Siunausta!

terence.hill

Siunausta jokaiselle kastekeskustelijalle, joka Jeesuksen nimeä avuksi huutaa!

"Jokainen, joka uskoo, että Jeesus on Kristus, on Jumalasta syntynyt; ja jokainen, joka rakastaa häntä, joka on synnyttänyt, rakastaa myöskin sitä, joka hänestä on syntynyt." (1.Joh.5:1)

Kasteasiasta tuskin päästään yksimielisyyteen, mutta kai meillä on jotain yhteistäkin...

8

273

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin se on

1.Kor. 5:9 Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa;
      5:10 en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.
      5:11 Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.
      5:12 Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
      5:13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

2.Kor.6:14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
      6:15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?"

-- Ei niin mitään yhteistä, näin se vaan on!

• terence.hill

Näin netin välityksellä minua ei häiritse, vaikka olisitkin kaikkea mainitsemaasi. Ja ehkä teet jossain vaiheessa parannuksen!

• terence.hill:
      "Kasteasiasta tuskin päästään yksimielisyyteen, mutta kai meillä on jotain yhteistäkin..."
      ---
      Siunausta myös kaikille kastekeskustelijoille.

Yhteistä meillä lienee se, että kasteessa on vettä, enemmän tai vähemmän.
      Kasteen hengellisestä sisällöstä puhuttaessa ne erimielisyydet sitten alkavat.

Raamattu kehoittaa kyllä meitä olemaan yksimielisiä:
      " ...olkaa kaikki yksimielisiä, helläsydämisiä, veljiä kohtaan rakkaita, armahtavaisia, nöyriä..." (1.Piet.3:8).
      Miten tähän pääsemme, sitä kait voimme tässä pohtia?

• Trubaduuri

Kuten olemme saaneet lukea useasti niin Pyhän Hengen kaste on kuitenkin se pätevin. Siitä todistaa Simon Pietari ja Johannes Kastaja sekä myös ihmisen Poika, Kristus. Ja tietysti minäkin ynnä Hän, joka tuon kasteen on saattanut mahdolliseksi. Siunausta teille tulevaan ja muistakaa nöyrästi anoa ... viisautta.

Ps. Ei kellekkään anneta henkeä mitalla.

• sitä samaa itsellesi

siunattua Herran vuotta 2007. Tule Herra Jeesus!

• Yhteistä on !

Kaikilla jotka huutavat avuksi Jeesusta sydämmestään, vaikka ei kasteasiassa oliskaan yksimielinen, voidaan kulkea samaa Jeesustietä.

Siunausta!!

• taappo

Hieno avaus vuodelle 2007!

Toivottavasti tämä vuosi saa jatkua yhtä rakentavassa hengessä loppuun asti!

Siunausta toivotan minäkin!

• eepu*

… että hän, vauva-valeltu, kävisi kuitenkin tuon liiton ns.:
      uudistamassa henkilökohtaisesti siinä Pietarin mainitsemassa (Apt.2:38) uskonmukaisessa upotuskasteessa ja saisi näin hyvän omantunnonmielen ja myös tuon kaivatun Pyhän Hengen Lahjan - Voiman syntiä vastaan?!!

"Salli nyt; sillä näin meidän sopii täyttää kaikki vanhurskaus." Silloin hän salli sen hänelle." Matt.3:15

Katso lisää:
      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001426&posting=22000000022501401

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      394
      1056
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      323
      1014
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      797
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      772
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      666
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      651
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      650
    Aihe