Hermot menee noiden viiskymppisten ukkojen kanssa kun niistä ei pääse sitten millään konstilla eroon.
Mikä keino tepsii,
kysyn vaan kun en enää muuta keksi ?
Nyt tästä on tultava loppu :/
158
4685
Vastaukset
- haaremin
perustanut kun monikossa puhut ukoista.
- carmenrusticum
perustaa kun ei tosiaankaan eroon pääse. Mulla jo viisi ja ensimmäiselle lähestymiskielto haussa.
- hanne_maarit
carmenrusticum kirjoitti:
perustaa kun ei tosiaankaan eroon pääse. Mulla jo viisi ja ensimmäiselle lähestymiskielto haussa.
Millä ihmeen konstilla sinä niin monta olet saanut napattua. Johan tuosta mulle yksi varmaan liikenis.
- carmenrusticum
hanne_maarit kirjoitti:
Millä ihmeen konstilla sinä niin monta olet saanut napattua. Johan tuosta mulle yksi varmaan liikenis.
kun se kerto omasta palstastaan miten sillä oli saviset pellot ja ne savikokkareet jotenkin silleen , en muista enää tarkkaan kun siitä jo kohta viisi vuotta aikaa. Se kuvasi sitä edellis syksyn perunannostoa ja silloin minä rakastuin siihen.
- hanne_maarit
kun se kerto omasta palstastaan miten sillä oli saviset pellot ja ne savikokkareet jotenkin silleen , en muista enää tarkkaan kun siitä jo kohta viisi vuotta aikaa. Se kuvasi sitä edellis syksyn perunannostoa ja silloin minä rakastuin siihen.
eikai kukaan nyt tuollaisilla perusteilla voi rakastua ??? Savikokkareisiin ??
- carmenrusticum
hanne_maarit kirjoitti:
eikai kukaan nyt tuollaisilla perusteilla voi rakastua ??? Savikokkareisiin ??
eka juttu sai alkunsa. Ja oli se kyllä muutenkin niin hyvä maanviljelijä, sillä kasvoi kaikkia eksoottisia kasvejakin. Semmonen kuopsuttelija se oli ;))
- carmenrusticum
eka juttu sai alkunsa. Ja oli se kyllä muutenkin niin hyvä maanviljelijä, sillä kasvoi kaikkia eksoottisia kasvejakin. Semmonen kuopsuttelija se oli ;))
saappaat, se sano mulle että:
"voi, voi carmen, ei sinusta ole jallun suuriin saappaisiin" - hanne_maarit
vai miten se kasvatti niitä ?
- carmenrusticum
hanne_maarit kirjoitti:
vai miten se kasvatti niitä ?
ne kasvoi. Ei sillä kasvihuoneita ollu kun se mökillä sitä kuopsuttamista harrasti. Kun oli lomilla. Se oli naimisissa.
- naimisissa
ne kasvoi. Ei sillä kasvihuoneita ollu kun se mökillä sitä kuopsuttamista harrasti. Kun oli lomilla. Se oli naimisissa.
kaikkihan ne, hyvät.
- hanne_maarit
pahemman kerran. Tapasitko sinä sen?
- carmenrusticum
hanne_maarit kirjoitti:
pahemman kerran. Tapasitko sinä sen?
jotain jukkia vai mitä ne oli.
- hanne_maarit
menit uskomaan, no tapasitko sen?
- carmenrusticum
hanne_maarit kirjoitti:
menit uskomaan, no tapasitko sen?
ja en uskaltanut kun alkoi pelottaa, siksi minä sanoin sille että paras lopettaa.
- sulla ei kaikki ruuvit
ole kohdallaan.
- hanne_maarit
ja en uskaltanut kun alkoi pelottaa, siksi minä sanoin sille että paras lopettaa.
tapasitko sinä sitä ollenkaan ?
- carmenrusticum
hanne_maarit kirjoitti:
tapasitko sinä sitä ollenkaan ?
enkä uskaltanut sitten kohdata sitä kasvoista kasvoihin. Mä vaihdoin sitten usein meiliosoitetta ja sitten se hiipui vähitellen mutta kyllä se oli sitten sitkeä tyyppi, ihan kuin ne sen jukat siellä pellonlaidassa.
- carmenrusticum
enkä uskaltanut sitten kohdata sitä kasvoista kasvoihin. Mä vaihdoin sitten usein meiliosoitetta ja sitten se hiipui vähitellen mutta kyllä se oli sitten sitkeä tyyppi, ihan kuin ne sen jukat siellä pellonlaidassa.
sua omalla tavallani sitä se siis jaksoi toistaa ihan väsymykseen asti.
- enkeli-A
jo on järeä ero keino...lähestymiskielto ?? Onko ex-mies matti nimeltään ja sinä mervi ??
- naimisissa
taidat jutella omias.ei ukko-miehestä voi olla vaikea päästä eroon...teet itse asiasta vaikean,pölö.
- peili
anna mun nauraa..kysyt neuvoa miten pääset eroon...ETKÄ OLLUT VIELÄ EDES TAVANNUT KOKO MIESTÄ !!!??? Haloo...mene terapiaan !!!
- carmenrusticum
peili kirjoitti:
anna mun nauraa..kysyt neuvoa miten pääset eroon...ETKÄ OLLUT VIELÄ EDES TAVANNUT KOKO MIESTÄ !!!??? Haloo...mene terapiaan !!!
omalla tavallaan, ei mulla ollu sit valinnanvaraa.
Mee ite mä oon jo, lukisit viestit ennenku alat siell toistaa jo annettuja ohjeita :/
Jep. naura vaan, lupa myönnetty. - carmen sylva
Mee ite mä oon jo, lukisit viestit ennenku alat siell toistaa jo annettuja ohjeita :/
Jep. naura vaan, lupa myönnetty.se,että olet jo,ei yllättänyt yhtään.Ajattele aikuinen nainen,kysyt neuvoa,miten pååset eroon....etkä ole sitäkään miestä edes tavannut.montaako tapailit ??? muuta koin unissasi ?
- peili
Jep. naura vaan, lupa myönnetty.HEHHEHHEHHOHHOHHOHOOOO JA VIÄL HAHAAHAAHAHAHHAAAA !
- hait sille
saappaat, se sano mulle että:
"voi, voi carmen, ei sinusta ole jallun suuriin saappaisiin"lähestymiskiellon?
- tämä carmen.. mikälie
sulla ei kaikki ruuvit kirjoitti:
ole kohdallaan.
ihan nekkutikkarilta tai anne-marianallelta.
- kun se
hait sille kirjoitti:
lähestymiskiellon?
imee minusta kaikki mehut ja raastaa mun sielun ja
vie varmaan kohta koko sydämmen. - on..
peili kirjoitti:
HEHHEHHEHHOHHOHHOHOOOO JA VIÄL HAHAAHAAHAHAHHAAAA !
rakastajakin joten eipä kumma jos rakkauskin ja mitäpä sillä väliä, pääasia että rakastaa siis yleensä ottaen. Parempi rakastaa kuin vihata.
- eroon niistä päästä?
Olisit tyytyväinen. Toiset täällä valittaa kun pitää yksin olla.
- carmenrusticum
ne takertuu kiinni kuin takiainen eikä usko vaikka kuinka sanoo että nyt on loppu.
- yhtä aikaa monta suhdetta
ne takertuu kiinni kuin takiainen eikä usko vaikka kuinka sanoo että nyt on loppu.
meneillään. Olisit lopettanut ne entiset ennenkuin aloitit uuden suhteen.
- carmenrusticum
yhtä aikaa monta suhdetta kirjoitti:
meneillään. Olisit lopettanut ne entiset ennenkuin aloitit uuden suhteen.
ne aina sitten aloitti uudelleen ja sitten niitä roikkui jo perässä monta. Kaikenlaisia, en olis uskonut jos joku olisi kertonut.
- roikkumiseen
ne aina sitten aloitti uudelleen ja sitten niitä roikkui jo perässä monta. Kaikenlaisia, en olis uskonut jos joku olisi kertonut.
tai takertumiseen ?
- carmenrusticum
roikkumiseen kirjoitti:
tai takertumiseen ?
kanss tehtiin. Se tykkäs niistä.Vaikka väitti ihan muuta. Kyllä sen tietää, sellaisen asian.
- Mistä tiedät että tykkäsi?
kanss tehtiin. Se tykkäs niistä.Vaikka väitti ihan muuta. Kyllä sen tietää, sellaisen asian.
Alkoi kiinnostaa.
- EVVK:aa
Mistä tiedät että tykkäsi? kirjoitti:
Alkoi kiinnostaa.
toisten ihmisten asiat !
- carmenrusticum
Mistä tiedät että tykkäsi? kirjoitti:
Alkoi kiinnostaa.
sen tietää. Ja se sano että lentää toiseen seinään joskus.
- muista
se.
- carmenrusticum
muista kirjoitti:
se.
ei tässä ollut kyseessä vaan puhelimen heittäminen.
- carmenrusticum.
ei tässä ollut kyseessä vaan puhelimen heittäminen.
mahdoton mies heittelemään puhelinta:/
- CARMEN SYLVA
CARMENRUSTICUM EI TIENNYT,että se oli siemenet ku lensi seinään masturpoidessa,YÄK...MILLANEN SUHDE ?
- peili
carmenrusticum. kirjoitti:
mahdoton mies heittelemään puhelinta:/
hellantuuteli,vai puhelinta heitteli...niin sinä tyhmä luulet,mälli seinään lensi!!! oliko hengitys KIIHKEÄÄ ??? joo,niin se hengitys kiihkoontuu puhelinta paiskiessa !!!
- tää koko
peili kirjoitti:
hellantuuteli,vai puhelinta heitteli...niin sinä tyhmä luulet,mälli seinään lensi!!! oliko hengitys KIIHKEÄÄ ??? joo,niin se hengitys kiihkoontuu puhelinta paiskiessa !!!
ketju yhtä hauskaa luettavaa? Minä juuri tänne eksyin. Nauran vatta kippuroiksissa täällä jo.
- KOLISEVAT
CARMEN SYLVA kirjoitti:
CARMENRUSTICUM EI TIENNYT,että se oli siemenet ku lensi seinään masturpoidessa,YÄK...MILLANEN SUHDE ?
SIEMENET? Huhuhuhuuuu.
- se on
KOLISEVAT kirjoitti:
SIEMENET? Huhuhuhuuuu.
kaikkeen syyllinen. Siemenistä en tiedä, en oo kuullutkaan että siihen jotain siemeniä pitäis olla.
- vaaraa
KOLISEVAT kirjoitti:
SIEMENET? Huhuhuhuuuu.
50 miehiltä enää tuu kuin lämmin tupsaus ja pullanmuruja.
- nekkutikkari
me muille linjoille kuin 50 .
- carmenrusticum
virtuaalimiehistä olis kyse mut ku ei oo.
- aivan todellisia
lihaa ja verta olevia viiskymppisiä vapailla markkinoilla.
- carmenrusticum
aivan todellisia kirjoitti:
lihaa ja verta olevia viiskymppisiä vapailla markkinoilla.
"siihen" suuntaan vihjasta niin ne on jo vähintään kihloihin menossa.
- kihloihin
"siihen" suuntaan vihjasta niin ne on jo vähintään kihloihin menossa.
etkä täällä valittelisi.
- carmenrusticum
kihloihin kirjoitti:
etkä täällä valittelisi.
jos joku olis huolinut.
- juurihan
jos joku olis huolinut.
kerroit että et eroon pääse. Miten tämä juttu nyt oikein menee? Tiedätkö itse edes sitä?
- carmenrusticum
juurihan kirjoitti:
kerroit että et eroon pääse. Miten tämä juttu nyt oikein menee? Tiedätkö itse edes sitä?
kun laitoin valokuvani niille ja pääsin niistä silleen eroo. Nämä varmaan ihan toivottomia tapauksia kun ei sekään keino näihin tepsi.
- taidan
kun laitoin valokuvani niille ja pääsin niistä silleen eroo. Nämä varmaan ihan toivottomia tapauksia kun ei sekään keino näihin tepsi.
mennä nukkumaan.
- carmenr
taidan kirjoitti:
mennä nukkumaan.
nimittäin se että nämä viisi ei edes niitä kuvia säikähtäneet.
