Raiskaajan vuoro pelätä

Samalla mitalla

Tämä tapahtui kerran eräänä syksyisenä iltana kun olin juuri täyttänyt 18 vuotta. Isä oli aina varoittanut, että tyttöjen ei kannata liikkua ulkona myöhäisinä iltoina. Ei sitä kuitenkaan aina voi noudattaa isän varoituksia. En voinut millään vastustaa kuulaan illan houkutusta. Vaelsin katulamppujen valossa puistokadun laitaa kohti kaupungin keskustaa. Hetken mielijohteesta siirryin itse puistoon. Täällä olin lapsena paljon juoksennellut, joten puisto ei lainkaan ollut pelottava paikka.

Tiesin, että joku liikkuu perässäni. Puisto on minulle ollut aina hieno paikka, joten en osannut pelätä mitään. Yhtäkkiä tämä joku oli aivan takanani. Käännyin ja hahmo tarttui vartalostani kiinni. Tajusin, että joku mies on käynyt minuun käsiksi. En voinut ymmärtää, miten näin on voinut käydä. Minulle ei koskaan ollut tapahtunut mitään pahaa. Mies toimi ripeästi, hän kaatoi minut maahan ja alkoi repiä housujani jalasta. Olin aluksi järkytyksestä jäykkänä ja mies oli saanut housuni lähes kokonaan vedettyä alas. Kun mies alkoi painautua päälleni aloin yhtäkkiä tuntea äärimmäistä raivoa. Minä en aikonut antautua noin vain jollekin raiskaajalle. Vaistonvaraisesti rentouduin ja lopetin vastustelun. Sanoin miehelle "rakkaani". Mies keskeytti toimensa ja katsoi minua ihmeissään. Sillä silmänräpäyksellä toimin. Käytin kaikki voimani ja kierähdin miehen alta pois. Tiesin, etten ehdi pakoon juoksemalla housut kintuissa. Kieriessäni vedin housut kokonaan pois jaloistani. Polviin vedetyt pikkuhousut sentään sain takaisin paikoilleen ylös noustessani. Mieskin oli nousemassa jaloilleen. Raivon vallassa potkaisin paljaalla jalalla miestä päähän. Avokkaani olivat aiemmin lentäneet jonnekin. Potku jalalla osui miestä onnekkaasti suoraan nenään. Mies ulvaisi kivusta ja veri alkoi valua nenästä. Mies ei ollut ehtinyt vielä nousta ylös, joten uusi potku oli helppo suunnata uudestaan päähän. Nyt se osui otsaan. Mies kellahti selälleen maahan. Olisin voinut paeta. Kuitenkaan naisen raivoni ei ollut laantunut. Miehen ollessa selällän pidellen nenäänsä ehdin harkita seuraavaa potkun kohdetta. Aivan, miehen jalat olivat hieman harallaan. Otin vauhtia ja potku osui suoraan jalkojen väliin. Mies ulvahti vielä kauheammin kuin ensimmäisellä kerralla. Ajattelin, että nyt olet minun. Mies alkoi ryömiä poispäin. Seurasin miestä kuin kissa hiirtä, leikitellen. Sitten tulin jälleen järkiini. En ole mikään koston jumalatar, en voi jatkaa miehen pahoinpitelemistä. Laitoin housut ja avokkaat takaisin jalkaani. Mies jäi makaamaan maahan, kun poistuin paikalta.

14

11851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikaa väkivaltaa

ehkävähän väärä asenne

• Tilanteessa

olisin itse jatkanut potkimista ilman minkään näköistä syyllisyttä aamuun asti . ja piste

• häpeäisit.

Millä oikeudella kohtelet miehiä noin, senkin typerä väkivaltainen feministi-lehmä?

• hfryh

Olisit nuolettanut hänellä vielä varpaasi...

• kummastusta

.. ja ukko varpaiden väli, toisaalta, pimppisi olisi saanut ties minkä taudin äijän suusta ja puna väriä kun sen nokka oli saanut treffin kengänpitimen kanssa. Elämä, Se sitten on kovaa, blowjob jäi nyt väliin, mutta ehkä sitten enstaina.

• Anonyymi

Piere ikeniis urpo

• Anonyymi

Kikkeli nukahti ja kulkuset kilisi, niin sitä pitää, hmm .. sellainen symppis ja tuhti suomityttö. Saman tapaista lyhyt aikaista terapiaa toivotan kaikille raiskaajille, tai raiskaajan pyynnostä vähän pitempi aikaista terapiaa heti paikan päällä. Mutta toisaalta, raiskaajahan oli sitä seksiä vailla ja haussa, hänelle olisi ollu traumaattinen pettymys jos ei sitä seksiä sitten olisikaan saanut ja epäilemättä tytön pimpuli hellää mutta intohimoista suuhoitoa, niin että, sittenhän kumpikin olisi saanut yhtä yllätys seksiä.

• Anonyymi

Painu niuvanniemeen pipipää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Painu niuvanniemeen pipipää

Sun kaveriksiko, eikö sulla oo siellä sitten raavaita miehiä ihan sua varten? Miten sinä sinne hankkiuduit, voit toki toimittaa neuvojasi kinky palstalle anonyyminä.

• Anonyymi

Ei raiskaajat ole mitään ihmisiä joten tässä sääli on pelkkää sairautta. Siitäkin voi parantua.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hei! Om­­­a str­eam. Sisäänkäynti kaikille, jotk­­­a haluav­­­at pi­tää ha­­uskaa 👉 http://3733444.com/H/K4zp 👈

• Anonyymi

He­­i! Ku­­­ts­­um­­­me sinu­­­t kä­ym­­­ään u­ude­­­ss­­a cha­tis­­sa! Mei­tä on yl­­­i mil­­joona! 👉 http://3933444.com/H/Rh6D 👈

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      43
      1805
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      207
      1238
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1137
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1086
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe