Mitä mieltä olette bändin Save the Population-biisistä?
Onko se kenties jopa bändin paras?
http://www.personal.psu.edu/students/d/t/dtb162/feel/song/red hot chili peppers - greatest hits - save the population.mp3
SAVE THE POPULATION PARAS BIISI?
5
539
Vastaukset
- meetwurstinakki
No kyllä se tosta ns. uudemmasta tuotannosta yltää mun listoillani aika korkealle. Eikä koko tuotanto mukaanlukienkaan sijotus oo mikään paha. Muistan kun se iski muhun ekalta kuuntelukerralta ja
oli pakko pistää soimaan uudestaan.. ja uudestaan.. ja.. Mutta mä en tiedä mikä on paras kappale, en uskalla siihen mitään sanoa. - OLE!
ei lähelläkään parhautta.
- Save The Population
on tosi hyvä biisi,mutta en usko että paras.Minun mielestäni Under The Bridge on se avoin ja paras.
- ...
Ehdottomasti hieno biisi - ellen sanoisi että parempi jopa kuin usea tuotos tolta uusimmalta, Stadium Arcadiumilta. Tavallaan en ole niinkään ihastunut noihin uusiin piiseihin, tai ehkä se vain ottaa aikansa.
Ja Save The Population herättelee kyllä mukavasti niitä fiiliksiä, mitä oli silloin kuunnellessa pändiä siihen tykästyttyä ensimmäistä kertaa. :> - sipaiass
itse en ole oikeen koskaan tykännyt tästä biisistä. En tiiä miks. Ei vaan iske ni ei iske. Mutta siis ihan kuunneltavissa kyllä.
Hyviä kappaleita löytyykin rhcp:n funkrockin puolelta. Yeahhhhh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 472779
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452062