Nyt vaan täältä hakeen videoita ja pistämään niitä tänne palstalle!!!! taikurit voi ruinata et niitä paljastetaan, mut hei.. who cares..?!
TAIKATEMPPUJEN PALJASTUKSET!!
32
10091
Vastaukset
- -vihainen14.v
SAATANA!! taas joku kakara pistää paljastuksia ja niin.. HANKKIKAA ELÄMÄ!!! Ja sit piti viel haukkuu magician000..
- toinen kakara
ei niitä linkkejä tartte klikata jos et halua nähdä että miten ihmisiä huijataan!
- leikkii toisella hahmollaan
lol joku makikian on toi vihainen nuorimies 14v lol lisää paljastuksii ei ton lihapullien johtajan oo pakko klikata!
- Paljastaja..
leikkii toisella hahmollaan kirjoitti:
lol joku makikian on toi vihainen nuorimies 14v lol lisää paljastuksii ei ton lihapullien johtajan oo pakko klikata!
Angel on huijari ja huijarit paljastetaan. Kattokaa...http://www.youtube.com/watch?v=Oq83WngmoxA
- [Pheet]
Paljastaja.. kirjoitti:
Angel on huijari ja huijarit paljastetaan. Kattokaa...http://www.youtube.com/watch?v=Oq83WngmoxA
täällä on näitä kakaroita jotka vasta nyt on iskältä kuullu että ei ne taikatemput tapahu oikeesti.. niissä vaan huijataan.. (vooooiih)
ja nyt ne kertoo ja laittelee paljastus linkkejä tempuista jonka salaisutta eivät ees tienneet ennen kyseistä videota! :D lol!
no nyt kun alotitte ton paljastelun ni mikste paljastatte tollasia pikkusia "katoamis temppuja" tai tempuja jotka ON JO PALJASTETTU TELKKARISSA! paljastakaa nyt sitten kunnon temput koko kansalle ni sen jälkeen voittekin olla hiljaa kun ei oo enään mitään mitä paljastaa... - Mrtikka
Paljastaja.. kirjoitti:
Mietitäämpäs sanaa illuusio. Illuusio. Ja vielä kerran Illuusio.Angle on illusionisti. Eli hän tekee illuusioita joiden on tarkoituskin hämätä ihmis silmää. Eli mikä tekee anglesta huijarin, kun tämä on hyvä illusionisti? Miksi juuri angle on se huijari. kaikki muutkin taikurit huijaavat teitä tekemällä jonkun tempun. miettikääpä tätä.
- itku
Paljastaja.. kirjoitti:
eihän angel oo ikinä väittänytkään olevansa mikään mystikko! huijari on sellainen henkilö, joka yrittää hyötyä rahallisesti hölmöuskoisista
- magician000
En käytä muita hahmoja... MrTikasta en mene takuuseen. "Lihapullien johtaja" -Heh Jos oisin 7v saattaisin nauraa..
- -vihainen14.v
kuule homo vedä käteen jos luulet mä olen magician000.. saatana just tollatteet 7-vuotiaat runkut on tollatteita "salapoliiseja".
- -vihainen14.v
luulisin että magician000 olisi käyttänyt omaa nimimerkkiä jos olisi kirjoittanut sen keskustelun kuin "Ärsyttävät paljastelijat!!"(minä tein sen keskustelun)
- oot just
magician000 kirjoitti:
En käytä muita hahmoja... MrTikasta en mene takuuseen. "Lihapullien johtaja" -Heh Jos oisin 7v saattaisin nauraa..
tollane kakara.. sä vaan luulet olevas niin kova ja hyvä.. mä en tahuu kyl mistä sä niit temppuja sait jos niitä ei paljasteta.. "joo kuule mä keksin ne ja harjoittelin niitä ihan sikana!!" Nyt sä oot sit niin hyvä..
mä katoin sun videon youtubesta.. aina sä sanot muita tääl 10-vuotiaiks ja muuta.. siinä videolla sä näytit olevas 10-vuotias..joten pitäisit turpas kii.
Ittekki mukulana varmana ruinasit ja hauku... EIKU NII!! sähän olit vieläki kakara ei sen puoleen mut kuitenkin. No jatkan nyt lauseen loppuun: itte oot ruikuttanu kans temppuja ja nyt valitat niille jotka tekee samaa..
