai. Muut loma-ajat määrätään kuntakohtaisesti - kunhan koulupäiviä tulee 190 (miinus jotkut viikolle sattuvat pyhäpäivät esim. vappu).


      • äitee +4
        vaan 2.6. kirjoitti:

        Tänä vuonna kevätjuhlapäivä on siis 2.6. Se on todellakin aina viikon 22 lauantai. Muut loma-ajat määrätään kuntakohtaisesti - kunhan koulupäiviä tulee 190 (miinus jotkut viikolle sattuvat pyhäpäivät esim. vappu).

        jostain syystä koulupäiviä on tänä talvena 188 ja ensi talvena 189. Koulupäivien määrä ei vaihtele pyhien mukaan vaan siihen on joku muu syy sillä se on perinteisesti ollut mielestäni tuo 188..


      • Se on kuten joku jo sanoi
        vaan 2.6. kirjoitti:

        Tänä vuonna kevätjuhlapäivä on siis 2.6. Se on todellakin aina viikon 22 lauantai. Muut loma-ajat määrätään kuntakohtaisesti - kunhan koulupäiviä tulee 190 (miinus jotkut viikolle sattuvat pyhäpäivät esim. vappu).

        paikkakuntakohtaista. Ainoa asia joka on määrätty, on kouluvuoden pituus, se on täsmälleen sama määrä päiviä joka vuosi. Jokunen päivä voidaan tehdä lauantaisin.

        T. Ope emmekä lopeta 2.6.


      • gfksjggfjytkytyhgyh
        Se on kuten joku jo sanoi kirjoitti:

        paikkakuntakohtaista. Ainoa asia joka on määrätty, on kouluvuoden pituus, se on täsmälleen sama määrä päiviä joka vuosi. Jokunen päivä voidaan tehdä lauantaisin.

        T. Ope emmekä lopeta 2.6.

        Te ette lopeta 2.6. siks koska ootte juntteja!!! KAIKILLA NORMAALEILLA LOPPUU 2.6.!!!
        Varsinainen ope hahhhahaahahahahahahhah!!!


    • koulunkäyntiavustaja

      on seuraavasti:
      Syysloma 23.10.2006-29.10.2006
      talviloma 5.3.2007-11.3.2007
      pääsiäisloma 6.4.2007-9.4.2007

      Koulu alkoi 10.8.2006
      kevätlukukausi alkoi 8.1.2007

      Koulu päättyy 2.6.2007
      Tämän lisäksi helatorstai 17.5.2007 on vapaa pyhäpäivän vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe