mitä kalat nainen tarkoittaa...

härkämies

...kun sanoo, että ei ole valmis vakavampaan suhteeseen vielä vain myöhemmin mahdollisesti? Pitäisikö silloin ottaa "jalat alle" ja heittää toiveet suhteesta pusikkoon?

12

2689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalat nainen

      kalat nainen nyt on niin ailahtelevainen, että ei varmaan itsekään tiedä mitä tarkoittaa... jos olet ihastunut minuun?, niin otappa jalat alle ja äkkiä, sillä minun molemmat pitkät suhteet yli 5v, miehet olivat härkiä ja ero tuli... tekisit siis palveluksen minulle?, kun en itse tiedä mitä tehdä ;)

    • rapuneito07

      Aivan kun mun suusta tuo juttu eli mulle kalamies sanoi juuri noin että ei ole juuri nyt valmis vakavampaan.. tykkää kyllä musta ja tietää mun tunteet itseään kohtaan. Mietin juuri että pitäisikö luovuttaa vai mitä ihmettä pitäisi tehdä?? Vinkkejä otetaan vastaan.

    • Samaa käyttävä

      Ettei toivoa ole. Me kalat olemme hyvin tunteellisia, emme mielellämme loukkaa ketään. Siksi on helpoin tapa sanoa, että ei ole valmis, silloin syyttää itseään eikä toista.

      • härkämies

        että kalat nainen ottaa heti yhteyttä, kun ei kuule mitään pariin päivään minusta???


      • samaa....
        härkämies kirjoitti:

        että kalat nainen ottaa heti yhteyttä, kun ei kuule mitään pariin päivään minusta???

        että olet valloittanut hänen sydämensä, jos hän kerran ottaa yhteyttä. Minä en meinaan niin tee, kun olen sanonut, että en ole valmis...
        Eli toivoa sittenkin vielä on, nyt on vain pelattava oikein. Soittele, juttele, siitä hän pitää. Älä tunkeile liikaa, anna hänelle tilaa. Keksi jotakin kivaa, mitä tekisitte yhdessä. Kun kävelette, ota kädestä kiinni.
        Pieniä asioita, mutta tärkeitä ainakin minulle.

        Heh sulla on melkoinen haaste edessäsi.


      • rapuneito07
        samaa.... kirjoitti:

        että olet valloittanut hänen sydämensä, jos hän kerran ottaa yhteyttä. Minä en meinaan niin tee, kun olen sanonut, että en ole valmis...
        Eli toivoa sittenkin vielä on, nyt on vain pelattava oikein. Soittele, juttele, siitä hän pitää. Älä tunkeile liikaa, anna hänelle tilaa. Keksi jotakin kivaa, mitä tekisitte yhdessä. Kun kävelette, ota kädestä kiinni.
        Pieniä asioita, mutta tärkeitä ainakin minulle.

        Heh sulla on melkoinen haaste edessäsi.

        Ajattelinpa vielä kirjoitella ajatuksiani näin ylös kun ajatukset pyörivät päässä liiankin kanssa. "Minun" kalamieheni sanoi ettei ole valmis mihinkään.. mutta kun nähdään, hän ottaa minua kädestä ja sanoo ikävöineensä. Yhteydenpito on tosin melko hiljaista jos en itse ota yhteyksiä. Tiedän todellakin että kalamies minusta tykkää mutta on saanut siipeensä joskus aiemmin pahemman kerran, eikä ehkä uskalla mihinkään vakavampaan ryhtyä? Vai olenko liian toiveikas hänen suhteensa? Yleensä kalamieheni menee hiljaiseksi kun yritän jutella jotakin vakavampaa. Ihana mies mutta vaikea saada "omaksi". Todellakin mietin että pitäisikö luovuttaa. Mutta jotenkin se on niin vaikeaa antaa periksi kun tykkää niin paljon toisesta. Antaisitko minullekin neuvoja samoin kun härkämiehelle. Kiitos.


      • samaa...
        rapuneito07 kirjoitti:

        Ajattelinpa vielä kirjoitella ajatuksiani näin ylös kun ajatukset pyörivät päässä liiankin kanssa. "Minun" kalamieheni sanoi ettei ole valmis mihinkään.. mutta kun nähdään, hän ottaa minua kädestä ja sanoo ikävöineensä. Yhteydenpito on tosin melko hiljaista jos en itse ota yhteyksiä. Tiedän todellakin että kalamies minusta tykkää mutta on saanut siipeensä joskus aiemmin pahemman kerran, eikä ehkä uskalla mihinkään vakavampaan ryhtyä? Vai olenko liian toiveikas hänen suhteensa? Yleensä kalamieheni menee hiljaiseksi kun yritän jutella jotakin vakavampaa. Ihana mies mutta vaikea saada "omaksi". Todellakin mietin että pitäisikö luovuttaa. Mutta jotenkin se on niin vaikeaa antaa periksi kun tykkää niin paljon toisesta. Antaisitko minullekin neuvoja samoin kun härkämiehelle. Kiitos.