-Hyvää loppuelämää luuseri ;) - magician000
-vihainen14.v kirjoitti:
luulisin että magician000 olisi käyttänyt omaa nimimerkkiä jos olisi kirjoittanut sen keskustelun kuin "Ärsyttävät paljastelijat!!"(minä tein sen keskustelun)
Taidamme olla samoilla linjoilla..
-Molemmat inhoo 10vuotiaita
-Kumpikaan ei siedä paljastamista yleisellä foorumilla mille kukavaan voi tulla katsomaan paljastuksia.
-Ikä
Käytkö taikawebissä ja tilaatko jokeria?
Löytyykö messengeriä?
Millä tavalla te hämmästytätte ihmisiä jos kerrotte ihan kaiken minkä osaatte??? - kuunteles:
-vihainen14.v kirjoitti:
Taitaapa olla meidän pikku -vihainen14.v murrosiässä.. Ja taitaa olla myös niin noob että ei ole kavereita ja roikkuu kaiket päivät tällä palstalla etsien lohtua magician000 sylistä..
-Sööttiä - magician000
oot just kirjoitti:
tollane kakara.. sä vaan luulet olevas niin kova ja hyvä.. mä en tahuu kyl mistä sä niit temppuja sait jos niitä ei paljasteta.. "joo kuule mä keksin ne ja harjoittelin niitä ihan sikana!!" Nyt sä oot sit niin hyvä..
mä katoin sun videon youtubesta.. aina sä sanot muita tääl 10-vuotiaiks ja muuta.. siinä videolla sä näytit olevas 10-vuotias..joten pitäisit turpas kii.
Ittekki mukulana varmana ruinasit ja hauku... EIKU NII!! sähän olit vieläki kakara ei sen puoleen mut kuitenkin. No jatkan nyt lauseen loppuun: itte oot ruikuttanu kans temppuja ja nyt valitat niille jotka tekee samaa..
-Hyvää loppuelämää luuseri ;)Opin temppuja reijo salmisen kirjoista. Suurin osa tempuistani on ostettuja koska en ole erityisen luova :F
huom: EN OLE KOSKAAN RUINANNUT TEMPPUJA!
Jos te vaikka paljastelisitte niitä temppuja tuolla taikaforuumilla. Taikaforumhan ei ole julkinen niin tieto päätyisi vaan teille???
Ja siitä videosta vielä... Jos alat arvostelemaan olet kai 100% varma että pystyt tekemään paremman videon. Ja näyttämään että olet minua vanhempi ja kookkaampi ... Jos se nyt siitä koosta on kiinni.
Eli suosittelen taikafoorumia.
"tollane kakara sä vaan luulet olevas kova"
-Tekstisi on epäasiallista. - magician000
kuunteles: kirjoitti:
Taitaapa olla meidän pikku -vihainen14.v murrosiässä.. Ja taitaa olla myös niin noob että ei ole kavereita ja roikkuu kaiket päivät tällä palstalla etsien lohtua magician000 sylistä..
-SööttiäItsekkin tulet murrosikään parin vuoden päästä.
Siinä ei ole mitään haukkumista.
Joo. Olen nörtti. :P - -vihainen14.v
magician000 kirjoitti:
-Kumpikaan ei siedä paljastamista yleisellä foorumilla mille kukavaan voi tulla katsomaan paljastuksia.
-Ikä
Löytyykö messengeriä?
Millä tavalla te hämmästytätte ihmisiä jos kerrotte ihan kaiken minkä osaatte???minulla on messenger jokeria tilaan mutta taikawebissä en käy niin useasti.
- magician000
-vihainen14.v kirjoitti:
minulla on messenger jokeria tilaan mutta taikawebissä en käy niin useasti.
Ja se messenger osoite?
- -vihainen14.v
magician000 kirjoitti:
Ja se messenger osoite?
täällä kun liikkuu näitä pikku vittuilijoita niin mites minä sen oikein salaisesti laitan että he eivät saa mese- osoitettani?(muuta kuin torjumalla)
- magician000
-vihainen14.v kirjoitti:
täällä kun liikkuu näitä pikku vittuilijoita niin mites minä sen oikein salaisesti laitan että he eivät saa mese- osoitettani?(muuta kuin torjumalla)
Nä kakarat änkee munkin meseen kyselemään temppuja ku vahingossa satuin laittamaan osoitteeni tänne. Oon blokannu jo joku 20kpl 10 vuotiaita aloittelijoita.
brats.. :P - LUE!!
