Oisko kellään antaa vihiä hyvistä supermario tyylisistä xbox tasohyppelypeleistä? Ainakin sonic the hedgehog kyllä löytyy, mutta se oli niin haukuttu arvosteluissa ettei varmaan kannata ostaa? Kokemuksia?
Entä onko mahdollista saada millään lailla supermarion pelejä xbox:iin? Ehkäpä tyhmä kysymys, mutta kiinnostaisi tietää..
XBOX 360
6
284
Vastaukset
- Beef Man
Enpä keksi mitään tasohyppelyitä koneelle, niitähän on lähinnä vain playssillä ja nintendolla. Tomb Raider Legend on ehkä jotain sinne päin kun mikään muu ei ole.
Kyllähän Sonic sai maailmanlaajuisesti ihan surkeita arvosteluja. Ja vaikka ostinkin sen 70€ kaupan hyllyltä niin en kiellä ettei se olis tökerösti tehty.
Sanotaan että grafiikka,kontrollit & kamera on surkeat ja muutenkin koko peli kökkö.
Minusta kyllä grafiikka on hyvää yleisesti, peli pätkii mutta ei haittaa.
Ehkä grafiikasta valitetaan kun Xboxilla on totuttu pimeään ja fotorealistiseen.
Eli vaikka peli on kökösti tehty ja tajuan sen niin silti pelaan, voin pitää pelistä vaikka se olisikin huonosti tehty.
Lähinnä kyllä kovimmille Sonic faneille vaikken ite olekaan. - elä vahingossakaan..
osta tätä uusinta varsin ala-arvoista sonicia..se ei ole oikein oma itsensä tässä osassa. Jos soniceja haluat parhaimmillaan, Ne kannattaa pelata mega drivella tai sen emulaattorilla.
varmaan viva pinata tai Banjo Kazooie ovat Varmasti parempia kuin tämä uusin Sonic. - Blind
Eihän tuo Kameo ole tasohyppely varsinaisessa merkityksessään, mutta erittäin mukava peli kaikenkaikkiaan. Läpipelattu on ja pidin kyllä itse kovasti. On monipuolinen ja nätti kaikinpuolin.
- samaa mieltä!
Olen nyt parina iltana pelannut nettihuutokaupasta ostamaani Kameota. Demon perusteella päätin hankkia, enkä ole katunut, sillä ainakin tähän mennessä Kameo on ollut varsin mielenkiintoinen ja viihdyttävä.
- vastauksista!
Kiitos vastauksista! Täytyypä hankkia mainittuja pelejä, niin saan enemmän irti konsolista! =)
- Saunavaara
Mullakin on Kameo ja ei hitto miten paljon mä rakastan sitä peliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957