- nekkutikkari
tarkoitat?. Ootko sä tapaillut niitä? Se on kyllä viimenen virhe mielestäni, jos niin on.
- menossa
haloo.ei täst ota selvää vanha erkkikä..Kihloihin halusit,mutta kukaan ei huolinut,eroon haluat,mut ne roikkuu vaan.taidat olla oikea sekopää.
- että..
menossa kirjoitti:
haloo.ei täst ota selvää vanha erkkikä..Kihloihin halusit,mutta kukaan ei huolinut,eroon haluat,mut ne roikkuu vaan.taidat olla oikea sekopää.
nyt tää vasta sekavaa on.
- virhe siis on
nekkutikkari kirjoitti:
tarkoitat?. Ootko sä tapaillut niitä? Se on kyllä viimenen virhe mielestäni, jos niin on.
kun tapaa viisikymppisiä miehiä? Tyhmyytesi loistaa kilometrien säteelle.
- niistä viiskymppisistä
jos joku olis huolinut.
eroon, miten niin ei huolinut? Liimasitko ne sitten itseesi kiinni, vai miten et pääse niistä eroon? On tää hauska ketju, kiitos vain.
- hanne_maarit
ovat niin viriilejä ja miehiä parhaassa iässä joten ihmettelen vähän. Yleensä ne villiintyessään nuorten naisten ympärillä hyörii.
- Vaari tai ukki
Miksi haluat päästä eroon? Toisaalta se on helppoa!
Sanot vaan että nyt se on loppu ja viet paperit as. om. toimistoon ja lähet kävelemään omaan kämppään, niin siinä se suurinpiirtein on. Ei ole vaikea asia.
Ne riitelyt tulee sitten myöhemmin , että kenelle se tuokin helevetin lasikuppi, tai rötiskö kesämökki kuuluu. Isommat ja arvokkaammat asiat on parasta arvioituttaa asiantuntioilla. Yleensä se sujuu aika hyvin kun ottaa ammattimiehen sitä pesää jakamaan ja kumpikin maksaa hommasta(työstä) oman puoliskon.- carmenrusticum
helpompaa. Tässä kyse netissä tapaamastani miehestä. Ja per...le nyt se makaa porttikongissa mun porrastasanteella kun en ovea sille avannut. Hävetä saa silmät päästään ://
- jäädä
helpompaa. Tässä kyse netissä tapaamastani miehestä. Ja per...le nyt se makaa porttikongissa mun porrastasanteella kun en ovea sille avannut. Hävetä saa silmät päästään ://
käy herättämässä se. Vai onko se kännissä ?
- carmenrusticum
jäädä kirjoitti:
käy herättämässä se. Vai onko se kännissä ?
ovee en sille avannu vaikka se varmaan tunnin rimpautteli ovikelloa.
- Vaari tai ukki
siellä tasanteella. Se on taloyhtiön tiloissa , ei sinun. Kyllä se sieltä häviää. Eläkä häpeile , mitä se sinulle kuuluu jos joku pötkyilee porrastasanteella.
Nokka pystyyn ja oot niin kuin et olisi tietävinäänkään. - carmenrusticum
Vaari tai ukki kirjoitti:
siellä tasanteella. Se on taloyhtiön tiloissa , ei sinun. Kyllä se sieltä häviää. Eläkä häpeile , mitä se sinulle kuuluu jos joku pötkyilee porrastasanteella.
Nokka pystyyn ja oot niin kuin et olisi tietävinäänkään.ja siellä se makaa ihan samassa paikassa. Entäs jos sillä on sairaskohtaus voi helvetti noita ukkoja että ne on yksiä ristipaikkoja koko rotu.
- Vaari tai ukki
ja siellä se makaa ihan samassa paikassa. Entäs jos sillä on sairaskohtaus voi helvetti noita ukkoja että ne on yksiä ristipaikkoja koko rotu.
aikaa ja soita sitten mieluummin poliisi paikalle. Meidän tehtäviin kuuluu viedä häiriköt putkaan tai ruumishuoneelle ja kaikkea siltä väliltä. Amen.
- carmenrusticum
ja siellä se makaa ihan samassa paikassa. Entäs jos sillä on sairaskohtaus voi helvetti noita ukkoja että ne on yksiä ristipaikkoja koko rotu.
pitäsköhän soittaa sille joku kyyti.
- carmenrusticum
aikaa ja soita sitten mieluummin poliisi paikalle. Meidän tehtäviin kuuluu viedä häiriköt putkaan tai ruumishuoneelle ja kaikkea siltä väliltä. Amen.
jospa se kohta herää. Kello on ko noin paljon niin en kyllä kehtais soittaa enää kellekkään.
hirvee hävetys :// - carmenrusticum
Jos oot niin luoja ei vielä mua mun syntieni tähden oo kokonaan hyljänny.
- Vaari tai ukki
Jos oot niin luoja ei vielä mua mun syntieni tähden oo kokonaan hyljänny.
Paras tapa hoitaa se homma on niin että ajattelet rauhallisesti sitä asiaa ja jos tuntuu ahdistavalta niin soita poliisi paikalle. Ne vie sen pois ja sä pääset taas normaaliin rytmiin.
- carmenrusticum
Paras tapa hoitaa se homma on niin että ajattelet rauhallisesti sitä asiaa ja jos tuntuu ahdistavalta niin soita poliisi paikalle. Ne vie sen pois ja sä pääset taas normaaliin rytmiin.
mitä luulet.
- Vaari tai ukki
mitä luulet.
huokailla pussiinkin jos haluat.
- olla
mitä luulet.
vaikuttaa että sulla on jonkinlainen ongelma.
- carmenrusticum
lienee korkea aika kun vielä ehtii.
- carmenrusticum
samalla jotenkin vai hengitteliskö vain
- äitemuzzi
tietää, että hän on sun mieskaveri, kö?
Kerron tässä erään tapauksen (tuli vain mieleen), kun kuulin valtavaa kuorsausta. No, ensin luulin, että poikani oli tullut yön aikana ja mennyt vanhaan huoneeseensa nukkumaan.
Aamulla sitten menin herätteleen aamukaffeelle ja eihän siellä huoneessa ketään ollu.
Kuorsausääni jatkui edelleen ja töihin lähtiessäni huomasin jonkun miehen makaavan porrastasanteella ihan umpitokkurassa.
"Potkin" äijän hereille ja käskin lähteä ulos.
Sanoi, että kun se nainen ei avannut ovea. - carmenr
rauhoittaa kummasti, mä kokeilin.
- sen miehen
nimi muuten on, joka siellä porttikongissasi makoili? Ja miksi se makoili, humalassako?
- kaiken
häippäsit?
- carmenrusticum
kyllä se hengittää eikä ole sininen eikä kuolaa.
Se nukkuu. - ylikierroksilla
kyllä se hengittää eikä ole sininen eikä kuolaa.
Se nukkuu.käyvältä.
- carmenrusticum
ylikierroksilla kirjoitti:
käyvältä.
ihminen niin voisi siinä oma verenpaineesi kans vähän kuohahtaa. Vai virtaako sinussa verta lainkaan?
- carmenrusticum
ihminen niin voisi siinä oma verenpaineesi kans vähän kuohahtaa. Vai virtaako sinussa verta lainkaan?
ihan vaan tiedoksi.
- Vaari tai ukki
sen humalaisen siellä pötköttää,ja mee sinä ite kans nukkumaan. Kyllä se siitä virkoo. Jos haluat olla hullu niin vedä se kämppääs ja oo onnellinen. Yötä vaan sun haahuilullesi
- t-j.
sen humalaisen siellä pötköttää,ja mee sinä ite kans nukkumaan. Kyllä se siitä virkoo. Jos haluat olla hullu niin vedä se kämppääs ja oo onnellinen. Yötä vaan sun haahuilullesi
Mikään ei käy..toteamatta toteen...
Jos pistää vastaan..?
Kiitos Samoin Sinulle...;)))
- Rocellii
ne karkoitetaan
se on nykyaikainen- ja toimiva keino
esim; "tämä oli nyt tässä"
oletko edes kokeillut? - Haara
Konttori kiinni ja lappu luukulle SULJETTU.