Mrtikka kirjoitti:
Mietitäämpäs sanaa illuusio. Illuusio. Ja vielä kerran Illuusio.Angle on illusionisti. Eli hän tekee illuusioita joiden on tarkoituskin hämätä ihmis silmää. Eli mikä tekee anglesta huijarin, kun tämä on hyvä illusionisti? Miksi juuri angle on se huijari. kaikki muutkin taikurit huijaavat teitä tekemällä jonkun tempun. miettikääpä tätä.
Helvetti vie sä oot 97 syntyny..
eli 10 v räkänokka kakara.. menes hiekkalaatikolle takaisin meinaan ei sun tartte tulla leikkiin viisasta tänne.. - kerroppas
magician000 kirjoitti:
Itsekkin tulet murrosikään parin vuoden päästä.
Siinä ei ole mitään haukkumista.
Joo. Olen nörtti. :PMagician000 et mitä toi liittyy toi:
"Joo. Olen nörtti. :P"??
Meinaa miten toi nörtteys tohon muuhun keskusteluun liitty?Ei kukaan sua edes sanonu nörtiks.. - Nimetön
LUE!! kirjoitti:
eli 10 v räkänokka kakara.. menes hiekkalaatikolle takaisin meinaan ei sun tartte tulla leikkiin viisasta tänne..Ois vielä mielenkiintosempaa kuulla oma ikäs... arvaan, että joku 17v...
- päin
Nimetön kirjoitti:
Ois vielä mielenkiintosempaa kuulla oma ikäs... arvaan, että joku 17v...
persettä. oon 13.
- Mrtikka
LUE!! kirjoitti:
eli 10 v räkänokka kakara.. menes hiekkalaatikolle takaisin meinaan ei sun tartte tulla leikkiin viisasta tänne..Niin olisi ihan kiva tietää et mistä päättelit et olsiin 97 syntyny? =D Idiootti...
- Robo88
magician000 kirjoitti:
criss huijjaa mutta ei aina,Hän pystyy lainaamaan saatanan varataloa,hän on tehnyt sopimuksen saatanan kanssa,Crissin Keho on Saatanan.
- zuku zuku
magician000 kirjoitti:
Nä kakarat änkee munkin meseen kyselemään temppuja ku vahingossa satuin laittamaan osoitteeni tänne. Oon blokannu jo joku 20kpl 10 vuotiaita aloittelijoita.
brats.. :Pjaha sano niille et että emmää teit noi vaa ***** opeta
- zuku zuku
magician000 kirjoitti:
-Ikä
Löytyykö messengeriä?
Millä tavalla te hämmästytätte ihmisiä jos kerrotte ihan kaiken minkä osaatte???vittu nii-i.
- zuku zuku
magician000 kirjoitti:
-Ikä
Löytyykö messengeriä?
Millä tavalla te hämmästytätte ihmisiä jos kerrotte ihan kaiken minkä osaatte???mul tulee höyryä korvist kun joku vittuilia tuli mun sähkäriin hakkeroi sen nii että voi *****
- Joppeliizu
Robo88 kirjoitti:
criss huijjaa mutta ei aina,Hän pystyy lainaamaan saatanan varataloa,hän on tehnyt sopimuksen saatanan kanssa,Crissin Keho on Saatanan.
nope.avi
- zuku zuku
kylmää näääs viel näytän niil risti harjuil !
- Joppelizu
Saisiko suomeksi?
- sgjuugels sgjuukels
iha tosi. jos oikeest joku esim mun pikkusisko ny laittaa tän jonkun linkin mis lukee yl et-kato taikatemput paljastuu! -ni miks vitussa meette ja katotte vaik ette haluis hei mähän muistan ku ootte oikeest nii vitun noobei ettette osaa muut ku dissaa iha turhast muit siit et joku linkittää tänne ni voi skauta teil ei oo muut elämää ku joku vitun kone!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856