Raitis torstaipäivä ohjelmassa tänään.
Torstai 4.1.2007
17
734
Vastaukset
juomat,kahvi,maito,ja vesi,riittävät ku liottelen särpimet lärvistä sisään tänään.
Kyllä oli mukava herätä raittiiseen torstai aamuun, raitis torstai ja huomenta kaikille aamuvirkuille!
- åpoi
vaan tasapuolisesti
torstain oon selevänä - ma-sa
Pystyssä ja raittiina, vain vasen käsvarsi vähän kipeä ja musta.Alkoi nimittäin taitoluistelulla mun päivä.Oikein kukkopiruetti.Heräsin ainakin kerta iskusta.
- Hamara
Vai pystyssä ja raittiina, hommahan on silloin hanskassa, meikä joutuu taas harjoitella, tuota raittiutta vaihteeksi.
Muuten ma-sa, kiitos! Ja tiedät kyllä mistä. Oikein hyvää uuttavuotta! - ma-sa
Hamara kirjoitti:
Vai pystyssä ja raittiina, hommahan on silloin hanskassa, meikä joutuu taas harjoitella, tuota raittiutta vaihteeksi.
Muuten ma-sa, kiitos! Ja tiedät kyllä mistä. Oikein hyvää uuttavuotta!kiitos ja samoin hyvää alkanutta.On se tuo pystyssä pysyminenkin taitolaji.Telemark alastulo, puoli alasti ja aamutossut jalassa.Kyllä se nyt jo naurattaa mutta hengenlähtö oli lähellä.Eipä sitäkään tullut ajateltua ko viinaa veti kitusiin.Tässä en istuisi nyt jos sarvijaakko olisi saanut päättää minun kohtalostani.
- raitistelijasuo..
Raittiina tänään minäkin.
- Cettuz!
Raittiina, eletään.
tänään.
- dippaeidaba
vaikka vettä sataa.
- Hamara
Päivä alkoi kostiasti, mutta kyllä se tästä kuivuu, kun pääsin uimahallistakin jo pois. Viinaa en kaada tänään syövereihini.
- aahoohoo
eilen hilattuu itteni lääkärille kun nenää niistäessä meinas mennä vintti pimeeks heti aamulla.
Kaheksalla pillerillä ja hirveenmakusella yskänlääkkeellä pitäs tokentuu työelämään - sano että keuhkotulehdus. Ei tarvinnu erikseen mainita lepäämisestä kun nyt oikeesti oma kroppa on tykästyny sänkyyn ja vällyyn. Oon ottanu jo kahet päikkärit tänään ja on vieläki vetämätön olo.
Päässä vilistää vaikka millasta tekemistä mutta ei vaan jaksa käydä käsiks.
On kuitenki "syyllinen" olo vaikka oikeesti oon kipee. - raittina
olen.vaikka viinanhimo iskikin tuossa juuri, niin tulin tähän selventämään itselleni että tään olen raittiina.on se kumma kun siellä se vaanii ja uskottelee ettei tässä mitään.yksi pieni vain.enpä ois ikinä koskenutkaan pulloon.No, näillä mennään ja toivottavati pitkälle.
- ambivalenttineN
...jotenkin sitä vaan uskottelee ittelleen että kyllähän mä nyt voin vähän juoda, mut ei se vaan mee niin. Mullakin teki tänään sairaasti mieli siideriä ja viinaa. Ajattelin, että jos joisin 3dl kossua enkä söis mitään, niin kalorimäärä ei ylittys ja kun viinassa ei ole edes hiilihydraatteja, niin vähänkö kuulosti houkuttelevalta? Tajusin kuitenkin sen, että tuskin mun juomiset jäis johonki 3dl viinaa, eikä se ois muutenkaan hirveen hyvä juttu, mikäli aion huomenna spinning tunnilla treenata ilman keskeytyksiä ja pahoinvointia. Pitihän mun jo oikeesti tänään mennä spinningiin, mut en jaksanut.
Mut raittiina oon kumminkin ollu ja kait siitä pitäs olla kiitollinen, vaikka muuten tämä päivä on mennyt ihan harakoille, kun en oo saanu mitään aikaseks. - ei ole mitään muuta
ambivalenttineN kirjoitti:
...jotenkin sitä vaan uskottelee ittelleen että kyllähän mä nyt voin vähän juoda, mut ei se vaan mee niin. Mullakin teki tänään sairaasti mieli siideriä ja viinaa. Ajattelin, että jos joisin 3dl kossua enkä söis mitään, niin kalorimäärä ei ylittys ja kun viinassa ei ole edes hiilihydraatteja, niin vähänkö kuulosti houkuttelevalta? Tajusin kuitenkin sen, että tuskin mun juomiset jäis johonki 3dl viinaa, eikä se ois muutenkaan hirveen hyvä juttu, mikäli aion huomenna spinning tunnilla treenata ilman keskeytyksiä ja pahoinvointia. Pitihän mun jo oikeesti tänään mennä spinningiin, mut en jaksanut.
Mut raittiina oon kumminkin ollu ja kait siitä pitäs olla kiitollinen, vaikka muuten tämä päivä on mennyt ihan harakoille, kun en oo saanu mitään aikaseks.kuin pelkkiä kaloreita tai jouleja. Lihottavat varmasti.
Kiva, että sulla on raitis päivä, kyllä se on kiitoksen arvoinen asia. - hoikkis
ei ole mitään muuta kirjoitti:
kuin pelkkiä kaloreita tai jouleja. Lihottavat varmasti.
Kiva, että sulla on raitis päivä, kyllä se on kiitoksen arvoinen asia.Dokatessa kyllä toiset pysyy hoikkana. Oikein hyvässä seilissä kun unohtaa kokonaan syömisen.
Mutta eihän se pidemmän päälle mitään terveellistä ole.
Kiva, että ampipampi on tänään juomatta. Niin määkin.
- tipatpois
Ja vielä ihan helposti onnistuu. Huomenna koetinkivenä perjantai ja vapaan alkaminen. Huh, huh...toivottavasti onnistuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023