5.1-07 Perjantai

Ja raitis sellainen.

15

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vietän raittiin perjantain.

• Papio1

Raitis perjantai tänään.

• ma-sa

Se on loppiaisaatto jo.Sen kunniaksi vietän alkoholista raittiin päivän.Polokasen reissun paljalle het' aamutuimaan.Ha en bra dag!

• åpoi

perjantai 2007 ja ulkona 3 astetta lämmintä,
      ei haittaa, kuluu vähempi uunipuita

• jooi

raitis päivä.karaokea laulamaan kuppilaan menossa ja varmaan eka puoltuntia on vaikeeta, mut sit helpottaaki jo.otan kyl lääkkeen kuitenki.sen verran alussa tässä muutoksessa olen.

• ambivalenttineN

Hienoa, että pystyt meneen baariin ja oleen siellä selvinpäin ja jaksat kaiken lisäksi kuunnella enemmän ja vähemmän humalaisten karaoke-örvellystä, mitä myös lauluksi kutsutaan. :) Oikein mukavaa iltaa sinulle! :)

• juuif
        ambivalenttineN kirjoitti:

Hienoa, että pystyt meneen baariin ja oleen siellä selvinpäin ja jaksat kaiken lisäksi kuunnella enemmän ja vähemmän humalaisten karaoke-örvellystä, mitä myös lauluksi kutsutaan. :) Oikein mukavaa iltaa sinulle! :)

juu, tuli oltua karaååkkes ja kokislinja säilyi hienosti.juu muutama örveltäjä oli laulamas, mutta meillä on onneks sellanen laulajaporukka etei tarvii kuunnella montaa örvellystä.suurin osa ollaan selvinpäinkin jopa.Minähän se aina kännissä siellä olin.En enää.mut tekemistä todellakin riittää vielä, kun alussahan tässä vielä ollaan.mut kiitos kommentista!

• ambivalenttineN

raitis perjantai minullakin.

• raitistelijasuotuulia

Ollaan jo perjantaissa ja aion viettää tämän päivän raittiina.

• dippiduu

Vielä Kuivilla vesillä mutta mieli halajaisi alkon tuotteiden perään.Nyt täytyisi tuo himo saada suunnattua vaikka johonkin muuhun.

• elo jatkuu.Alkontuotteita ei mieli tee.Mun tämän iltainen juoma on porkkana-omenamehu.
      On hyvä maku eikä varmasti tule krapulaa:)t pörri

• Cettuz!

Raittiina.

• tipatpois

Tiukkaa tekee. Muut juo tänään ja menevät baariin jne, mutta sinnittelen selvinpäin.

• karbidi

pitkästä aikaa. Hyväst on sujunnu viinasten suhteen koko tää vuos ja oiskohan ollu perin neljä päivää eellistä!

Mut kessuin suhteen ei mee yhtä hyvin; paar päivää suju, mut sit petti kantti ja iltasin oon käynny parilla sauhuilla. Mutta siis vain illalla!

Ei niistä Zybaneista mitään apuu mulle oo ollu; omin voimin oon koittannu kamppailla. Ehkä oli liikaa kerralla pyrkii eroon molemmista kahveesta, jota sitäkin oon iltasin kupillisen kuilinnu!

Oonki vunteerannu, oisko sepelvaltimotautisen sittennii viisaampaa heittää röyhyttely ja ottaa kerta pari viikossa joku neuvoa-antava? Nyt on ollu niin neuvoton olo, etten oo osannu tännekkää mitään raapustaa.

Nyt moni sanoo, et ei se lopulta niihin muutamiin jää! Mut sama juttuha se on tupakin kaa, joka luullakseni on tässä tilassa vaarallisempi myrkky! Sitähän voi poltella päivän mittaan minkä kerkii ja seuraavana päivänä sama juttu jne. Mut viinaksii ei voi (puhun ittestäni) määräänsä enempää ottaa, ettei tuu kipiäks ja sitähän mää en salli !!!

Täsäpä sitä mullen pohiskeltavaa.?

Ehtoita kuiteskii kaikille, ketkä vielä kukkumssa ootta !

• raitis.

Raitis on tämä perjantai, ja useampi tulevakin on tarkoitus vastaanottaa raittiina. Takana on monituisia vähemmän raittiita perjantaita, joskaan ei kaikki sentään ihan kännisiäkään, vähän siiderisiä vaan. Ei ole vaikeaa, vaikka kieltämättä vähän erilaista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      118
      5655
    2. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      152
      5505
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      54
      4374
    4. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      88
      3844
    5. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      12
      3841
    6. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      33
      3670
    7. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      57
      3408
    8. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      226
      2684
    9. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2403
    10. HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00

KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!
      Hyrynsalmi
      26
      1319
    Aihe