Lastu

tyhmä

Olisin kiinnostunut laitattamaan turbo xsaraani ns.teholastun joka nostaa pollet 90:stä 110:iin. Miten kyseinen vempele toimii, ja mihin se asennetaan?

Hinta asennettuna?

Kiitos!

8

2165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 27

Onkohan minun" saarassani"jo jokin lastu asennettu kun on noita polleja 137 kpl.Kyllä hyvin kerkiää ei jää muiden jalkoihin.

• Make

Itselläni Karalan lastu ja otettiin irti mitä lähtee eli pyöriltä noin 130 hv. Autoni on 90 hv. versio. Lisätty cuuleri. Alkoi kytkin luistaa sen jälkeen. Onko autosi 110 hv. versio?

• Golden Gun
        Make kirjoitti:

Itselläni Karalan lastu ja otettiin irti mitä lähtee eli pyöriltä noin 130 hv. Autoni on 90 hv. versio. Lisätty cuuleri. Alkoi kytkin luistaa sen jälkeen. Onko autosi 110 hv. versio?

Alla -02 HDi / 110hv. Xsara...antakee muutama osote mistä "lastuja" voisi alkaa kyselemään. Ja jos jollain laitettu vastaavaan peliin moinen vehje niin kokemuksia otetaan kiitollisena vastaan ; )

• Make
        Golden Gun kirjoitti:

Alla -02 HDi / 110hv. Xsara...antakee muutama osote mistä "lastuja" voisi alkaa kyselemään. Ja jos jollain laitettu vastaavaan peliin moinen vehje niin kokemuksia otetaan kiitollisena vastaan ; )

Omani on tehty Keskisuomen autosäädössä. Tuntu ihan asian tuntevalta koska Karala tekee lastun itse. Voi vaikuttaa tehoihin. Sitten odp portin kautta oulussa joku tyyppi laittaa valmiita ohjelmia ilman chipin vaihtoa.

• Pablo
        Make kirjoitti:

Omani on tehty Keskisuomen autosäädössä. Tuntu ihan asian tuntevalta koska Karala tekee lastun itse. Voi vaikuttaa tehoihin. Sitten odp portin kautta oulussa joku tyyppi laittaa valmiita ohjelmia ilman chipin vaihtoa.

Mahtaisko tämän Oululaisen ihmehemmon yhteystietoja löytyä?

• eki
        Pablo kirjoitti:

Oheisesta linkistä saa teho yms. tietoja. Pääkaupunkiseudulla jokin paja ohjelmoi polttoaineen syöttölaitteet uudelleen, jolloin ei tarvita lastun vaihtoa. Rekarasta minulle kerrottiin firman nimikin, mutta unohdin, kun ei se itseäni kiinnosta. Autoni polttaa bensiiniä.

http://upsolute.com/cgi-bin/database/eng/tuneMe.cgi?N=CITROEN

• Jupi
        Pablo kirjoitti:

Minulla on 90hv saarassa OBD-II portista syötetty tehosofta. Pernun Eki Oulussa ohjelmoi ECUn espanjalaisella softalla ja hyvin pelaa ([email protected]). HDi:ssä on potentiaalia kunhan vaan kytkin pitää. 110 Hepan mallissa ei kytkimen pidon kanssa ole ongelmia.

• tyhmä
        Make kirjoitti:

päin keski-suomea laitoit? ja paljon maksoi?

Kestääkö TD Xsarassa kytkin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      979
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      78
      888
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe