essojen jälkeen turvotusta

voiko johtua siitä? kasvoissa ja käsissä?
5901
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

ei kyllä sillon tullut syötyä eikä juotua muutakun alkoholia.. kivaputki

Äänestä
  • vaan alkoholin (ja essojen) jälkeistä siis?

    Äänestä

  • jälkeistä kirjoitti:

    vaan alkoholin (ja essojen) jälkeistä siis?

    join vain muutaman kaljan ,kysyin vain että onko essoilla vaikutusta tähän. vai onko kyse jostain ihan muusta

    Äänestä

Voihan olla ettet ole huomannut että oletkin jo puhdas svinbailija ja nipsunapsu paukuttelija ja stressi hormonit nollilla ja keho alkaa keräämään nestettä. Pian huomaat olevasi hyksissä hoidossa, förailet respoja ja juot bentsoja pullosta kun hoitsun silmä välttää , hyvää yötä!

Äänestä

Kokeile teboilia välillä

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


onb kirjoitti:

voiko johtua siitä? kasvoissa ja käsissä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu