Ostetaan halpa peltoauto! Saa tarjota vapaasti.

Ping^

Ostetaan halpa peltoauto jossa hinta kohdallaan. Auto voi olla mikä vaan kunhan liikkuu. Ilmaiseksi myös otan, jos löytyy lähipiiristä (Salon seudulta) tulen hakemaan.

Vapaasti saa tarjota mitä tahansa autoa,katsotaan sitten tuleeko kauppoja.

13

1886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ponppo

      olis ajokuntoinen crx 84 kone piristetty ja aluvateet mitäs tarjoot

      • Ping^

        auto hankittu jo


    • andynator

      molemmat toimii, akku puuttuu toisesta mutta käymään saa kaapeleilla. soita 045 1289220 / Antti niin tehään kaupat. Golffi on kolaroitu keulasta mutta kaikki siinä toimii. audi ikäisekseen ihmeen hyvässä kunnossa. soittele, se on moro. En tingi mut ei tarvii kun on niin halvat jo valmiiksi

      • sirkama-

        missäpäin nää kaks autoo sijaitsee?


      • samsir

        oliskos noi kaks autoo viel myynnis ja misä päin ne tarkalleen ottaen sijaitsee?


      • emppu is besttt

        onko vielä myynisä


      • andynator
        emppu is besttt kirjoitti:

        onko vielä myynisä

        On myynnissä Uukuniemellä.


    • komposti

      onks viel myynnis vai onko menny ?

    • susannamaa

      mazda 1,4 i 16v. 1993 ihana avokatto 121malli hinta voi sopia..
      sähköposti
      [email protected]

      • pelto auto

        paljon hintaa ja missee päin auto olisi?


    • pelto auto

      teree keltä löytyisi 50-70euron peltoautoa olen pohjois-karjalasta niin läheltä pitäis saada

    • vau mikä sierra!!!!!

      ei kenellään oo sierran talvi renkaita

    • peilipose

      ei kenelläkään sattuis olemaan nurkissa diesel autoa lojumassa.hinta max 150e
      pohjois pohjanmaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe