XBOX 360

tasohyppely tyttö

Oisko kellään antaa vihiä hyvistä supermario tyylisistä xbox tasohyppelypeleistä? Ainakin sonic the hedgehog kyllä löytyy, mutta se oli niin haukuttu arvosteluissa ettei varmaan kannata ostaa? Kokemuksia?

Entä onko mahdollista saada millään lailla supermarion pelejä xbox:iin? Ehkäpä tyhmä kysymys, mutta kiinnostaisi tietää..

6

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beef Man

      Enpä keksi mitään tasohyppelyitä koneelle, niitähän on lähinnä vain playssillä ja nintendolla. Tomb Raider Legend on ehkä jotain sinne päin kun mikään muu ei ole.

      Kyllähän Sonic sai maailmanlaajuisesti ihan surkeita arvosteluja. Ja vaikka ostinkin sen 70€ kaupan hyllyltä niin en kiellä ettei se olis tökerösti tehty.
      Sanotaan että grafiikka,kontrollit & kamera on surkeat ja muutenkin koko peli kökkö.
      Minusta kyllä grafiikka on hyvää yleisesti, peli pätkii mutta ei haittaa.
      Ehkä grafiikasta valitetaan kun Xboxilla on totuttu pimeään ja fotorealistiseen.

      Eli vaikka peli on kökösti tehty ja tajuan sen niin silti pelaan, voin pitää pelistä vaikka se olisikin huonosti tehty.
      Lähinnä kyllä kovimmille Sonic faneille vaikken ite olekaan.

    • elä vahingossakaan..

      osta tätä uusinta varsin ala-arvoista sonicia..se ei ole oikein oma itsensä tässä osassa. Jos soniceja haluat parhaimmillaan, Ne kannattaa pelata mega drivella tai sen emulaattorilla.

      varmaan viva pinata tai Banjo Kazooie ovat Varmasti parempia kuin tämä uusin Sonic.

    • Blind

      Eihän tuo Kameo ole tasohyppely varsinaisessa merkityksessään, mutta erittäin mukava peli kaikenkaikkiaan. Läpipelattu on ja pidin kyllä itse kovasti. On monipuolinen ja nätti kaikinpuolin.

      • samaa mieltä!

        Olen nyt parina iltana pelannut nettihuutokaupasta ostamaani Kameota. Demon perusteella päätin hankkia, enkä ole katunut, sillä ainakin tähän mennessä Kameo on ollut varsin mielenkiintoinen ja viihdyttävä.


    • vastauksista!

      Kiitos vastauksista! Täytyypä hankkia mainittuja pelejä, niin saan enemmän irti konsolista! =)

    • Saunavaara

      Mullakin on Kameo ja ei hitto miten paljon mä rakastan sitä peliä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe