halvimmat pölypussit?

koiran omistaja

Kahden karvaturrin omistajana imurointi on karvanlähtöaikana melkein jokapäiväistä... Niin pölypusseja kuluu tosi paljon.. ja ne maksavat
:( Onko joku tehnyt hintavertaluja, että mistä saa halvimmat pölypussit..?
Säästöpörssissä tuntuisi olevan jotenkin edullista, mutta saako jostakin vielä halvemmalla..??

15

2429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kannattaisi harkita kyseisen vempeleen ostoa!

      Meillä myös koira jolla karvanlähtö runsasta ja kyseinen imuri myös. Imuri oli kyllä hyvä hankinta!
      Maksaa varmasti itsensä takaisin kun ei tarvii ostaa kalliita pusseja.

    • aina uudelleen

      Itsehän tyhjennen pölypussin roskikseen ja laitan saman sitten takaisin. Onnistuu ainakin omassa imurissa. Ei tietenkään onnistu tuokaan aivan loputtomiin, jos pussi alkaa haisemaan, mutta kyllä riittää kun kerran vuodessa ostaa sitten aina uuden. Ainakaan itsellä ei ole hajuhaittoja ollut, mutta muija repii lopulta pelihousunsa ja pakottaa ostamaan uuden...

      • säästäväinen

        Mun kaveri sanoi, ettei kandee käyttää montaa kertaa, kun tulee pölypunkkeja. Mä teen sillee, et kun oon imuroinu, niin heti otan ne roskiin, ettei ne niin kuin muhisi siellä. Mut en uskalla tehdä kuin jotain 5 kertaa, kun ne pölypunkit voi tulla sit kuitenkin.


    • ihmeessä

      pussiton imuri. kokemuksesta puhun on huippu. ;)

    • tilannut
    • hgfhjj

      Markkinoilta saa edullisesti paperisia.

    • ****

      Olen osatanut pölypussini markkinoilta. Kesäisin, kun nuota markkinoita on vähä joka puolella, niin monesti siellä on myös pölypussi kauppias. Paketissa on noin 10 pussia, eikä maksa kovin paljoa. Hintaa en tarkasti muista, mutta tulee halvemmaksi kuin ostaa kaupasta.

      • ulosssss

        Harjaa koirasi ulkona minkä ihmeen takia sinun niitä imuroida täytyy vai kuuluuko siivous ohjelmaan heh,eivais en halua olla ilkeä velipojalla on saksan paimen koira ja ne imuroi sitä sillon tällön,jos itselläni olisi koira niin hommaisin imurin missä ei pölypussia kun homma ois tehty niin veisin samantien roskiin karvat ja kirput.Mukavia kävelylenkkejä sinulle ja koiruuksille.


    • Sillä siistiä

      Suosittelen kuitenkin satsaamaan vähän enemmän rahaa kunnon imuriin jossa on esim. tilavampi pölypussi, mahtuu luonnollisesti enemmän karvaa/pölyä. n.[4.5l] Itsellänikin on 2 koiraa ja kissa ja imuroin viikottain. Pussin vaihdan 3kk välein. Hepa allergia suodattimen vuoden välein. 3kpl pussipaketti maksaa alle 10e ja suodatin 30e. Hankkii muuten hintansa vuosien saatossa. Ja mitä pussittomiin imureihin tulee niin ne on ihan susia. Todella hankalia käyttää suulakkeita, putkia ja pölypesäke pitää pestä kuukausittain. En suosittele.

    • piksi

      Anna koirat pois. Säästät huomattavan summan rahaa kun ei ole enää turhia suita syömässä ja tekemässä eläinlääkärikuluja.
      Itse myin hyvällä hinnalla aikuiset koirat pois. Pienistä roduista maksetaan hyvin. Toki ruokintakulutkin ovat pienellä rodulla vähäiset mutta säästöä se on parikin euroa kuussa. Kun ei ole koiria ei myöskään tarvitse siivota niin usein:)

    • Pussit
    • -------

      Ei hinta pelkästään mutta risoo se että ne loppuvat eikä viitsi hakea, sentähden olen ostanut aina useamman pakkauksen kerralla.
      Saahan noita pestäviäkin pölypusseja, enkä vaihda kuin kerran puolessa vuodessa.
      Koira jos olisi, tyhjentäisin pölypussin itsekin, mutta muovikassin sisällä ettei pöly mene henkeen.

      • Anonyymi

        Miten sinä mahdut muovikassiin?


    • Anonyymi

      Hommaa hyvä lattialasta jolla ensin vetelet suurimman osan karvoista pois lattioilta ja sen jälkeen imurointi, ei turhaan täyty imurin pussi karvoilla.

    • Anonyymi

      Itselleni ostin imurin jossa ei tarvitse pölypussia lainkaan.Isot liikket myy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3576
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2088
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1424
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1381
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1292
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 23
      1059
    Aihe