Päivillä oma lehmä ojassa

Saatanan saatana

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200701035552453_uu.shtml

Päivillä on kultakutrinen lehmä ojassa. Pojalla on niin nätit hiukset ettei kai saisi armeijan takia lyhentää. Asiasta on oikein tehty puolustusministerille selvityspyyntö. Voi voi sentään kun on surullista. On varmaan pojalla hauskaa armeijassa äitimuorin aiheuttaman farssin takia.

Ikävää, että poliitikot tuolla tavalla tuhoavat itseltään viimeisetkin uskottavuuden rippeet. Toisaalta mitä muuta voikaan odottaa täysin todellisuudesta vieraantuneelta kirsityn SAASTAELÄMÄNKATSOMUKSEN omaavalta kummajaiselta.

10

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei jumalauta

      Voi vittu miten säälittävää! Piti oiken puolustus- ministerille valitus tehdä . Menkööt sivariks mokomat kultakutrit ei tommosia ameijassa katella
      ja miten niin ne naisten pitkät hiukset ei aiheuta vaaraa, tosi tilanteessa ne syttyy palamaan ja niistä voi taittaa niskat, siinä varmaan yksi syy siihen miksi naiset ei pääse erikois-joukkoihin, ja muutenkin se ***kku siellä takaraivossa on epäsotilaallista. Mua oikein naurattaa kun nais varusmiehiä kävelee kadulla vastaan

      • Sitähän sitä huudettiin suureen ääneen! Armeijaan oli päästävä!

        En ymmärrä minäkään sitä "vouhotusta". Ei se naisista tee yhtään tasa-arvoisempia vaikka ne käviskin intin. Jotain muuta pitää keksiä.

        Ja samaa mieltä olen myös siitä sivari hommasta, menköön sinne niin saa pitää ihanat kutrinsa!


    • Ja voi poika parkaa!
      Uskomatonta on, eipä voi muuta sanoa!
      Tukkahan kasvaa, se nyt pitäisi jokaisen tietää!
      Armeija kestää aikansa, joskus sieltä pääsee pois ja sitten on loppuelämä aikaa kasvattaa kutreja ja ihailla itseään että voi kuinka olenkaan kaunis! Ja äiti voi silitellä poikansa hiuksia että ovatpa ne kauniit!

      Kansanedustaja ja aikuinen, menee uskottavuus jo vähemmästäkin!

      Toivottavasti poika ei suostu pitkiin hiuksiin armeijassa vaikka luvan saisikin!

      Tiettävästi kukaan ei ole kuollut siihen että on tukka leikattu ja vuoden päivät joutunut olemaan pojan näköinen!

      • Joidenkin miesten kohdalla se hiusten leikkaaminen voi olla erittäin inhottava ja arka asia, joten minun sympatiani ovat ainakin näiden miesten puolella. Totta kai hiukset kasvavat takaisin, mutta mielestäni on silti todella epäoikeudenmukaista pakottaa kaikki miehet ajamaan päänsä kaljuksi vasten heidän omaa tahtoaan. Jos hiusten olisi pakko olla lyhyet turvallisuussyiden takia, niin siinä tapauksessa samat säännöt koskisivat myös naisia.

        Sitä paitsi Ruotsin armeijassa varusmiehet ovat saaneet pitää jo vuosien ajan pitkiä hiuksia, jos he ovat pitäneet ne hiusverkon alla, jolloin hiukset eivät roiku avoimena. Mielestäni tämä sama sääntö pitäisi sallia ehdottomasti myös suomen armeijassa. Näin ollen säännöt olisivat myös tasa-arvoisempia, kun miehillä olisi myös mahdollisuus pitää halutessaan pitkiä hiuksia.

        Tämän asian esille ottaminen nostaa kyllä Päivi Räsäsen pisteitä ja hänen uskottavuuttaan minun silmissä, sillä aikaisemmin en ole pahemmin digannut näistä kristillisten lausunnoista, jotka ovat vaikuttaneet kaikin puolin ahdasmielisiltä.

        Toivottavasti Räsäsen poika saisi mahdollisuuden pitää pitkiä hiuksia ja suostuisi myös pitämään hiuksensa mahdollisimman pitkinä, koska silloin varusmiehet oppisivat suhtautumaan hieman myönteisemmin pitkätukkaisia miehiä kohtaan. Armeija onkin kaikin puolin rasistinen järjestö, kun siellä opetetaan vihaamaan pitkätukkaisia miehiä ja muita eri vähemmistöjä.

        Minä en todellakaan suostuisi leikkaamaan pitkää tukkaani sen takia, että se miellyttäisi jotain maanpuolustusintoilijoita ja muita rasistimiehiä, jotka vihaavat kaikkea erilaisuutta. Minua sotilaallinen ulkonäkö ei ole ikinä kiinnostanut ja tulen siis jatkossakin pitämään lettini epäsotilaallisen pitkänä.


      • DarkFear kirjoitti:

        Joidenkin miesten kohdalla se hiusten leikkaaminen voi olla erittäin inhottava ja arka asia, joten minun sympatiani ovat ainakin näiden miesten puolella. Totta kai hiukset kasvavat takaisin, mutta mielestäni on silti todella epäoikeudenmukaista pakottaa kaikki miehet ajamaan päänsä kaljuksi vasten heidän omaa tahtoaan. Jos hiusten olisi pakko olla lyhyet turvallisuussyiden takia, niin siinä tapauksessa samat säännöt koskisivat myös naisia.

        Sitä paitsi Ruotsin armeijassa varusmiehet ovat saaneet pitää jo vuosien ajan pitkiä hiuksia, jos he ovat pitäneet ne hiusverkon alla, jolloin hiukset eivät roiku avoimena. Mielestäni tämä sama sääntö pitäisi sallia ehdottomasti myös suomen armeijassa. Näin ollen säännöt olisivat myös tasa-arvoisempia, kun miehillä olisi myös mahdollisuus pitää halutessaan pitkiä hiuksia.

        Tämän asian esille ottaminen nostaa kyllä Päivi Räsäsen pisteitä ja hänen uskottavuuttaan minun silmissä, sillä aikaisemmin en ole pahemmin digannut näistä kristillisten lausunnoista, jotka ovat vaikuttaneet kaikin puolin ahdasmielisiltä.

        Toivottavasti Räsäsen poika saisi mahdollisuuden pitää pitkiä hiuksia ja suostuisi myös pitämään hiuksensa mahdollisimman pitkinä, koska silloin varusmiehet oppisivat suhtautumaan hieman myönteisemmin pitkätukkaisia miehiä kohtaan. Armeija onkin kaikin puolin rasistinen järjestö, kun siellä opetetaan vihaamaan pitkätukkaisia miehiä ja muita eri vähemmistöjä.

        Minä en todellakaan suostuisi leikkaamaan pitkää tukkaani sen takia, että se miellyttäisi jotain maanpuolustusintoilijoita ja muita rasistimiehiä, jotka vihaavat kaikkea erilaisuutta. Minua sotilaallinen ulkonäkö ei ole ikinä kiinnostanut ja tulen siis jatkossakin pitämään lettini epäsotilaallisen pitkänä.

        Kylläpäs niistä hiuksista nyt tuli kompastuskivi!
        Kyllä tässä maailmassa joutuu kuule tekemään paljon pahempiakin asioita kuin käymään parturissa!

        Että ihmiset on sitten niin rakastuneita omaan ulkonäköönsä!
        Inhottava ja arka asia! Hah hah sanon minä!
        Ei ihmisen todellakaan ole pakko tehdä tässä maailmassa mitään muuta kuin kuolla eikä sitäkään tarvitse tehdä kuin kerran!
        Ruotsi on ruotsi ja suomi on suomi, onneksi!


    • hewimies

      On se joo kumma, että pitää tommoisestakin rutista. Tyypillistä jeesustelijapoliitikon käytöstä: Ruikutetaan vasta kun asia osuu omalle kohdalle.

      Itse vetelin koko armeija-ajan tukkani muutaman päivän välein partahöylällä pois ihan hygieniasyistä ja hyvin on takaisin kasvanut. Nyt on tukka taas perseeseen asti.

      Menkööt Sakari-poika sivariin jos ei tota kestä tai hankkikoot vapautuksen. Tietääkseni Päivi Räsänen on lääkäri, joten siitä vaan kaavailemaan C-papereita pojalle.

    • Isän maan puollustaia

      Hiukset vaan vittuu!!!akoilta kans!!!vittukarvatki vaa vittuuu!!!!

    • Lauri...

      Ihminen joka menee sellaiseen armeijaan vapaaehtoisesti joka kohtelee häntä epätasa-arvoisesti on mielestäni ihmisenä täysi nolla. Kaikkea EI tarvitse hyväksyä. Armeija ilmeisesti kohtelee myös muutenkin sotilaitaan epätasa-arvoisesti. En luota enää Suomen armeijaan.

      • tss

        mee sitte venäjän armeijaan vittuako tuut sitä kertomaan


      • Lauri...
        tss kirjoitti:

        mee sitte venäjän armeijaan vittuako tuut sitä kertomaan

        Onko suomen armeija todella vajonnut näin alas. Toisille sotilaille (naiset) se sallii pitkät hiukset ja toisille ei(miehet). Asia on sinänsä vähäpätöinen mutta se kertoo paljon Suomen armeijan ajattelutavasta. Mikä takaa ettei sodan sattuessa Suomen armeija laita etulinjaan vaatimattomimmista oloista tulevia ja vähemmän vaarallisiin paikkoihin ns. paremmista perheistä tulevia? Armeija oli ennenvanhaan suosittu kansan keskuudessa koska sen ajateltiin olevan tasa-arvoinen. Siellä ei ainakaan vielä 80-luvulla välitetty esim. sotilaan sosiaalisesta taustasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe