Mikä on lepakko? Taidan kyllä jo ymmärtää tällä palstalla, mutta MIKSI? Mitä sitten ovat miehet?
Mikä on lepakko ja miksi?
41
4759
Vastaukset
- ---------
ovat tietysti gepakkoja :)
- tarvita
ollenkaan. Nykyään ne ei pysty edes seksiin. Naiset vaan kykenee!
- Catsy_666
Lesbo x hupakko = lepakko
Peli x homo = homppeli- kirja
mies = kebab ... kait ainakin se haisee samalle ja kaukaa katsottuna näyttääkin ihan samalta.
- Matleena1206
Mikä sitten on se normaali nainen? Olen tämän palstan mukaan lepakko, mutta silti olen normaali. En halua enää passata yhtään ukkoa. Passatkoon itse itsensä tai etsiköön jonkun naisen, joka suostuu passariksi. Niistäkään ei ole puute. Löysin vihdoinkin oman lepakkoni.
- passata
Tykkään naisista ja mielellään passaan naistani silloin kun vaan vaativalta työltäni kerkiän.
Pidän työn ja vapaa-ajan erillään.
Kun meen kotiin, panen kännykkäni kiinni ja meen naiseni kylkeen sohvalle.Kiedon käsivarteni hänen hoikan vyötärönsä ympäri. Ollaan siinä ja nautitaan olemisesta ja jutellaan.
Naisten kanssa juttua piisaa. Osaan puhua ja pussata.
Kun ilta kuluu pidemmälle osaan pitää naista erittäin hyvänä.
Eikä valittamista ole koskaan ollutkaan.
Oon rakentanut- rakennuttanut upean kaksikerroksisen talon, missä naiseni on kiva sisustaa ja toteuttaa itseään ilman mitään huolia ja murheita.
Meillä vallitsee tasa-arvo ja kaikki pelaa hienosti.
Niin makaa kuinka petaa. Eiks ni ? - pejfoi
passata kirjoitti:
Tykkään naisista ja mielellään passaan naistani silloin kun vaan vaativalta työltäni kerkiän.
Kun meen kotiin, panen kännykkäni kiinni ja meen naiseni kylkeen sohvalle.Kiedon käsivarteni hänen hoikan vyötärönsä ympäri. Ollaan siinä ja nautitaan olemisesta ja jutellaan.
Oon rakentanut- rakennuttanut upean kaksikerroksisen talon, missä naiseni on kiva sisustaa ja toteuttaa itseään ilman mitään huolia ja murheita.
Niin makaa kuinka petaa. Eiks ni ?mikäs pointti tässä on?ketään ei ehkä kiinnostä hei?
- minö
passata kirjoitti:
Niin makaa kuinka petaa. Eiks ni ?jes!
Pesänrakentajat kunniaan.
Itse olen ollut mukana siskon (ja hänen rakkaan puolisonsa) talon rakentamisessa.
Se talo tosin on vain yksikerroksinen, mutta
silti hieno!
Olisi kiva joskus omaakin pesää ruveta rakentamaan, muttei sitä yksin oikein viitsi.
Kaksin ehkä jaksaisi, yksin siinä menisi liian
kauan.
- Pirkanmaalla
pohdittiin tätä samaa. Mitä ne miehet on? Onko miehen tehtävä rakentaa naisellensa suoja ja tuoda lihaa pöytään ja siittää jälkikasvua. Siinäkö se? Kuinka paljon tähän sitten annettiin älliä miehelle, sen verran että nykyäänkin mies luulee että miehen tehtävä on rakentaa suoja naisille ja tuoda lihaa pöytään ja siitttää jälkikasvua. Monen sadan vuoden evoluution tulos. Mutta mitä sitten kun nainen tekeekin kaiken tämän ja enemmän toisen naisen kanssa. Silloin mies ikään kuin poksahtaa, ymmärrys loppuu ja päätä alkaa särkeä. Mies nousee barrikaadeille ja huutaa kuin Jumalan äänenä "ilman miestä ei voi saada lapsia". Minä sanon sitä mies-evoluution toiseksi vaiheeksi.
- passata
Mikäs tuo räjähdys oli? Jos olis aurinkoista diagnoosini olis, että oot saanu auringonpistoksen. Mutt näin pimeänä vuodenaikana syy taitaa olla se, kun sulla on hermot aivan riekaleina.
Mistä sä päättelet, että mä olen barrikaadeille noussut ja poksahtanut? Ja että päätä särkee? Ei sinne päinkään. Mun päätä ei särje koskaan! Olen täysin kunnossa ja voin erittäin hyvin.
Enhän minä muuta tehnyt kun kerroin vain miten meillä menee, kun yx kirjoittaja sanoi,että hän on kyllästynyt miestä passaamaan ja ruvennut lepakoksi.
Komean talon olen rakentanut koska on taitoa ja pätäkkää millä rakentaa ja nainen haluaa siellä mun kaas olla. Haluaa pitää kodin tip-top kunnossa. Harrastaa sisustamista, shoppailee sisustusliikkeissä, ostaa kaikenlaista kivaa ja nättiä kotiin. Ei mulla ole mitään sitä vastaan. Mitäs pahaa siinä on?
Se on kyllä totta, että lemmenleikeistä lapsiakin on siunaantunut. Lapsemme naiseni on hoitanut itse kotona. Kun ei ole tarvinnut lapsia retuuttaa hoitoon vieraiden hoidettavaksi aamukuudelta, niin heillä on hyvä lapsuus, Hyvä muisto jää kotoa elämän taipaleelle.Ja hyvät elämänarvot perinnöksi. Menestyjiä, loisto yksilöitä heistä on tullutkin.Emme mielestäni ole tehneet siinäkään väärin. Vai mitä?
En minä tuomitse lepakoitakaan, vaikka vihaavatkin miehiä. Se sinunkin kirjoituksestasi räikeästi paistaa läpi. Olen naiseltani joskus kysynyt haluaisko hän ruveta lepakoksi kun se on niin muodikasta nykyään.
Vastaus oli jyrkän kielteinen. Sanoi, että "se on aivan kieroutunutta meininkiä, nastanaamaisten touhua, ei ikinä tulis kuuloonkaan, - älä leikilläsikään kysele tuollaisia."
Kun sä puhut korkealentoisia evoluutiosta, niin kysyn sinulta:
1) Miksi Luoja on yleensä miehiä luonut?
2) Nainenko osaa suorittaa yhdynnän toisen naisen kanssa paremmin, kun on "älliä" päässä enemmän? Kerro miten? Haluan tietää kun olen itse niin tyhmä, etten tiedä. Sinä viisaampana voit kertoa.
3) Jos mies on tarpeeton ja kun kaikki naiset rupeaa lepakoiksi,niin ihmiset loppuu maailmasta. Säkin tuut joskus vanhaksi. Kun alat lähestyä 100 v kunnioitettavaa ikää, olet naiskaverisi kanssa aktiivi aikananne vain toistenne pilluja lätistellyt ettekä ole saaneet uusia ihmisiä aikaiseksi,niin kuka sua ja "vaimoasi" hoitaisi sellaisessa tapauksessa? Jäättekö liikuntakyvyttöminä sairaina rampoina virumaan johonkin katuojaan? Vai? Tähänkin olis hyvä saada vastaus viisaalta henkilöltä, esimerkiksi sulta.
Jään odottamaan järkeviä vastauksia. - plöts
passata kirjoitti:
Mikäs tuo räjähdys oli? Jos olis aurinkoista diagnoosini olis, että oot saanu auringonpistoksen. Mutt näin pimeänä vuodenaikana syy taitaa olla se, kun sulla on hermot aivan riekaleina.
Mistä sä päättelet, että mä olen barrikaadeille noussut ja poksahtanut? Ja että päätä särkee? Ei sinne päinkään. Mun päätä ei särje koskaan! Olen täysin kunnossa ja voin erittäin hyvin.
Enhän minä muuta tehnyt kun kerroin vain miten meillä menee, kun yx kirjoittaja sanoi,että hän on kyllästynyt miestä passaamaan ja ruvennut lepakoksi.
Komean talon olen rakentanut koska on taitoa ja pätäkkää millä rakentaa ja nainen haluaa siellä mun kaas olla. Haluaa pitää kodin tip-top kunnossa. Harrastaa sisustamista, shoppailee sisustusliikkeissä, ostaa kaikenlaista kivaa ja nättiä kotiin. Ei mulla ole mitään sitä vastaan. Mitäs pahaa siinä on?
Se on kyllä totta, että lemmenleikeistä lapsiakin on siunaantunut. Lapsemme naiseni on hoitanut itse kotona. Kun ei ole tarvinnut lapsia retuuttaa hoitoon vieraiden hoidettavaksi aamukuudelta, niin heillä on hyvä lapsuus, Hyvä muisto jää kotoa elämän taipaleelle.Ja hyvät elämänarvot perinnöksi. Menestyjiä, loisto yksilöitä heistä on tullutkin.Emme mielestäni ole tehneet siinäkään väärin. Vai mitä?
En minä tuomitse lepakoitakaan, vaikka vihaavatkin miehiä. Se sinunkin kirjoituksestasi räikeästi paistaa läpi. Olen naiseltani joskus kysynyt haluaisko hän ruveta lepakoksi kun se on niin muodikasta nykyään.
Vastaus oli jyrkän kielteinen. Sanoi, että "se on aivan kieroutunutta meininkiä, nastanaamaisten touhua, ei ikinä tulis kuuloonkaan, - älä leikilläsikään kysele tuollaisia."
2) Nainenko osaa suorittaa yhdynnän toisen naisen kanssa paremmin, kun on "älliä" päässä enemmän? Kerro miten? Haluan tietää kun olen itse niin tyhmä, etten tiedä. Sinä viisaampana voit kertoa.
3) Jos mies on tarpeeton ja kun kaikki naiset rupeaa lepakoiksi,niin ihmiset loppuu maailmasta. Säkin tuut joskus vanhaksi. Kun alat lähestyä 100 v kunnioitettavaa ikää, olet naiskaverisi kanssa aktiivi aikananne vain toistenne pilluja lätistellyt ettekä ole saaneet uusia ihmisiä aikaiseksi,niin kuka sua ja "vaimoasi" hoitaisi sellaisessa tapauksessa? Jäättekö liikuntakyvyttöminä sairaina rampoina virumaan johonkin katuojaan? Vai? Tähänkin olis hyvä saada vastaus viisaalta henkilöltä, esimerkiksi sulta.
Jään odottamaan järkeviä vastauksia."En minä tuomitse lepakoitakaan, vaikka vihaavatkin miehiä. Se sinunkin kirjoituksestasi räikeästi paistaa läpi. Olen naiseltani joskus kysynyt haluaisko hän ruveta lepakoksi kun se on niin muodikasta nykyään.
Tämä on nyt ihan tyhmää selitellä, koska fiksut miehet ymmärtää ilman selittelyjäkin...mutta lesbous ei siis tosiaankaan tarkoita miesten vihaamista. Onko se todellakin jollekin vielä epäselvää?
Naisesi mielipide lesboudesta (ja varsinkin tapa, jolla hän sen ilmaisee) vastaavasti taas ei anna kovin hyvää kuvaa hänestä ihmisenä. En edes ymmärrä mitä tarkoittaa "nastanaamainen". Mutta en toisaalta kyllä ehkä haluakkaan tietää. - plöts
plöts kirjoitti:
"En minä tuomitse lepakoitakaan, vaikka vihaavatkin miehiä. Se sinunkin kirjoituksestasi räikeästi paistaa läpi. Olen naiseltani joskus kysynyt haluaisko hän ruveta lepakoksi kun se on niin muodikasta nykyään.
Tämä on nyt ihan tyhmää selitellä, koska fiksut miehet ymmärtää ilman selittelyjäkin...mutta lesbous ei siis tosiaankaan tarkoita miesten vihaamista. Onko se todellakin jollekin vielä epäselvää?
Naisesi mielipide lesboudesta (ja varsinkin tapa, jolla hän sen ilmaisee) vastaavasti taas ei anna kovin hyvää kuvaa hänestä ihmisenä. En edes ymmärrä mitä tarkoittaa "nastanaamainen". Mutta en toisaalta kyllä ehkä haluakkaan tietää.Niin ja kaikki puheet tyyliin "pillujen lätistely" jne... Onko se fiksun ja ajattelevan aikuisen miehen kielenkäyttöä? Minun mielestäni ei.
- mutta
passata kirjoitti:
Jään odottamaan järkeviä vastauksia.ilmeisesti viisaampana annan "järkeviä" vastauksia:
1. Luoja loi miehiä ja naisia, koska tarkoitti ihmiset selkeästi kaksikotisten lisääntymisryhmään
2. Naisen tyydyttämiseen ei tarvita yhdyntää. Yhdyntä liittyy lisääntymiskäyttäytymiseen.
3. Kun mies tulee tarpeettomaksi, myös naisesta tulee tarpeeton. Ja kyllä, ihmiset loppuvat maailmasta. Vaikka nainen ja mies lätistelisivät aktiiviaikansa vehkeitään, eivat he silti voi välttämättä saada lisääntymiskykyisiä ihmisiä aikaiseksi. Viittaan P.D Jamesin Ihmisen Pojat -kirjaan. Emmekä me viru loppuaikana katuojassa, vaan vanhainkodissa, johon lapset tms. ovat meidät toimittaneet. Tämän maailman todelliset ongelmat ovat jossain muualla,kuin homoseksuaalisuudessa.
Muuten on mukava kuulla, että tässä maailmassa joku elää teidänlaistanne idylliä. Toivotan pitkää onnellista elämää ja ymmärrystä huonompiosaisia kohtaan. - Matleena1206
plöts kirjoitti:
"En minä tuomitse lepakoitakaan, vaikka vihaavatkin miehiä. Se sinunkin kirjoituksestasi räikeästi paistaa läpi. Olen naiseltani joskus kysynyt haluaisko hän ruveta lepakoksi kun se on niin muodikasta nykyään.
Naisesi mielipide lesboudesta (ja varsinkin tapa, jolla hän sen ilmaisee) vastaavasti taas ei anna kovin hyvää kuvaa hänestä ihmisenä. En edes ymmärrä mitä tarkoittaa "nastanaamainen". Mutta en toisaalta kyllä ehkä haluakkaan tietää.Lesbot ei vihaa miehiä; naisen kanssa on vain parempaa. Nainen ymmärtää toisen naisen tarpeet paremmin sängyssäkin. Tämä on ainakin mun kokemukseni. Nautintokin on kummallakin suurempi.
- vielä vastannut
plöts kirjoitti:
Niin ja kaikki puheet tyyliin "pillujen lätistely" jne... Onko se fiksun ja ajattelevan aikuisen miehen kielenkäyttöä? Minun mielestäni ei.
järkevästi ja asiantunevasta alla esittämiini kysymyksiin. Odotan, että kiihkottomasti vastaisin näihin, että minäkin tyhmempänä tietäisin. Ei kannata hermostua moisesta, vaan yrittää kerätä repaleiset hermonsa knippuun.
3) Jos mies on tarpeeton ja kun kaikki naiset rupeaa lepakoiksi,niin ihmiset loppuu maailmasta. Säkin tuut joskus vanhaksi. Kun alat lähestyä 100 v kunnioitettavaa ikää, olet naiskaverisi kanssa aktiivi aikananne vain toistenne pilluja lätistellyt ettekä ole saaneet uusia ihmisiä aikaiseksi,niin kuka sua ja "vaimoasi" hoitaisi sellaisessa tapauksessa? Jäättekö liikuntakyvyttöminä sairaina rampoina virumaan johonkin katuojaan? Vai?
Ei ole turvaa vanhainkodeistakaan, kun hoitajat niistäkin loppuu.Tähänkin olis hyvä saada vastaus viisaalta henkilöltä, esimerkiksi sulta.
Jään odottaman järkeviä vastauksia. - Plöts
vielä vastannut kirjoitti:
järkevästi ja asiantunevasta alla esittämiini kysymyksiin. Odotan, että kiihkottomasti vastaisin näihin, että minäkin tyhmempänä tietäisin. Ei kannata hermostua moisesta, vaan yrittää kerätä repaleiset hermonsa knippuun.
3) Jos mies on tarpeeton ja kun kaikki naiset rupeaa lepakoiksi,niin ihmiset loppuu maailmasta. Säkin tuut joskus vanhaksi. Kun alat lähestyä 100 v kunnioitettavaa ikää, olet naiskaverisi kanssa aktiivi aikananne vain toistenne pilluja lätistellyt ettekä ole saaneet uusia ihmisiä aikaiseksi,niin kuka sua ja "vaimoasi" hoitaisi sellaisessa tapauksessa? Jäättekö liikuntakyvyttöminä sairaina rampoina virumaan johonkin katuojaan? Vai?
Ei ole turvaa vanhainkodeistakaan, kun hoitajat niistäkin loppuu.Tähänkin olis hyvä saada vastaus viisaalta henkilöltä, esimerkiksi sulta.
Jään odottaman järkeviä vastauksia.Minä en ole puhunut evoluutiosta yhtään mitään. Siksi kai näitä nimimerkkejä laitetaan, ettei sekotettaisi toisiin kirjoittajiin, vai? Minä olen kommentoinut ainoastaan muutamaa lausettasi (koskien lesbojen oletettua miesvihaa ja vaimosi asiatonta kommenttia)kahdessa viestissäni. En siis ryhdy kommentoimaan toisten sinulle osoittamia kirjoituksia.
Ihme porukkaa täällä... onko täällä ajattelevia aikuisia ihmisiä ollenkaan? - vastaukset
vielä vastannut kirjoitti:
Jään odottaman järkeviä vastauksia.kesti, koska en edes naisena ole täällä koko aikaa päivystämässä. Ensinnäkin, en minä sinulle ole puhunutkaan. Joten pikkupoikamainen kiukustumisesi siitä että sinun rakentamasi suoja naisellesi ja liha pöydässä osuivat kohdalleen, ei ole muuta kuin niin sanottu osuma. Minä vastasin jo miksi luoja(?) loi miehen, siis rakentamaan suojan ja tuomaan lihaa pöytään. Mutta maailma ja ihmiset kehittyy ja täten miehen asema on heikentynyt. Ja mitä sun arvioosi miesvihaani tulee, sitä ei todellakaan ole. Muuten olisin varmaan jossain sovinisti-palstalla kertomassa mielipiteitäni miehistä, miehille.
Nainen tuottaa enemmän mielhyvää naiselle, sehän on selvä. Lesbo ei voisi kiinnostua miehestä seksuaalisesti(muistutan että tämä on LESBOpalsta).
Ja mitä tulee sun lesbovihaasi ja naurettavaan käsitykseesi ettei lesbot tee muuta kuin "lätisyttävät toistensa pilluja", voin kertoa että monella lesboilla on lapsia ja tulee olemaankin. JA siksikö sinä olet lapsesi tehnyt että he vaihtavat sinun vaippojasi kun olet vanha? Aika mielenkiintoinen ajatus tuottaa ns omia hoitajia vanhuuden varalle. Mistä luulet että päädymme katuojaan. Voin kertoa että meilläkin on ihan samanlaiset asuinolosuhteet kuin sinullakin, joten en usko että tässä katuojia tarvitsee katsella.
Meidän aktiiviaikamme käymme töissä, harrastamme, matkustelemme ja varmaan kun aika on oikea hankimme lapsen. Mutta ei siksi että hän saisi uhrata oman aktiiviaikansa hoitamalla meitä.
Se mitä sinä kirjoituksessasi tuot julki on oma epävarmuutesi majann rakentajana ja metsästäjänä, yleensähän sitä hyökätään heikompana pitämiään kohtaan kun oma epövarmuus estää kanssakäymisen vertaistensa kanssa.
En silti osaa sinua sääliä siitä että sinua pelottaa miehen asema. Koska totta puhuen, eihän se ole noususuhdanteessa ollenkaan. Mies ei ole luotu(se luoja taas) elämää kauhean rakentavasti, miehen täytyy saada kolistella kilpiään ja kokeilla voimiaan, sotia ja alistaa. Ei se ole miesvihaa sanoa näin, koska sehän on fakta.
Minulla ei ole syytä vihata miehiä, luulen edelleen että se miesviha löytyy paremmin sieltä heteronaisten keskuudesta, hehän teidän kanssanne elävät.
En tiedä mikä sinut ajaa tänne purkamaan mieltäsi, mutta luulen että se on pelko.
Minä en usko että sinulle voi edes vastata, koska olen sitä mieltä että sinä osaat huutaa vain että "jos ei olisi miehiä niin ei olisi elämää". Pidä siitä ajatuksesta kiinni, lohduttakoon se sinua vielä kun olet 100 vuotta ja lapsesi hoitavat sinua. Kuten sanottu, sinä olet mies ja evoluutiosi toisessa vaiheessa. Siinä huipulla. Sano oikeen lujaan ääneen kuinka sinullakin on arvosi ja naisellasi ihana suoja rakennettu. Miten se menikään,,se mitä miehet sanovat ollessaan evoluutionsa huipussa? "MINÄ!" - passata
vastaukset kirjoitti:
kesti, koska en edes naisena ole täällä koko aikaa päivystämässä. Ensinnäkin, en minä sinulle ole puhunutkaan. Joten pikkupoikamainen kiukustumisesi siitä että sinun rakentamasi suoja naisellesi ja liha pöydässä osuivat kohdalleen, ei ole muuta kuin niin sanottu osuma. Minä vastasin jo miksi luoja(?) loi miehen, siis rakentamaan suojan ja tuomaan lihaa pöytään. Mutta maailma ja ihmiset kehittyy ja täten miehen asema on heikentynyt. Ja mitä sun arvioosi miesvihaani tulee, sitä ei todellakaan ole. Muuten olisin varmaan jossain sovinisti-palstalla kertomassa mielipiteitäni miehistä, miehille.
Nainen tuottaa enemmän mielhyvää naiselle, sehän on selvä. Lesbo ei voisi kiinnostua miehestä seksuaalisesti(muistutan että tämä on LESBOpalsta).
Ja mitä tulee sun lesbovihaasi ja naurettavaan käsitykseesi ettei lesbot tee muuta kuin "lätisyttävät toistensa pilluja", voin kertoa että monella lesboilla on lapsia ja tulee olemaankin. JA siksikö sinä olet lapsesi tehnyt että he vaihtavat sinun vaippojasi kun olet vanha? Aika mielenkiintoinen ajatus tuottaa ns omia hoitajia vanhuuden varalle. Mistä luulet että päädymme katuojaan. Voin kertoa että meilläkin on ihan samanlaiset asuinolosuhteet kuin sinullakin, joten en usko että tässä katuojia tarvitsee katsella.
Meidän aktiiviaikamme käymme töissä, harrastamme, matkustelemme ja varmaan kun aika on oikea hankimme lapsen. Mutta ei siksi että hän saisi uhrata oman aktiiviaikansa hoitamalla meitä.
Se mitä sinä kirjoituksessasi tuot julki on oma epävarmuutesi majann rakentajana ja metsästäjänä, yleensähän sitä hyökätään heikompana pitämiään kohtaan kun oma epövarmuus estää kanssakäymisen vertaistensa kanssa.
En silti osaa sinua sääliä siitä että sinua pelottaa miehen asema. Koska totta puhuen, eihän se ole noususuhdanteessa ollenkaan. Mies ei ole luotu(se luoja taas) elämää kauhean rakentavasti, miehen täytyy saada kolistella kilpiään ja kokeilla voimiaan, sotia ja alistaa. Ei se ole miesvihaa sanoa näin, koska sehän on fakta.
Minulla ei ole syytä vihata miehiä, luulen edelleen että se miesviha löytyy paremmin sieltä heteronaisten keskuudesta, hehän teidän kanssanne elävät.
En tiedä mikä sinut ajaa tänne purkamaan mieltäsi, mutta luulen että se on pelko.
Minä en usko että sinulle voi edes vastata, koska olen sitä mieltä että sinä osaat huutaa vain että "jos ei olisi miehiä niin ei olisi elämää". Pidä siitä ajatuksesta kiinni, lohduttakoon se sinua vielä kun olet 100 vuotta ja lapsesi hoitavat sinua. Kuten sanottu, sinä olet mies ja evoluutiosi toisessa vaiheessa. Siinä huipulla. Sano oikeen lujaan ääneen kuinka sinullakin on arvosi ja naisellasi ihana suoja rakennettu. Miten se menikään,,se mitä miehet sanovat ollessaan evoluutionsa huipussa? "MINÄ!"Onpa sulla ihme logiikka. Ootko edes oikein järjissäsi?
Käsityksesi:
1) Miehiä ei tarvita mihinkään
2) Lapsia saa aikaiseksi ilman inhottavia miehiä
3) Nainen saa tehtyä lapsia ilman miestä
4) Se tapahtuu keinohedelmöityksellä naisten kesken
5) Käyttäen tehdastekoisia siittiöitä dildosta
6) Taikka ne otetaan apinasta
Kyllä näyttää olevan niin,ettei sun kaas kannata enempää väitellä
Saat pitää käsityksesi joka perustuu numeroimiini seikkoihin,jotka ovat yllä.Muihin faktoihinhan käsityksesi ei voi perustua.
Eläköön lesboilu. Se on ainoa oikea elämä. - karoliina
Matleena1206 kirjoitti:
Lesbot ei vihaa miehiä; naisen kanssa on vain parempaa. Nainen ymmärtää toisen naisen tarpeet paremmin sängyssäkin. Tämä on ainakin mun kokemukseni. Nautintokin on kummallakin suurempi.
Näin se on, kuten Matleena sanoo, toinen nainen tietää, mitä nainen tarvitsee, ja nautinto on suurempi. Ei tarvii olla nuori versus vanhempi nainen. Samanikäiset käy ihan hyvin. Asento-oppaitakaan ei tarvita. Rakkaus ratkaisee ja opettaa... Olen nainen ja mulla ainakin ”seisoo”, kun näen kauniin naisen, josta tiedän pitäväni. Rakkaus voi kohdistua useampaankin ihmiseen, vaikka ”mitään tekoja” ei olekaan jokaisen kanssa.
- logiikka,
passata kirjoitti:
Onpa sulla ihme logiikka. Ootko edes oikein järjissäsi?
Käsityksesi:
1) Miehiä ei tarvita mihinkään
2) Lapsia saa aikaiseksi ilman inhottavia miehiä
3) Nainen saa tehtyä lapsia ilman miestä
4) Se tapahtuu keinohedelmöityksellä naisten kesken
5) Käyttäen tehdastekoisia siittiöitä dildosta
6) Taikka ne otetaan apinasta
Kyllä näyttää olevan niin,ettei sun kaas kannata enempää väitellä
Saat pitää käsityksesi joka perustuu numeroimiini seikkoihin,jotka ovat yllä.Muihin faktoihinhan käsityksesi ei voi perustua.
Eläköön lesboilu. Se on ainoa oikea elämä.huvittaa minua.
Nyt aloit säälittämään minua. Ja keksit ihan itse että apinasta sperma? Saiko sana evoluutio sinut muistoissasi palaamaan jonnekkin kauas mutta silti niin lähelle? Ehkä teetät itsellesi pienen lahjan, t-paidan jossa lukee Apinamies.
Toivotan parempaa jatkoa elämääsi, ettei tarvitse purkaa raivoaan lesbopalstalla. - jostakin
logiikka, kirjoitti:
huvittaa minua.
Nyt aloit säälittämään minua. Ja keksit ihan itse että apinasta sperma? Saiko sana evoluutio sinut muistoissasi palaamaan jonnekkin kauas mutta silti niin lähelle? Ehkä teetät itsellesi pienen lahjan, t-paidan jossa lukee Apinamies.
Toivotan parempaa jatkoa elämääsi, ettei tarvitse purkaa raivoaan lesbopalstalla.ottaa, jos kakruja aikoo tehä.
Koska inhottavat miehet on poissuljettu,
niin kerro mistä otat?
Haluan tietää.
Ja varmaan moni muukin.
Kerro, kun olet niin viisas. - pientä Lauria
jostakin kirjoitti:
ottaa, jos kakruja aikoo tehä.
Koska inhottavat miehet on poissuljettu,
niin kerro mistä otat?
Haluan tietää.
Ja varmaan moni muukin.
Kerro, kun olet niin viisas.niin, mistäs ne siement nii-i. Inhoatko sä miehiä kun aina kun sanot mies, sen etuliitteenä on inhottava? Miehet on hyviä siemenkasvatukseen, eihän siinä mitään. En vain tarvitse koko farmia jos haluan siemenen. Jos ymmärrät. Ja vielä se toivon päivä tulee kun kahdesta munasolusta voidaan tehdä ihania tyttövauvoja.
- oot
karoliina kirjoitti:
Näin se on, kuten Matleena sanoo, toinen nainen tietää, mitä nainen tarvitsee, ja nautinto on suurempi. Ei tarvii olla nuori versus vanhempi nainen. Samanikäiset käy ihan hyvin. Asento-oppaitakaan ei tarvita. Rakkaus ratkaisee ja opettaa... Olen nainen ja mulla ainakin ”seisoo”, kun näen kauniin naisen, josta tiedän pitäväni. Rakkaus voi kohdistua useampaankin ihmiseen, vaikka ”mitään tekoja” ei olekaan jokaisen kanssa.
ihana nainen! Onko ihan tosi?
Kyllä muut naiset ovat paljon laimeampia. - erittäin
oot kirjoitti:
ihana nainen! Onko ihan tosi?
Kyllä muut naiset ovat paljon laimeampia.hyvä ja kiihoittava sana!
- Larude
Nainen on nisäkäs on lepakko.
Mies olkoon vaikka munakas.- se on
mies myös.
- Larude
se on kirjoitti:
mies myös.
Hiano huomio...
---
- tietäjäeukko
Ensin pieni täsmennys, en ole lepakko, olen lesbo. Lepakko on äänteellis-suomalainen väännös lesbosta, toimii vain Suomessa, muualla maailmassa lesbot eivät ole lepakoita (bats etc.), ja minä siis en ole lepakko Suomessakaan, en pidä ilmaisusta.
Vastaavia miespuolisia inehmoja kutsutaan homoiksi, sen väännöksiä on paljon, homppelit, hintit, tiedät kyllä. Eli ei eläinnimiä.
Muista miehistä ei sen enempää, tämä on lesbojen kohtaamispaikka, ja jätän heteromiehet odottamaan vastauksia maailman tappiin tyhmiin kysymyksiin ja halventaviin huomautuksiin.