- (ko)
Mitä se oikeastaan merkitsee ?
- Pirre*
hänelläi..
- carmenrusticum.
ei uskois todeksi jos ei olisi itse kokenut !
- Rocellii
heistä ?
;DD - carmenr
Rocellii kirjoitti:
heistä ?
;DDeka soittelee vielä joskus mutta sille tulee kalliiksi kun se vetää herneet nenuun ja puhelin taas lentää takaseinään.
- carmenr
carmenr kirjoitti:
eka soittelee vielä joskus mutta sille tulee kalliiksi kun se vetää herneet nenuun ja puhelin taas lentää takaseinään.
mikä mielikuvitus!!!
- Itselläsi nyyt olla
carmenr kirjoitti:
mikä mielikuvitus!!!
Vilkkaamman puoleinen mielikuvitus ja kujeilun halu.
Keromasi ei ole ollenkaan johdon mukainen.
Onnea vaan tarinoillesi.:)) - Rocellii
carmenr kirjoitti:
eka soittelee vielä joskus mutta sille tulee kalliiksi kun se vetää herneet nenuun ja puhelin taas lentää takaseinään.
Eeriksonni ?
- Rocellii
carmenr kirjoitti:
mikä mielikuvitus!!!
jo tutkaillut Duodecimin lääkärisivuja netissä...?
mikä oli latinankielinen diagnoosi? - carmenr
Itselläsi nyyt olla kirjoitti:
Onnea vaan tarinoillesi.:))Äläkä ite ala viisastelemaan ;))
- huomaa
Rocellii kirjoitti:
jo tutkaillut Duodecimin lääkärisivuja netissä...?
mikä oli latinankielinen diagnoosi?muuten pian että itsellä on kaikki maailman sairaudet.
- carmenr
Itselläsi nyyt olla kirjoitti:
Onnea vaan tarinoillesi.:))johdonmukainen? Onko elämä, kysyn vaan ?
- Minä sitten
carmenr kirjoitti:
Äläkä ite ala viisastelemaan ;))
Se vaikea kuudes;))
- Minä sitten
carmenr kirjoitti:
johdonmukainen? Onko elämä, kysyn vaan ?
Niin erilaisia,värisiä ja kokoisia johtoja että;))
Lankoja myös menevät sekaisin että solmuun peräti.:)) - carmenr
carmenr kirjoitti:
mikä mielikuvitus!!!
siis se toinen, voi taivas!!
- carmenr
Minä sitten kirjoitti:
Se vaikea kuudes;))
aika näyttää;))
- carmenr
Rocellii kirjoitti:
Eeriksonni ?
virolainen mafiaveikko, luulen ainakin niin. Se sieltä virosta niitä kännyjä sai. Muuten se olis konkan tehnyt niiden puhelimiensa kans.
Nokialainen tietty. - sinä sönkkäät
carmenr kirjoitti:
siis se toinen, voi taivas!!
täällä?
Alanpa aavistaa, kuka on asialla.. - carmenr
sinä sönkkäät kirjoitti:
täällä?
Alanpa aavistaa, kuka on asialla..se höyhenjuttu. Voi että se oli ihanaa!!!!!!!!!!
Miten voi sillätavalla kirjoittaa että sen tuntee iholla (ahh, ihh, jne) - carmenr
Minä sitten kirjoitti:
Se vaikea kuudes;))
se sun kanssas varmaan olis, pitäiskö sit kokeilla :X
- Minä sitten
Millasia oli kolmas,neljäs ja viides?
- carmenrusticum
oli se kolmas. Kun se kirjoitti mulle eka mailin niin siinä luki että pitää olla hyvä p.., pitkät sääret ja niin edelleen. Että voi sit istuu autossa silleen suorana ettei tartte päätä piiloon painaa kun se menee tankille.
- mies96
oli se kolmas. Kun se kirjoitti mulle eka mailin niin siinä luki että pitää olla hyvä p.., pitkät sääret ja niin edelleen. Että voi sit istuu autossa silleen suorana ettei tartte päätä piiloon painaa kun se menee tankille.
mitä vastasit
- carmenrusticum
mies96 kirjoitti:
mitä vastasit
kaikki, korkojen kanssa.
