En ymmärrä neitsytmiehiä...

Kaksosnainen

Alussa neitsytmies näyttää olevan oikein huumassa, täysin ihastunut. Tekee kaiken maailman kevätjuhlaelkeet (mainostaa, miten hyvä saalis on).

Ajan myötä elkeet loppuvat täysin, sekä yhteydenpito. Näin siis neitsyt lopettaa suhteen, passiivisella vastarinnalla - raivostuttavaa...

Yhteisiä piirteitä tuntemissani neitsytmiehissä:
- siistejä, huolehtivat ulkonäöstään (vaatteistaan)
- kehoaan ravitsevat helposti alkoholilla ja muilla päihdyttävillä aineilla (tiedostavat riippuvuutensa, eivätkä halua siitä huomautettavan)
- eivät hyväksy samoja heikkouksia toisessa, joita eivät hyväksy itsessään
- loppujen lopuksi kovin epävarmoja itsestään (saattaa olla suurin syy suhteen kariutumiselle).

3

941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naakka,

tasapainottomalta kuulostava ihminen. Helpompi olis sanoa, mikä juttu olis balanssissa, kuin mikä loppujen lopuks ei olis. Ei kukaan pakota sua sitä sietämään.

• härkänainen

mutta eikös ne ole kriittisiä.. ongelmia täälläkin, ensin otti itse yhteyttä pitkän ajan päästä, sitten asiaa mietittyäni vastasin ja mitään ei ole sen koommin kuulunut. liekö sillä välillä asia unohtunut tuopin pohjalle, siis todella totta tuo alkon käyttö ja epävarmuus. no minä en ole se joka tässä häviää vaikka nyt harmittaakin.

• Gemini_02

Aivan kuin olisin lukenut itse kirjoittamaani tekstiä! Olen kokenut tämän saman yhden neitsytmiehen kanssa, muiden neitsytmiehien kanssa en ole seurustellutkaan.. Tämä mies ihastui minuun ja aneli näkemistä jne. No, suostuin, kun ajattelin, että kokeillaan. Mies sai minut ihastumaan ja rakastumaan itseensä kolmessa viikossa, minkä jälkeen kertoi haluavansa olla vain kaveri. Ilmeisesti en enää ollut kiinnostava, kun niin avoimesti tulin häntä tunteillani vastaan. Mitään syytä mies ei sanonut, pari päivää jättämisensä jälkeen vielä vastasi puhelimeen, mutta teki sitten tosi veemäiset jutut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1889
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1860
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      371
      1687
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1219
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1091
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1046
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    9. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      1011
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      968
    Aihe