Raiskaajan vuoro pelätä

Samalla mitalla

Tämä tapahtui kerran eräänä syksyisenä iltana kun olin juuri täyttänyt 18 vuotta. Isä oli aina varoittanut, että tyttöjen ei kannata liikkua ulkona myöhäisinä iltoina. Ei sitä kuitenkaan aina voi noudattaa isän varoituksia. En voinut millään vastustaa kuulaan illan houkutusta. Vaelsin katulamppujen valossa puistokadun laitaa kohti kaupungin keskustaa. Hetken mielijohteesta siirryin itse puistoon. Täällä olin lapsena paljon juoksennellut, joten puisto ei lainkaan ollut pelottava paikka.

Tiesin, että joku liikkuu perässäni. Puisto on minulle ollut aina hieno paikka, joten en osannut pelätä mitään. Yhtäkkiä tämä joku oli aivan takanani. Käännyin ja hahmo tarttui vartalostani kiinni. Tajusin, että joku mies on käynyt minuun käsiksi. En voinut ymmärtää, miten näin on voinut käydä. Minulle ei koskaan ollut tapahtunut mitään pahaa. Mies toimi ripeästi, hän kaatoi minut maahan ja alkoi repiä housujani jalasta. Olin aluksi järkytyksestä jäykkänä ja mies oli saanut housuni lähes kokonaan vedettyä alas. Kun mies alkoi painautua päälleni aloin yhtäkkiä tuntea äärimmäistä raivoa. Minä en aikonut antautua noin vain jollekin raiskaajalle. Vaistonvaraisesti rentouduin ja lopetin vastustelun. Sanoin miehelle "rakkaani". Mies keskeytti toimensa ja katsoi minua ihmeissään. Sillä silmänräpäyksellä toimin. Käytin kaikki voimani ja kierähdin miehen alta pois. Tiesin, etten ehdi pakoon juoksemalla housut kintuissa. Kieriessäni vedin housut kokonaan pois jaloistani. Polviin vedetyt pikkuhousut sentään sain takaisin paikoilleen ylös noustessani. Mieskin oli nousemassa jaloilleen. Raivon vallassa potkaisin paljaalla jalalla miestä päähän. Avokkaani olivat aiemmin lentäneet jonnekin. Potku jalalla osui miestä onnekkaasti suoraan nenään. Mies ulvaisi kivusta ja veri alkoi valua nenästä. Mies ei ollut ehtinyt vielä nousta ylös, joten uusi potku oli helppo suunnata uudestaan päähän. Nyt se osui otsaan. Mies kellahti selälleen maahan. Olisin voinut paeta. Kuitenkaan naisen raivoni ei ollut laantunut. Miehen ollessa selällän pidellen nenäänsä ehdin harkita seuraavaa potkun kohdetta. Aivan, miehen jalat olivat hieman harallaan. Otin vauhtia ja potku osui suoraan jalkojen väliin. Mies ulvahti vielä kauheammin kuin ensimmäisellä kerralla. Ajattelin, että nyt olet minun. Mies alkoi ryömiä poispäin. Seurasin miestä kuin kissa hiirtä, leikitellen. Sitten tulin jälleen järkiini. En ole mikään koston jumalatar, en voi jatkaa miehen pahoinpitelemistä. Laitoin housut ja avokkaat takaisin jalkaani. Mies jäi makaamaan maahan, kun poistuin paikalta.

14

11622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikaa väkivaltaa

      ehkävähän väärä asenne

      • Tilanteessa

        olisin itse jatkanut potkimista ilman minkään näköistä syyllisyttä aamuun asti . ja piste


    • häpeäisit.

      Millä oikeudella kohtelet miehiä noin, senkin typerä väkivaltainen feministi-lehmä?

    • hfryh

      Olisit nuolettanut hänellä vielä varpaasi...

      • kummastusta

        .. ja ukko varpaiden väli, toisaalta, pimppisi olisi saanut ties minkä taudin äijän suusta ja puna väriä kun sen nokka oli saanut treffin kengänpitimen kanssa. Elämä, Se sitten on kovaa, blowjob jäi nyt väliin, mutta ehkä sitten enstaina.


      • Anonyymi

        Piere ikeniis urpo


    • Anonyymi

      Kikkeli nukahti ja kulkuset kilisi, niin sitä pitää, hmm .. sellainen symppis ja tuhti suomityttö. Saman tapaista lyhyt aikaista terapiaa toivotan kaikille raiskaajille, tai raiskaajan pyynnostä vähän pitempi aikaista terapiaa heti paikan päällä. Mutta toisaalta, raiskaajahan oli sitä seksiä vailla ja haussa, hänelle olisi ollu traumaattinen pettymys jos ei sitä seksiä sitten olisikaan saanut ja epäilemättä tytön pimpuli hellää mutta intohimoista suuhoitoa, niin että, sittenhän kumpikin olisi saanut yhtä yllätys seksiä.

      • Anonyymi

        Painu niuvanniemeen pipipää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painu niuvanniemeen pipipää

        Sun kaveriksiko, eikö sulla oo siellä sitten raavaita miehiä ihan sua varten? Miten sinä sinne hankkiuduit, voit toki toimittaa neuvojasi kinky palstalle anonyyminä.


    • Anonyymi

      Ei raiskaajat ole mitään ihmisiä joten tässä sääli on pelkkää sairautta. Siitäkin voi parantua.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hei! Om­­­a str­eam. Sisäänkäynti kaikille, jotk­­­a haluav­­­at pi­tää ha­­uskaa 👉 http://3733444.com/H/K4zp 👈

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­­ts­­um­­­me sinu­­­t kä­ym­­­ään u­ude­­­ss­­a cha­tis­­sa! Mei­tä on yl­­­i mil­­joona! 👉 http://3933444.com/H/Rh6D 👈

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 178
      1903
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1353
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1164
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1085
    Aihe