- mies96
kaikki, korkojen kanssa.
camii
- carmenrusticum
mies96 kirjoitti:
camii
käytäs kuule vaan mielikuvitustas, mä voin sit tarvittaessa täydentää.
- ja viimeinen
niistä viis,kaikki oli mielikuvitusta SIIS,pelkkiä nettituttavuuksia,pyh ja pah !!!
- tupuliini
AIKAA NIILLE UKON KOSTOILLE, EIKÖS NIITTEN PITÄISI JAHDATA PALJON NUOREMPIA VAI ONKS KUNTO SIT ESTEENÄ.
- carmenr
ne kaikki oli, siinä puolessa ei mitään vikaa.
Itselläni alkoi kunto loppua, huh, huh, semmoista menoa ! - Minä sitten
carmenr kirjoitti:
ne kaikki oli, siinä puolessa ei mitään vikaa.
Itselläni alkoi kunto loppua, huh, huh, semmoista menoa !Markkinat on rasittavia,ei oleskaan sydän vikaisten touhua.:)
- carmenr
Minä sitten kirjoitti:
Markkinat on rasittavia,ei oleskaan sydän vikaisten touhua.:)
mites ne tähän liittyy. Kirpparilla oon kyllä käynyt.
- carmenr
kun koko ajan kyttää..menis omiin töihinsä://
- Rocellii
hän....
sano, että kuudes pyörä on liikaa...
niin jos on miespomo ... - carmenr
Rocellii kirjoitti:
hän....
niin jos on miespomo ...koko ajan. Äsken se sano mulle kun kysyin yhtä paprua että: "Ota kuule silmä käteen ja katso sitten "
Aattele, miten voi nainen olla noin karsee !! - Minä sitten
Rocellii kirjoitti:
hän....
niin jos on miespomo ...Minä olin kuudes ja viimeinen:))
- Minä sitten
carmenr kirjoitti:
koko ajan. Äsken se sano mulle kun kysyin yhtä paprua että: "Ota kuule silmä käteen ja katso sitten "
Aattele, miten voi nainen olla noin karsee !!Lähden tästä ja duuniin.
Hauskaa työpäivän jatkoa ja käännä norsun v nurinpäin.:)) - carmenr
Minä sitten kirjoitti:
Lähden tästä ja duuniin.
Hauskaa työpäivän jatkoa ja käännä norsun v nurinpäin.:))Miten sen toisen naaman voi vääntää omassakin tarpeeksi tekemistä ;))
- Rocellii
carmenr kirjoitti:
koko ajan. Äsken se sano mulle kun kysyin yhtä paprua että: "Ota kuule silmä käteen ja katso sitten "
Aattele, miten voi nainen olla noin karsee !!silmän...vai ..?
niin.... siis jos oli se MIESPOMO ? - carmenr
Rocellii kirjoitti:
silmän...vai ..?
niin.... siis jos oli se MIESPOMO ?kun käskettiin, pakko on työläisen yrittää ja tehä niinku käsketään. Naispomo !
- Rocellii
carmenr kirjoitti:
kun käskettiin, pakko on työläisen yrittää ja tehä niinku käsketään. Naispomo !
puhelin seinään ?
- carmenrusticum
Rocellii kirjoitti:
puhelin seinään ?
vai kellä. Ei lentänyt.
- niin ei oo
sulla haittaa ku akoista..
- carmenr
tästä todella saa;)) Sitä en ole vielä koskaan kokeillut ;))
On muuten varottava tulemasta niin viisaaksi että ei voi nauttia naurun lahjasta !
- ryppynauru
joskus sitten todella TOSIKKOJA !!
Jos jutut menee niiden suunnitelmien mukaan silloin niillä on hauskaa mutta heti jos tulee muutoksia kässäriin niin ne alkaa paiskoo ovia ja puhelimia.. hih, hih.
Leikkiä ja kiusoittelua ja pientä ärsytystä vähän sekaan vain niin ne kyllästyy
"naisten kotkotuksiin " niinkuin ne sanoo itse.- kukkakumminkin
ja luulee löytäneensä aidosti huumorintajuisen ihmissuhteen mutta kai se on jo pikkuhiljaa uskottava että miehet ovat kaikki perusajatuksiltaan samanlaisia.
- Tietenkin
kukkakumminkin kirjoitti:
ja luulee löytäneensä aidosti huumorintajuisen ihmissuhteen mutta kai se on jo pikkuhiljaa uskottava että miehet ovat kaikki perusajatuksiltaan samanlaisia.
Siinä sitä taas oltiin .
Miehissä kaiken pahan alku ja juuri.:) - jokaikisen
Tietenkin kirjoitti:
Siinä sitä taas oltiin .
Miehissä kaiken pahan alku ja juuri.:)sanan niin kirjaimellisesti? Paitsi omiaan ei tietenkään itse puhuvat puutaheinää palturia niin paljon kuin vain kerkeevät ja keksivät.
ja naisen pitäis heti revä levällään olla.
Jos olet jo niin pitkällä että olet antanut avaimen, ota avain pois(kun nukkuu
ja nehän nukkuu paljon) ja pakkaa kalsarit ja hammasharja muovikassiin
ja nosta oven taakse, äläkä enää aukaise oveas.
Tämä on vanha konsti mutta aina tepsii. Nykyäänhän
puhelimeen tarvii vastata vain kelle haluaa, kun näkee kuka soittaa.- carmenr
en ees kahville päässy aikanaan. En mä avaimia ole antanut. Olis kai se sisälle illalla tullu jos sillä avain olis ollu.
- carmenrusticum
eilen illalla kun mä kuitenkin sitten raahasin sen siitä rappukäytävästä sisälle.
- -myrkkis-
asialla?
- Hoitoon
Luulenpa niin....
T:ystävällisesti vain- carmenr
mutta vähän myöhässä, olen jo :)
- hihhihhii
vaikka Huuhaalle jos kovin sekopäiseltä viestiketjulta vaikuttaa.
- hoitokerrat
carmenr kirjoitti:
mutta vähän myöhässä, olen jo :)
ala käymään 2 kertaa viikossa.yksi kerta ei tunnu piisaavan !!!
- katos kun
Jos viisikymppiselle antaa viinaa,
se jahuaa sun kimpussa koko yön
eikä pääse mihinkään lopputulokseen.- carmenrusticum
viinaa, olen itse raivoraitis.
- ennen kuin
huomaatkaan.
- Top-Coat
Tuo oli hyvä provo.
Arvelen, että olemalla ihan oma itsesi niin kuvaamasi tilanne rauhoittuu aika nopeasti.- carmenrusticum
vaan,arvele sinä mitä arvelet ;)
- Top-Coat
vaan,arvele sinä mitä arvelet ;)
samantien uskonvahvistusta. Hyvää päivänjatkoa sinulle.
- carmenrusticum
Top-Coat kirjoitti:
samantien uskonvahvistusta. Hyvää päivänjatkoa sinulle.
herkkänä ;)
- Top-Coat
herkkänä ;)
on puolensa, silloin aistit ovat valppaina, toisaalta liian syvällä herkkyyksien tiloissa omia aistejaan ei osaa lukea.
- carmenrusticum
Top-Coat kirjoitti:
on puolensa, silloin aistit ovat valppaina, toisaalta liian syvällä herkkyyksien tiloissa omia aistejaan ei osaa lukea.
missäs mun sydän onkaan - kai sitä joskus tuollaiseenkin ajatukseen havahtuu. Toivon että "sielun" herkkyys säilyy, silloin elämä koskettaa.
Itsesuojeluvaisto pitää kyllä olla - sen verran pitää itseään myös rakastaa että itsestään huolta pitää.
- antamasta
niin useimmat ainakin häipyvät;)
- vastaus tuli
viimeinkin!
- *miettii ankarasti*
vastaus tuli kirjoitti:
viimeinkin!
Eikö kaikki vastaukset ole tavallaan oikein tai väärin ?
- viivytellen,
vähitellen, hitaasti, kiirehtimättä.
Kukaan ei jaksa loputtomiin odottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2742432Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001314- 1081211
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831211Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581155Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811106- 44972
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67907Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33777