Aivan yleisesti silti ihmettelen, että jokunen jälkeenjäänyt arkkipatriarkka näyttää yhä 2000-luvulla luulevan lesbojen "vihaavat" miehiä ;), useimmat sentään jo valistuneesti tietävät, että lesbous tarkoittaa naisen rakastumista naiseen. Ei automaattista vihaa ketään kohtaan, arvostukset ja vuorovaikutus määräytyvät täsmälleen samoissa puitteissa kuin ei-lesbolaisella valtaenemmistöllä eli sen mukaan, mihin keskinäinen arvostus antaa aihetta. Ivaaja saa varautua ärtymykseen, sympaattiseksi koettu saa sympatiaa.
Ei heteromiestenkään ole muodikasta näyttää ulospäin niin tyhmiltä kuin saattavat tosiasiassa olla, kas kun seksuaalinen identiteetti ei ole muotiasia, vaan homo-identiteetti selkenee ihmiselle useinkin juuri muodin vastaisesti, vaikka koko yhteisö olisi sitä vastaan. Niin, useimmat tämän länsimaissa tietävätkin, vähemmän lukeneet eivät.
Monet heteronaiset, verrattain nuoretkin, elävät mieluummin sinkkuina kuin ryhtyvät enää passaamaan miestä, viisaus on kehittynyt yrityksen ja erehdyksen menetelmällä. Oikeastaan vain ns. kotiäidit ovat lähes täysin riippuvaisia aviomiehistään, ei ole ulkopuolisia tuloja, ei varallisuutta, sen sijaan on lapsia, joten minne mennä ja miten elää, jos eroaa. Niin ne sitten passaavat ukkoaan, kunnes se kuolee ja nainen pääsee ihanille leskenpäiville. Eikä tule mieleenkään avioitua uudestaan.
Tyypillistä kotiäitiperheissä on, että äidit kasvattavat lapset, isät eivät, mutta he kehuskelevat lasten "kunnollisuudella" ja ottavat sen omaan piikkiin, mikäli kersat ovat tavallisia, jos eivät, äitien vika, nehän ne lapset kasvattivat.
Kun lesbo naurahtaa toiselle lesbolle miehen olevan tarpeeton, kumpikin tietää, mistä on kyse, useimmat heterotkin tajuavat. Vain tollo vaatii keskustelupalstoilla todistelua miessukupuolen tarpeellisuudesta maapallolla ja suvunjatkamisessa. Tollolle on turha antaa järkeviä vastauksia, millä lihaksilla se JÄRKEVIÄ vastauksia ymmärtäisi? Sic!- vaan
Jos lapsia halutaan niin spermat apinoista.
Jos ei apinoista käyttökelposta spermaa saa, niin naiset keksii teollisen sperman.
Mutta jos kaikki spermat on inhottavia, niin antaa ihmiskunnan loppua. Lätistellään toisiamme niinkauankun jaksetaan ja sitten kuollaan pois.
Tämä on viisasta. - tietäjäeukko
vaan kirjoitti:
Jos lapsia halutaan niin spermat apinoista.
Jos ei apinoista käyttökelposta spermaa saa, niin naiset keksii teollisen sperman.
Mutta jos kaikki spermat on inhottavia, niin antaa ihmiskunnan loppua. Lätistellään toisiamme niinkauankun jaksetaan ja sitten kuollaan pois.
Tämä on viisasta.Mikään, mitä sanot ei ole viisasta. Kaikille ei ole suotu viisautta. Ei lesboiksi muututa, lesboja OLLAAN, johan sen selvin sanoin kirjoitin. Apinoille en viitsi toistaa tämän enempää, lätise mitä lätiset. On fiksujakin hetskuja, tänne tunkevat lajin kummallisimmat - ellei oteta lukuun paria kolmea symppistä.
Kyllä huomaa, että palstalta puuttuu sefu, mielenhäiriöiset mellastavat. - lesbian Cecilia
tietäjäeukko kirjoitti:
Mikään, mitä sanot ei ole viisasta. Kaikille ei ole suotu viisautta. Ei lesboiksi muututa, lesboja OLLAAN, johan sen selvin sanoin kirjoitin. Apinoille en viitsi toistaa tämän enempää, lätise mitä lätiset. On fiksujakin hetskuja, tänne tunkevat lajin kummallisimmat - ellei oteta lukuun paria kolmea symppistä.
Kyllä huomaa, että palstalta puuttuu sefu, mielenhäiriöiset mellastavat.Ei miehiä tarvitsis olla olemassa ollenkaan.
Maailma olisi paljon parempi ilman heitä.
Elettäis me lesbot vaan niin kauan kun elettäis
Sitten kuoltais pois.
Se olis paras systeemi. - LaikaQ
lesbian Cecilia kirjoitti:
Ei miehiä tarvitsis olla olemassa ollenkaan.
Maailma olisi paljon parempi ilman heitä.
Elettäis me lesbot vaan niin kauan kun elettäis
Sitten kuoltais pois.
Se olis paras systeemi.En VOI olla kommentoimatta. On aivan puhdasta tutkimustulosta siitä, että Y-kromosomi (siis miespuolinen) on erittäin pieni ja surkastunut X-kromon rinnalla. Tästä on saatavilla ihan kuvamateriaalia alan tutkijoilta, jos epäilyttää.
Eli mies on alunperinkin se heikompi osapuoli meissä ja meidän keskuudessamme ja saattaa kadota ihan luonnollisen kehityksen ja sen miesten niin usein ylistämän luonnonjärjestyksen kautta maan päältä tulevina vuosisatoina. Heikothan poistuvat aina areenalta luonnossa. Tästä ovat tutkijat hitusen jopa huolissaan.
Voisi siis aivan tieteen nimissä sanoa, että kun valitsee naisen, valitsee voittajan. Ei voi mitään.
- passata
Kun tossa yx lesbonainen kertoi kyllästyneensä äijänkörilästään passaamaan, lopetti sen ja rupes lesboksi,niin kirjoitin, ettei mua ainakaan tarvi naisen passata. Me jaetaan hommat niin, että kaikki pelaa. Kumpikin tekee sitä mitä paremmin osaa ja mikä eniten kiinnostaa.
