Alussa neitsytmies näyttää olevan oikein huumassa, täysin ihastunut. Tekee kaiken maailman kevätjuhlaelkeet (mainostaa, miten hyvä saalis on).
Ajan myötä elkeet loppuvat täysin, sekä yhteydenpito. Näin siis neitsyt lopettaa suhteen, passiivisella vastarinnalla - raivostuttavaa...
Yhteisiä piirteitä tuntemissani neitsytmiehissä:
- siistejä, huolehtivat ulkonäöstään (vaatteistaan)
- kehoaan ravitsevat helposti alkoholilla ja muilla päihdyttävillä aineilla (tiedostavat riippuvuutensa, eivätkä halua siitä huomautettavan)
- eivät hyväksy samoja heikkouksia toisessa, joita eivät hyväksy itsessään
- loppujen lopuksi kovin epävarmoja itsestään (saattaa olla suurin syy suhteen kariutumiselle).
En ymmärrä neitsytmiehiä...
3
945
Vastaukset 3
- naakka,
tasapainottomalta kuulostava ihminen. Helpompi olis sanoa, mikä juttu olis balanssissa, kuin mikä loppujen lopuks ei olis. Ei kukaan pakota sua sitä sietämään.
- härkänainen
mutta eikös ne ole kriittisiä.. ongelmia täälläkin, ensin otti itse yhteyttä pitkän ajan päästä, sitten asiaa mietittyäni vastasin ja mitään ei ole sen koommin kuulunut. liekö sillä välillä asia unohtunut tuopin pohjalle, siis todella totta tuo alkon käyttö ja epävarmuus. no minä en ole se joka tässä häviää vaikka nyt harmittaakin.
- Gemini_02
Aivan kuin olisin lukenut itse kirjoittamaani tekstiä! Olen kokenut tämän saman yhden neitsytmiehen kanssa, muiden neitsytmiehien kanssa en ole seurustellutkaan.. Tämä mies ihastui minuun ja aneli näkemistä jne. No, suostuin, kun ajattelin, että kokeillaan. Mies sai minut ihastumaan ja rakastumaan itseensä kolmessa viikossa, minkä jälkeen kertoi haluavansa olla vain kaveri. Ilmeisesti en enää ollut kiinnostava, kun niin avoimesti tulin häntä tunteillani vastaan. Mitään syytä mies ei sanonut, pari päivää jättämisensä jälkeen vielä vastasi puhelimeen, mutta teki sitten tosi veemäiset jutut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398