http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1294978 kiva et ne on suomessa
moikka moooi
5
566
Vastaukset
- tytto73
joo,kyllä on jees,että voi välillä relata täällä Suomen maassa.
hyvällä tuurilla voisi vaikka törmätä häneen jossain.
se ois kyl hieno homma,mutta tuskin tapahtuu. - himfan777
Kiva että ne äänittää sen Suomessa :{)
- tytto73
tulispa kuvaamaan jonku tsipaleen tänne Imatralle,jossa olen muutaman vuoden tallustellut.haaveena oisi kyllä muuttaa takaisin esim.Käpylään,missä olen syntynyt.
en kyllä tiedä mitä täällä voisi kuvata,mutta luonto on ainakin kunista ja valtion hotelli ja kuohuva koski jne.
- ...
mielestäni oikein hyvä juttu, että saavat ainakin vähän valita missä tekevät seuraavan levyn, ja on sitten mahdollisuus viettää aikaa Suomessakin, kun muuten aikaa kuluu paljon kiertueilla
luin tuon saman pienen jutun aikasemmin netistä, mut sattuiko kellään olemaan itse lehteä, jos siinä oli enemmän juttua.
ajattelin vaan, kun tuossa mainittiin, että tekevät levyn osittain suomalaisen tuottajan kanssa.
marraskuun Sue:n haastattelussa Ville sanoi toivovansa, että levyn tuottaisivat yhdessä Tim Palmer ja Hiili Hiilesmaa
olisi kyllä hienoa, jos Hiili olisi levynteossa mukana- ninnuuu..
missähän tuon suen haastattelun voisi lukea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082366
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809