nyt on niin että eräs oinaspoika on rakastunut minuun ja häiriköi ystäviäni asialla. itse en ole yhtään kiinnostunut hänestä mutta en halua loukata häntä. tiedän että yksipuolinen rakkaus ottaa koville mutta en halua että hän valittaa asiasta ystävilleni,jotka ovat aivan kypsiä. mitä tekisin? hän ei ole sanonut minulle tunteistaan mitään.
oinaspoika on rakastunut oinastyttöön
2
705
Vastaukset
- tavalla
se on sun ongelma? Eikö sun kaverit osaa itse ratkaista asiaa?
Jos se oinaspoika olisi kertonut sinulle tunteistaan, kehottaisin sinua sanomaan suoraan, mutta ystävällisesti. Tässä tapauksessa se ei ehkä ole hyvä idea, koska sinunhan ei kai pitäisi edes tietää koko ihastuksesta.
Miksi stressaat itseäsi asialla? Anna ystäviesi hoitaa se, koska sinähän "et tiedä asiasta mitään". ;) - oinaskoira
kun ilmottaa suoraa! Hetkeksi suuttuu ja se siittä sitten! Anna selvä merkki, ettet ole kiinnostunut. Oinas tykkää juur tuosta saalistus vaiheesta, nyt menee energia ihan hukkaan, kun kohde on väärä!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614198KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1152752Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452252Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291913- 241843
- 281566
- 171420
- 731360
- 1461307
- 311178