Jos olette lähiaikoina menossa alla oleville saarille,niin nyt tuli yksi lisämutka matkaanne.
Karibian alueen maihin yhtenäinen viisumikäytäntö kriketin maailmancupin aikana 15.1.–15.5.2007
Karibian yhteisö CARICOM on päättänyt, että seuraavat Karibian alueen maat tulevat muodostamaan yhtenäisen viisumialueen kriketin maailmancupin aikana 15.1.–15.5.2007:
* Antigua ja Barbuda
* Barbados
* Dominica
* Guyana
* Jamaika
* St. Kitts & Nevis
* St. Lucia
* Grenada
* Trinidad & Tobago
* St. Vincent & Grenadiinit
CARICOM:n päätöksen mukaan kaikkien muiden maiden kansalaisten tulee em. maihin kisojen aikana matkustaessaan anoa CARICOM-erikoisviisumia. Esimerkiksi Euroopasta käsin erikoisviisumia voidaan anoa Barbadosin High Commissionista Lontoosta ja Amerikasta käsin Jamaikan pääkonsulaatista Miamista. Muiden muassa Suomi on poikkeuksellisesti kisojen aikana yksi viisumivelvollisista maista. Yksi ja sama viisumi on voimassa kaikissa em. maissa.
Yllä mainittuihin maihin ei suuntaudu Suomesta valmismatkailua, ainoastaan jonkin verran omatoimimatkailua sekä pääasiassa pienten matkanjärjestäjien tarjoamia räätälöityjä paketteja. Tarkat ohjeet matkanjärjestäjiltä.
Sama UM:n linkkinä:
http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=85373&nodeid=15699&contentlan=1&culture=fi-FI
Väliaikainen viisumipakko Karibialle
5
1507
Vastaukset
- Queenie
Viisumia ei tarvita,jos saarella aikaa vietetään alle vuorokausi.Eli esim. Karibian risteilyllä viisumia ei tarvita,jos kohteissa ei yövytä!
- vvcf
Viisumi englannista hankittuna maksoi 238€. voi vittu mikä hinta, järkyttävää!!!
- nalle-jkl
vvcf kirjoitti:
Viisumi englannista hankittuna maksoi 238€. voi vittu mikä hinta, järkyttävää!!!
Näyttäs itse viisumin hinta olevan 100 USD (= n.77€).
http://www.caricomimpacs.org/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=2
Mitä kautta viisumin hommasit? - humsa
Itse kävin eräässä listasi paikassa viikko sitten enkä ollut kuullutkaan asista ennekuin tästä luin. Tosin olin juuri yhden vuorokauden enkä yöpynyt eli se syynä. Kriketti mainoksia kyllä oli paljon!
- ei.pitäis.olla.noin.kallis
vvcf kirjoitti:
Kuules vvcf, siis miten voi tulla 100 USD viisumi noin kalliiksi? Mitä kuriiria käytit, paljon maksoi? Kerro nyt ihmeessä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302856En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791826Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771447Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371362- 471108
- 991021
- 111899
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46843