        Vaikka naisen ja miehen ajatusmaailma onkin erilainen, mutta luulisin, että teillä olisi yhteinen tulevaisuus. Hän tarvitsee vain aikaa. Hänen pitää saada rauhassa selvittää, olet olet hänen luottamuksensa arvoinen. Näytä se hänelle!!


      • rapuneito 07
        samaa... kirjoitti:

        Vaikka naisen ja miehen ajatusmaailma onkin erilainen, mutta luulisin, että teillä olisi yhteinen tulevaisuus. Hän tarvitsee vain aikaa. Hänen pitää saada rauhassa selvittää, olet olet hänen luottamuksensa arvoinen. Näytä se hänelle!!

        Kiitos kauniista ja kannustavista sanoista. Annan kyllä aikaa ja yritän olla todella kärsivällinen. Ehkä odotus palkitaan ja saan kalan luottamuksen, sitten joskus..


      • härkämies
        samaa.... kirjoitti:

        että olet valloittanut hänen sydämensä, jos hän kerran ottaa yhteyttä. Minä en meinaan niin tee, kun olen sanonut, että en ole valmis...
        Eli toivoa sittenkin vielä on, nyt on vain pelattava oikein. Soittele, juttele, siitä hän pitää. Älä tunkeile liikaa, anna hänelle tilaa. Keksi jotakin kivaa, mitä tekisitte yhdessä. Kun kävelette, ota kädestä kiinni.
        Pieniä asioita, mutta tärkeitä ainakin minulle.

        Heh sulla on melkoinen haaste edessäsi.

        Vaikeaa soitella ja jutella olematta samaan aikaan liian tunkeileva. Mietin, että ehkä olen soitellut liikaakin...Kuitenkin jos en soita pariin päivään hän ottaa heti aina yhteyttä??? Ehkä vain soittelen ja en puutu hänen tekemisiinsä/menemisiinsä...?


      • Samaa...
        rapuneito 07 kirjoitti:

        Kiitos kauniista ja kannustavista sanoista. Annan kyllä aikaa ja yritän olla todella kärsivällinen. Ehkä odotus palkitaan ja saan kalan luottamuksen, sitten joskus..

        Että kalat tarvitsevat aina vahvistusta tunteilleen, he ovat hivenen epävarmoja. Eli muista aina itsekin sanoa, että on ollut kova ikävä. Se on hyvin tärkeää.


      • Samaa..
        härkämies kirjoitti:

        Vaikeaa soitella ja jutella olematta samaan aikaan liian tunkeileva. Mietin, että ehkä olen soitellut liikaakin...Kuitenkin jos en soita pariin päivään hän ottaa heti aina yhteyttä??? Ehkä vain soittelen ja en puutu hänen tekemisiinsä/menemisiinsä...?

        Eikö se ole selvä viesti sinulle, että hänellä on tunteita sinua kohtaan, koska häkin soittaa parääsi. Edelleenkin sanon, että keksi teille jotakin kivaa tekemistä, missä voitte tuntea yhteenkuuluvuutta. Se auttaa eteenpäin. Tee vaikka eväät reppuun ja kutsu hänet retkelle jonnekkin metsään ja sitten istahdatte eväskahveelle johonkin. Ja muista aina, että kalat pitää siitä, että huomioidaan, pientä flirttiä, ja vaikka kesken kaiken syliin kaappaamista ym. Sinun on voitettava hänen sydämensä ja se on melkoinen tehtävä. Mutta pienillä huomioimisella ja aidolla välittämisellä sen teet.


      • Kalat.N
        härkämies kirjoitti:

        Vaikeaa soitella ja jutella olematta samaan aikaan liian tunkeileva. Mietin, että ehkä olen soitellut liikaakin...Kuitenkin jos en soita pariin päivään hän ottaa heti aina yhteyttä??? Ehkä vain soittelen ja en puutu hänen tekemisiinsä/menemisiinsä...?

        Jos kalasi on yhtään kaltaiseni, niin ei pidä välttämättä soitteluasi tunkeilevana!
        Kalat on varmaankin hyvin kiintynyt sinuun, ja tahtoo olla kanssasi, ottaa yhteyttä koska pelkää että loukkaannuit jne =P Helposti vedämme sen marttyyrin viitan yllemme iha pikkujutuissakin.
        Parempi vain että juuri keksit jotain yhteistä tekemistä ja pidät yhteyttä ettei tämä itse koe jotenkin roikkuvansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      97
      2041
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1593
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1122
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1040
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      949
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      867
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      794
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      771
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      743
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      653
    Aihe