Adressi

Lähtekää mukaan

Meinasin avata netissä adressin holtitonta ilotulitteiden käyttöä vastaan, mutta huomasin että sellainen on jo sinne avattu. Osoite on: www.adressit.com/ei_ilotulitteille tai googlella palvelu löytyy osoitteesta Adressit.com.

Kaikki jotka ova saaneet rakettiterrorista tarpeekseen nyt kantaa ottamaan!

13

1925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoittaan

      nimeni.

    • ollut tekemistä

      kun niin monella saitilla olet paasaamassa.. ja vielä myöhässä..
      Tuli räiskittyä raketteja enemmän kun vuosi sitten ja ens vuodenvaihteessa määrä tuplautuu..
      sitä mieltä minä olen sun adressistas.

      • Tee niin

        "Tuli räiskittyä raketteja enemmän kun vuosi sitten ja ens vuodenvaihteessa määrä tuplautuu..
        sitä mieltä minä olen sun adressistas."

        Hienoa! Mainio ajatus! Sillä tavalla saat nopeutettua sitä kehitystä joka on jo lähtenyt liikkeelle. Eli yksityisten harjoittama räiskiminen lopetetaan kokonaan.


      • Jysäytä kunnolla

        Toivottavasti lennät itsekkin sinne taivaalle raketties mukana.


      • se...

        adressi perseesees! Kaikki jotka haluaat/osaavat pitää hauskaa jättävät adressiin nimen kirjoittamatta! Tää rekettiterroristit höpinä on tosikkojen kireepiposten hössötystä.

        ÄLKÄÄ KIRJOTTAKO NIMEÄNNE LISTAAN MISSÄÄN OLOSUHTEISSA, SILLÄ SE ON AJANHUKKAA!!!


      • meikäläine
        se... kirjoitti:

        adressi perseesees! Kaikki jotka haluaat/osaavat pitää hauskaa jättävät adressiin nimen kirjoittamatta! Tää rekettiterroristit höpinä on tosikkojen kireepiposten hössötystä.

        ÄLKÄÄ KIRJOTTAKO NIMEÄNNE LISTAAN MISSÄÄN OLOSUHTEISSA, SILLÄ SE ON AJANHUKKAA!!!

        raketit kuuluu uuteen vuoteen ostin tänä vuonna tuplasti mitä viime vuonna ja ostan ens vuonna vielä isompia ei niit kannata kieltää uus vuos ilman rakettei ei olis uus vuos et älkää kirjottako nimeenne siihe adressii ikinä jos haluutte ampuu rakettei uuten vuoten ite ostan viel tänä vuonna enemmä ku viime vuonna


      • ja höpö höpö
        meikäläine kirjoitti:

        raketit kuuluu uuteen vuoteen ostin tänä vuonna tuplasti mitä viime vuonna ja ostan ens vuonna vielä isompia ei niit kannata kieltää uus vuos ilman rakettei ei olis uus vuos et älkää kirjottako nimeenne siihe adressii ikinä jos haluutte ampuu rakettei uuten vuoten ite ostan viel tänä vuonna enemmä ku viime vuonna

        Juuri vuoden vaihtuessa tapahtuvan ilotulituksen voi jollakin lailla kuvitella kuuluvan asiaan. Tämmöinen helvetillinen räiske ei ole kuulunut tapoihin vielä montakaan vuotta. Tiedän mistä puhun, kun olen näitä vuoden vaihtumisia sentään jonkin verran nähnyt.

        Se hyvä puoli tuossa sotimisessanne on, että päättäjätkin varmaan huomaavat homman järjettömyyden ja pistävät lähivuosina pelin poikki. Kiitos heille siitä. Amen.


      • angst nisu
        ja höpö höpö kirjoitti:

        Juuri vuoden vaihtuessa tapahtuvan ilotulituksen voi jollakin lailla kuvitella kuuluvan asiaan. Tämmöinen helvetillinen räiske ei ole kuulunut tapoihin vielä montakaan vuotta. Tiedän mistä puhun, kun olen näitä vuoden vaihtumisia sentään jonkin verran nähnyt.

        Se hyvä puoli tuossa sotimisessanne on, että päättäjätkin varmaan huomaavat homman järjettömyyden ja pistävät lähivuosina pelin poikki. Kiitos heille siitä. Amen.

        Minkä ihmeen takia nyt pitäisi kieltää ilotulitteet? Ne kuuluvat uuteenvuoteen, ja jos se "melu" jotakin haittaa, niin on olemassa kaupunkeja jonka keskustassa on kielletty ilotulitteet, niin vittu muuttakaa sinne... Menee näihin valittajiin hermo.


      • Realisti, ei valittaja
        angst nisu kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia nyt pitäisi kieltää ilotulitteet? Ne kuuluvat uuteenvuoteen, ja jos se "melu" jotakin haittaa, niin on olemassa kaupunkeja jonka keskustassa on kielletty ilotulitteet, niin vittu muuttakaa sinne... Menee näihin valittajiin hermo.

        Jos sinun aivokoppaasi jostakin raosta pääsee tunkeutumaan muutakin tietoa kuin kaveripiirin uutiset, niin olet varmaan kuullut sellaisesta asiasta kuin ilmastonmuutos. Jatkossa joudumme kiinnittämään paljon huomiota siihen, mitä saasteita sinne ilmaan syydetään.

        Koska rakettipaukuttelu on varmasti sieltä saastuttamisen turhimmasta päästä, niin semmoisista asioista pitää luopua ensimmäisenä.


      • angsti nisu
        Realisti, ei valittaja kirjoitti:

        Jos sinun aivokoppaasi jostakin raosta pääsee tunkeutumaan muutakin tietoa kuin kaveripiirin uutiset, niin olet varmaan kuullut sellaisesta asiasta kuin ilmastonmuutos. Jatkossa joudumme kiinnittämään paljon huomiota siihen, mitä saasteita sinne ilmaan syydetään.

        Koska rakettipaukuttelu on varmasti sieltä saastuttamisen turhimmasta päästä, niin semmoisista asioista pitää luopua ensimmäisenä.

        Eivät ne raketit ole turhia, ehkä juuri SINUT mielestä ne ovat turhia, joidenkin mielesta taas tärkeitä. Ja JOS Suomessa kielletään rakettien ammunta, niin mitäpä sitten Kiinassa? Sielä saa ampua ympärivuoden raketteja, menkää ennemmin sinne valittamaan!


    • sww

      OOT SAATANAN HOMO JA PERVO TYYPPI!!!! SANO ILOTULITTEILLE K.Y.L.L.Ä!

    • Å^Å^^Å^Å^^Å

      Saatana vähät välitän jostain vitun ilmastonmuutoksesta! Älä sinä sitten ammu niitä raketteja jos ei huvita!!!!! Muuta johkin erämaahan niin siellä ei ole edes ihmisiä!!!!!!!!!
      PERKELE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      125
      9854
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      51
      2881
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2675
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2069
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1826
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1557
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1515
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1498
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1346
    Aihe