Tämä aiheutti eräässä lepakossa valtavan räjähdyksen.Käsitti niin,että mä oon joku brutaali saalistaja joka kantaa riistaa pesään ja naiseni on kuin joku luuturasu, rääsy mun armoilla siellä pesässä, alistunut sinne, eikä poispääsyä ole.
Tämä ei todellakaan pidä paikkaansa. Vaimoni on hyvin koulutettu valtion virkanainen, joka on omasta tahdostaan jäänyt kotiin lapsia hoitamaan,sillä se on hänen mielestään tässä vaiheessa tärkeämpi asia kuin uran luonti. Hän on kaupunkilaistyttö,laajalti tunnettu hyvä urheilija,kaunis ja tavoiteltu, silloin kun hän oli vielä vapaa. Tahtonainen,kirpakka, tietää mitä tahtoo.
Minä olen paljon vähemmällä koulutuksella, "särkyneen pyörän karjatilalta" maalta reppu selässä kaupunkiin lähtenyt maalaispoika, joka olen omin avuin luonut itselleni uran. Omalla alallani edustan huippuosaamista koko valtakunnan alueella, palveluksessani 30 muuta alan ammattilaista. Hyvin menee.
Vaimoni sanoo että kun hän minut tapasi 21 vuotiaana, niin häneltä meni "jalat alta". Sitä ennen hän ei ollut paljonkaan seurustellut, vaikka tarjontaa on ollut paljon. Aika oli mennyt urheilussa, ym riennoissa.
Onko siinä jotakin väärin, kun hoidamme perheemme hyvin? Suhteemme kestää ja on tasa-arvoinen. Rahat pannaan yhteiseen piikkiin ja siitä käyttää molemmat. Vaimoni shoppailee, mä teen tarpeellisia hankintoja. Sitä ei lasketa kummanko työstä sitä rahaa sinne piikkiin menee. Se on yhteistä, niinkun kaikki muukin.
Eikä vaimoni ole mikään panopuu, jota käytän hyväkseni. Kyllä vaimo ehdottaa iltamyöhällä kun lapset on saatu nukkumaan,yhtä usein kun minäkin, että "mentäiskö makkarin puolelle".
Musta tuntuu, että tuo lepakon räjähtäminen taitaa olla kateutta, eikä mitään muuta, kun nuon valtavasti pitää "kirkastua". Hänellä itellään taitaa mennä erittäin huonosti? Niin makaa kuinka petaa. Eiks ni!- kun..
teillä on noin hyvin asiat!
Sen vain sanoisin, että vähän sun vielä pitäisi hioa kunnioitustasi naisia (vaimoasi!!) kohtaan. Kirjoituksessasi nimittäin hyppäsi silmilleni kohta:
"Vaimoni shoppailee, mä teen tarpeellisia hankintoja."
Jokin tuossa mättää, ja vain itse tarkemmin tiedät että mikä. Etkö anna vaimosi tehdä omalta osaltaan päätöksiä tarpeellisista hankinnoista? Vai vähätteletkö vain vaimosi kulutusvalintoja?
Tut tut, mutta kun kerran muuten olet noin kelpo mies niin varmaan pian opit nuo sanontojen vivahde-erotkin. - hankintoja
kun.. kirjoitti:
teillä on noin hyvin asiat!
Sen vain sanoisin, että vähän sun vielä pitäisi hioa kunnioitustasi naisia (vaimoasi!!) kohtaan. Kirjoituksessasi nimittäin hyppäsi silmilleni kohta:
"Vaimoni shoppailee, mä teen tarpeellisia hankintoja."
Jokin tuossa mättää, ja vain itse tarkemmin tiedät että mikä. Etkö anna vaimosi tehdä omalta osaltaan päätöksiä tarpeellisista hankinnoista? Vai vähätteletkö vain vaimosi kulutusvalintoja?
Tut tut, mutta kun kerran muuten olet noin kelpo mies niin varmaan pian opit nuo sanontojen vivahde-erotkin.Sehän on selvä niinkun pläkki. Vaimoke vaan sanoo, et hanki sä ne "tarpeelliset" kuten polttoaineet, ruohonleikkurit, lämmityslaitteiden huollot, saunan kiukaan,katon maalarit, ynnä muut sen kaltaiset.
Vaimo hankkii hyvällä maulla itselleen vaatteet,kodinsisustuksen kuten sohvat,taulut, peilit, kahvinkeittimet,pesukoneet,pakastimet mikrot,ym. ym. jotka luovat ilmettä kotiin.Jos remontoidaan,niin tapetit,maalit boordit,ym.ym.
Yhdessä valitaan autot, vaatteet mulle vaimo makutuomarina,ym.ym.
Luetteloa piisaa, mutta tässä joitakin esimerkkejä. - mussukkaisesi
hankintoja kirjoitti:
Sehän on selvä niinkun pläkki. Vaimoke vaan sanoo, et hanki sä ne "tarpeelliset" kuten polttoaineet, ruohonleikkurit, lämmityslaitteiden huollot, saunan kiukaan,katon maalarit, ynnä muut sen kaltaiset.
Vaimo hankkii hyvällä maulla itselleen vaatteet,kodinsisustuksen kuten sohvat,taulut, peilit, kahvinkeittimet,pesukoneet,pakastimet mikrot,ym. ym. jotka luovat ilmettä kotiin.Jos remontoidaan,niin tapetit,maalit boordit,ym.ym.
Yhdessä valitaan autot, vaatteet mulle vaimo makutuomarina,ym.ym.
Luetteloa piisaa, mutta tässä joitakin esimerkkejä.vaatteitasi?
- kun..
mussukkaisesi kirjoitti:
vaatteitasi?
Ei kai häntä niin kauheasti solvata tarvitse?
Kai sitä parisuhteessa tehdään toisilleen palveluksia, että molemmat saavat tuntea itsensä sekä tarpeellisiksi, että hoivatuiksi. - poloista
ai oikeen "räjähdyksen" aiheutti ja oikeen "brutaaliksi saalistajaksi" sua sanottiin? Missä niin snaottiin? Käsittääkseni sulle ei edes puhuttu vaan itse otit nokkiisi kun puhuin yleisesti miehen evoluutiosta ja siitä miten heidän viettinsä on kehittyneet nykypäivän tasolle. Taidat olla hiukan kuitenkin epävarma ja tuo kauhea tarve kertoa kuinka teillä on talo ja vaimokin saa ostaa ja yhdessä saatte ostaa ja lapset on kammattuja jne. Mistä moinen vakuuttelun tarve? Hyvä jos sua ei tarvi passata, se lesbo jonka sanoit "räjähtäneen" on nyt tässä ja edelleenkään, mä en voisi millään muotoa räjähtää siitä että olet mies ja olet täyttänyt funktiosi mallikkaasti. Sua vain korpee lesboissa jokin ja sinähän se täällä olet räjähtelemässä ja ottamassa nokkiisi asioista.
Minusta on ilhaduttavaa lukea kuinka palaat menneisiin ja kerrot kuinka vaimos suorastaan kaatui eteesi, ja kuinka olet pätevä työssäsi ja kaikki on reilassa. Mutta kyllä se silti pistää miettimään missä se vika sitten oikeen on? Jos asiat on kohdillaan, ei luulisi olevan mitään syytä tulla lesbopalstalle rellestämään ja kertomaan kuinka lesbot vain lätisyttää p****** yhteen. Olet sitten kuinka brokeback mountain- alkukohdita lähtenytkin, luulisi edes pienen sivistyksen hiipineen edes edistyksellisen vaimosi kautta sinuun, mutta ilmeisesti vaimosi jakaa tämän ihmeellisen inhonne lesboja kohtaan?
Sinun tarpeesi on mies hyvä ihan muualla kuin lesbopalstalla, ja ehkä se on vaikeaa siellä kotona aina nähdä ne asiat hyvinä, mutta mikset lukisi itse näitä omia kirjoituksiasi ja edes koita jatkaa leikkiä että teillä on kaikki kohdillaan.
Minä en voi siihen uskoa koska kukaan normaalijärkinen ja tapainen fiksu hetero ei tuhlaa omaa eikä muiden aikaansa siihen että riehuu jollain lesbopalstalla. Kaikkeen on aina syynsä. Mitään ei ethdä vain koska huvitti, siihen hupiinkin on syynsä. Mikähän se sun syy on? Onko joku lesbo jotenkin uhkana sinulle? - paineaallot
poloista kirjoitti:
ai oikeen "räjähdyksen" aiheutti ja oikeen "brutaaliksi saalistajaksi" sua sanottiin? Missä niin snaottiin? Käsittääkseni sulle ei edes puhuttu vaan itse otit nokkiisi kun puhuin yleisesti miehen evoluutiosta ja siitä miten heidän viettinsä on kehittyneet nykypäivän tasolle. Taidat olla hiukan kuitenkin epävarma ja tuo kauhea tarve kertoa kuinka teillä on talo ja vaimokin saa ostaa ja yhdessä saatte ostaa ja lapset on kammattuja jne. Mistä moinen vakuuttelun tarve? Hyvä jos sua ei tarvi passata, se lesbo jonka sanoit "räjähtäneen" on nyt tässä ja edelleenkään, mä en voisi millään muotoa räjähtää siitä että olet mies ja olet täyttänyt funktiosi mallikkaasti. Sua vain korpee lesboissa jokin ja sinähän se täällä olet räjähtelemässä ja ottamassa nokkiisi asioista.
Minusta on ilhaduttavaa lukea kuinka palaat menneisiin ja kerrot kuinka vaimos suorastaan kaatui eteesi, ja kuinka olet pätevä työssäsi ja kaikki on reilassa. Mutta kyllä se silti pistää miettimään missä se vika sitten oikeen on? Jos asiat on kohdillaan, ei luulisi olevan mitään syytä tulla lesbopalstalle rellestämään ja kertomaan kuinka lesbot vain lätisyttää p****** yhteen. Olet sitten kuinka brokeback mountain- alkukohdita lähtenytkin, luulisi edes pienen sivistyksen hiipineen edes edistyksellisen vaimosi kautta sinuun, mutta ilmeisesti vaimosi jakaa tämän ihmeellisen inhonne lesboja kohtaan?
Sinun tarpeesi on mies hyvä ihan muualla kuin lesbopalstalla, ja ehkä se on vaikeaa siellä kotona aina nähdä ne asiat hyvinä, mutta mikset lukisi itse näitä omia kirjoituksiasi ja edes koita jatkaa leikkiä että teillä on kaikki kohdillaan.
Minä en voi siihen uskoa koska kukaan normaalijärkinen ja tapainen fiksu hetero ei tuhlaa omaa eikä muiden aikaansa siihen että riehuu jollain lesbopalstalla. Kaikkeen on aina syynsä. Mitään ei ethdä vain koska huvitti, siihen hupiinkin on syynsä. Mikähän se sun syy on? Onko joku lesbo jotenkin uhkana sinulle?tuntuu edelleenkin laajasti vellovan maisemaa.
Sulla näyttää kaikki menevän tosi huonosti kun noin pitää räyhätä.
Sun kaa on takuulla vaikeuksis pesunkestävät lesbotkin.
Ei tuolla konstilla kestä mitkään suhteet, jos niitä nyt sitten on koskaan päässyt alkamaankaan?
Säälintunteet tässä nyt jo pulpahtaa pintaan.
Voi poloista. Yritä nyt vähän rauhoittua.Ei tuo johda yhtään mihinkään.
- Anonyymi
Tiiän, et nä kaikki on tullut 2007, mut suurin osa noista jutuista mitä tääl lukee ei käy mitenkään järkeen. On mahdotonta muuttua homoseksuaaliksi, bi-seksuaaliks tai heteroksi. Harva lesbo vihaa miehii. En tiiä luuletteks te niin koska 1.) Nainen olis muuttunu lesboks, kun miehet on sen mielestä niin ällöi. Vai 2.) Koska ne ei pidä miehii viehettävinä ne ei nää mitään syyt olla vihaamatta niit. Tai 3.) Heterojätkät kuluttaa paljon lesbopornoo jne mikä vituttaa niit koska ne kuuluu vähemmistöön ja kokee sen vääränä. Molemmat olis ollu isku myös miehii kohtaan. Kukaan ei myöskään ajattele, et miespuoliset homot vihais naisii, joten miks ihmiset ajattelee et naiset vihaa.
- Anonyymi
törkeää luonnon tutkintaa, kalliot valjastetaan, hätäpelko hiihdoksi, apuheluin suopmi tv oppiminen
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346