Piikkiön pahin häirikkö

Kalevi Tuulanen

Kuka on mielestänne Piikkiön pahin häirikkö? Mies vai nainen?

19

5502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottomasti

MIES

• mies nimeä en viitti nyt mainita :)

• nooh
        Jag kirjoitti:

mies nimeä en viitti nyt mainita :)

siitä ei ole epäilystäkään mutta että muuten.. hmm..

• Kalevi Tuulanen
        nooh kirjoitti:

siitä ei ole epäilystäkään mutta että muuten.. hmm..

Tämä setä on tainnut päästä valtuustossa vaa´ankielen asemaan ja maksaa potut pottuina.

• nooh

Liekö se politiikka joillekkin elämänehto ja egon jatke... pätemättömyyttä kotona tossun alla tai vain oman pahan olon purkua. Sääli vaan että veroeurot menee lääninhallitusten valituksiin. Mutta kyläläiset ovat puhuneet ääniuurnilla. Joten missä se vika oikeesti onkaan?

• häirittee

mun mielen rauhaa niin pirusti,se meni ja osti uuren autonkin,ihan mun kiusaksi

• K.T.

Minkä merkkisen auton se osti? Mä voin kommentoida sitten lisää.

• Juuri sinä viestin aloittaja

Koitat ilmeisesti sotkea Piikkiön asioita.

• sotkemista

piikkiön asioissa voi enää olla?

• yks paskasisko

Pahin häirikkö on kirpparitäti Aukustan aarteista.

• Nimimerkkini oli yx Sisko mistä sen paskan siihen keksit

• Paskasiskojen äiti
        hekesippus kirjoitti:

Nimimerkkini oli yx Sisko mistä sen paskan siihen keksit

Se paska tuli siihen ihan itsestään ja ilman minun keksimistä. Kaikki augustan aarteisiin liittyvä on niin kovin paskamaista. Se kirpparin pitäjäeukko oli omassa sarjassaan yks paskasisko joka tavalla,eikä vähiten siksi, että oli kova piereskelemään.

• Lovasti
        Paskasiskojen äiti kirjoitti:

Se paska tuli siihen ihan itsestään ja ilman minun keksimistä. Kaikki augustan aarteisiin liittyvä on niin kovin paskamaista. Se kirpparin pitäjäeukko oli omassa sarjassaan yks paskasisko joka tavalla,eikä vähiten siksi, että oli kova piereskelemään.

jahas, nyt ne aukustan aalteiden ylittäjät ylittävät täälläkin kirjoittaa nimimelkillä. Ottakaa ihan iisiste , syökää, pielaiskaa ja menkää nukkumaan.

• hekesippuksen tuhnut
        Lovasti kirjoitti:

jahas, nyt ne aukustan aalteiden ylittäjät ylittävät täälläkin kirjoittaa nimimelkillä. Ottakaa ihan iisiste , syökää, pielaiskaa ja menkää nukkumaan.

Kyllähän siellä kirpparilla outo haju oli silloin tällöin, mutta mielestäni haju oli enemmänkin siinä kassan luona.

• reittaaja

Eiköhän tuo hekesippuksena ja yhtenä paskasiskona esiintyvä kirpparintäti ole paikkakunnan ykköshäirikkö?

• Arvaappa mitä. Minä en ole piikkiöläinen.Mutta nyt kesällä myyn tavaroitani
      ukustan aarteen pihassa.Älä laita kirjoituksiani kenenkään toisen suuhun. Eikä siinnä nimimerkissä yx sisko vaan puhuttu mitään p----sta sehän on minun oikea nimeni.Tiedän kyllä sinutkin joten hymyillään kun tavataan

Arvaappa mitä.En ole piikkiöläinen Mutta nyt kesällä myyn tavaroitani Aukustan Aarteen pihassa.Siitä minut löydät jos on asiaa.Myös sisko nimi on omani Mutta p----sanaa ei siihen ei ole kasteessa annettu.Hekesippus taas on vanha miehen nimi..No nyt tiedät ja minäkin tiedän joten hymyillään kun tavataan.(en tiedä olenko häiriöksi kai siitä joku tulisi sanomaan)

• Irma Voimavirta

No mitä varten siinä pihassa myyt? Etkä pääse sisälle edes kaatosateella?

Sehän pihahan on Piikkiön kunnan aluetta, oletko pyytänyt tekniseltä toimelta myyntiluvan? Augustan muija ei hallitse eikä hallinnoi sitä aluetta... heh heh hee...

Kirjoitat aika omituisia, mitä olet juonut?

Nimimerkkisi on hekesippus, mutta sanot: "Myös sisko nimi on omani Mutta paskasanaa ei siihen ei ole kusikasteessa annettu. Hekesippus taas on vanha miehen nimi".

Aika outoja kirjoittelet kaiken kaikkiaan. Ota se ukko pois niistä lastenvaunuista.

Oletko transu?

• Häggesippush 88v.

Vihaiset naiset sotkevat pahiten Piikkiön ihanat asiat.

• !

Nainen.....Sama joka täällä palstoilla häiriköi!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe