En ymmärrä neitsytmiehiä...

Kaksosnainen

Alussa neitsytmies näyttää olevan oikein huumassa, täysin ihastunut. Tekee kaiken maailman kevätjuhlaelkeet (mainostaa, miten hyvä saalis on).

Ajan myötä elkeet loppuvat täysin, sekä yhteydenpito. Näin siis neitsyt lopettaa suhteen, passiivisella vastarinnalla - raivostuttavaa...

Yhteisiä piirteitä tuntemissani neitsytmiehissä:
- siistejä, huolehtivat ulkonäöstään (vaatteistaan)
- kehoaan ravitsevat helposti alkoholilla ja muilla päihdyttävillä aineilla (tiedostavat riippuvuutensa, eivätkä halua siitä huomautettavan)
- eivät hyväksy samoja heikkouksia toisessa, joita eivät hyväksy itsessään
- loppujen lopuksi kovin epävarmoja itsestään (saattaa olla suurin syy suhteen kariutumiselle).

3

906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naakka,

tasapainottomalta kuulostava ihminen. Helpompi olis sanoa, mikä juttu olis balanssissa, kuin mikä loppujen lopuks ei olis. Ei kukaan pakota sua sitä sietämään.

• härkänainen

mutta eikös ne ole kriittisiä.. ongelmia täälläkin, ensin otti itse yhteyttä pitkän ajan päästä, sitten asiaa mietittyäni vastasin ja mitään ei ole sen koommin kuulunut. liekö sillä välillä asia unohtunut tuopin pohjalle, siis todella totta tuo alkon käyttö ja epävarmuus. no minä en ole se joka tässä häviää vaikka nyt harmittaakin.

• Gemini_02

Aivan kuin olisin lukenut itse kirjoittamaani tekstiä! Olen kokenut tämän saman yhden neitsytmiehen kanssa, muiden neitsytmiehien kanssa en ole seurustellutkaan.. Tämä mies ihastui minuun ja aneli näkemistä jne. No, suostuin, kun ajattelin, että kokeillaan. Mies sai minut ihastumaan ja rakastumaan itseensä kolmessa viikossa, minkä jälkeen kertoi haluavansa olla vain kaveri. Ilmeisesti en enää ollut kiinnostava, kun niin avoimesti tulin häntä tunteillani vastaan. Mitään syytä mies ei sanonut, pari päivää jättämisensä jälkeen vielä vastasi puhelimeen, mutta teki sitten tosi veemäiset jutut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      100
      8751
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4319
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1946
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      38
      1516
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1460
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1199
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1180
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      887
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      862
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe