Torstai 4.1.2007

Papio1

Raitis torstaipäivä ohjelmassa tänään.

17

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juomat,kahvi,maito,ja vesi,riittävät ku liottelen särpimet lärvistä sisään tänään.

    • Kyllä oli mukava herätä raittiiseen torstai aamuun, raitis torstai ja huomenta kaikille aamuvirkuille!

    • åpoi

      vaan tasapuolisesti
      torstain oon selevänä

    • ma-sa

      Pystyssä ja raittiina, vain vasen käsvarsi vähän kipeä ja musta.Alkoi nimittäin taitoluistelulla mun päivä.Oikein kukkopiruetti.Heräsin ainakin kerta iskusta.

      • Hamara

        Vai pystyssä ja raittiina, hommahan on silloin hanskassa, meikä joutuu taas harjoitella, tuota raittiutta vaihteeksi.

        Muuten ma-sa, kiitos! Ja tiedät kyllä mistä. Oikein hyvää uuttavuotta!


      • ma-sa
        Hamara kirjoitti:

        Vai pystyssä ja raittiina, hommahan on silloin hanskassa, meikä joutuu taas harjoitella, tuota raittiutta vaihteeksi.

        Muuten ma-sa, kiitos! Ja tiedät kyllä mistä. Oikein hyvää uuttavuotta!

        kiitos ja samoin hyvää alkanutta.On se tuo pystyssä pysyminenkin taitolaji.Telemark alastulo, puoli alasti ja aamutossut jalassa.Kyllä se nyt jo naurattaa mutta hengenlähtö oli lähellä.Eipä sitäkään tullut ajateltua ko viinaa veti kitusiin.Tässä en istuisi nyt jos sarvijaakko olisi saanut päättää minun kohtalostani.


    • raitistelijasuo..

      Raittiina tänään minäkin.

      • Cettuz!

        Raittiina, eletään.


    • tänään.

    • dippaeidaba

      vaikka vettä sataa.

    • Hamara

      Päivä alkoi kostiasti, mutta kyllä se tästä kuivuu, kun pääsin uimahallistakin jo pois. Viinaa en kaada tänään syövereihini.

    • aahoohoo

      eilen hilattuu itteni lääkärille kun nenää niistäessä meinas mennä vintti pimeeks heti aamulla.

      Kaheksalla pillerillä ja hirveenmakusella yskänlääkkeellä pitäs tokentuu työelämään - sano että keuhkotulehdus. Ei tarvinnu erikseen mainita lepäämisestä kun nyt oikeesti oma kroppa on tykästyny sänkyyn ja vällyyn. Oon ottanu jo kahet päikkärit tänään ja on vieläki vetämätön olo.

      Päässä vilistää vaikka millasta tekemistä mutta ei vaan jaksa käydä käsiks.

      On kuitenki "syyllinen" olo vaikka oikeesti oon kipee.

    • raittina

      olen.vaikka viinanhimo iskikin tuossa juuri, niin tulin tähän selventämään itselleni että tään olen raittiina.on se kumma kun siellä se vaanii ja uskottelee ettei tässä mitään.yksi pieni vain.enpä ois ikinä koskenutkaan pulloon.No, näillä mennään ja toivottavati pitkälle.

      • ambivalenttineN

        ...jotenkin sitä vaan uskottelee ittelleen että kyllähän mä nyt voin vähän juoda, mut ei se vaan mee niin. Mullakin teki tänään sairaasti mieli siideriä ja viinaa. Ajattelin, että jos joisin 3dl kossua enkä söis mitään, niin kalorimäärä ei ylittys ja kun viinassa ei ole edes hiilihydraatteja, niin vähänkö kuulosti houkuttelevalta? Tajusin kuitenkin sen, että tuskin mun juomiset jäis johonki 3dl viinaa, eikä se ois muutenkaan hirveen hyvä juttu, mikäli aion huomenna spinning tunnilla treenata ilman keskeytyksiä ja pahoinvointia. Pitihän mun jo oikeesti tänään mennä spinningiin, mut en jaksanut.

        Mut raittiina oon kumminkin ollu ja kait siitä pitäs olla kiitollinen, vaikka muuten tämä päivä on mennyt ihan harakoille, kun en oo saanu mitään aikaseks.


      • ei ole mitään muuta
        ambivalenttineN kirjoitti:

        ...jotenkin sitä vaan uskottelee ittelleen että kyllähän mä nyt voin vähän juoda, mut ei se vaan mee niin. Mullakin teki tänään sairaasti mieli siideriä ja viinaa. Ajattelin, että jos joisin 3dl kossua enkä söis mitään, niin kalorimäärä ei ylittys ja kun viinassa ei ole edes hiilihydraatteja, niin vähänkö kuulosti houkuttelevalta? Tajusin kuitenkin sen, että tuskin mun juomiset jäis johonki 3dl viinaa, eikä se ois muutenkaan hirveen hyvä juttu, mikäli aion huomenna spinning tunnilla treenata ilman keskeytyksiä ja pahoinvointia. Pitihän mun jo oikeesti tänään mennä spinningiin, mut en jaksanut.

        Mut raittiina oon kumminkin ollu ja kait siitä pitäs olla kiitollinen, vaikka muuten tämä päivä on mennyt ihan harakoille, kun en oo saanu mitään aikaseks.

        kuin pelkkiä kaloreita tai jouleja. Lihottavat varmasti.
        Kiva, että sulla on raitis päivä, kyllä se on kiitoksen arvoinen asia.


      • hoikkis
        ei ole mitään muuta kirjoitti:

        kuin pelkkiä kaloreita tai jouleja. Lihottavat varmasti.
        Kiva, että sulla on raitis päivä, kyllä se on kiitoksen arvoinen asia.

        Dokatessa kyllä toiset pysyy hoikkana. Oikein hyvässä seilissä kun unohtaa kokonaan syömisen.
        Mutta eihän se pidemmän päälle mitään terveellistä ole.
        Kiva, että ampipampi on tänään juomatta. Niin määkin.


    • tipatpois

      Ja vielä ihan helposti onnistuu. Huomenna koetinkivenä perjantai ja vapaan alkaminen. Huh, huh...toivottavasti onnistuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe