Onko kokemuksia wc:n pesualtaan vaihdosta? Onnistuuko homma remontoinnin amatööriltä? Olisiko vinkkejä miten homma kannattaa aloittaa?
WC:n pesualtaan asennus
1
4564
Vastaukset
- Poroetusormi
Itse pidin itseäni aiemmin täysin amatöörinä kaikkeen rakentamiseen ja remontointiin liittyen. Nyttemmin olen huomannut(kokemus on opettanut) että aika monta hommaa pystyy ja osaa tehdä jos vaan uskaltaa ja viitsii ottaa tekotavoista selvää. Mm putkimiehen hommat ovat pääpiirteittään niin helppoja että juuri hanojen yms. vaihdoista ei kannata maksaa putkarille jos vaan viitsii ottaa selvää mitä pitää tehdä.
WC-altaan vaihto on helppo homma, jos vesiputkissa on sulkuventtiilit. Ne on siinä missä vesiputki liittyy hanaan semmoiset mötikät joissa on ura ruuvimeisselille. Pyöräytät vaan 90 astetta ja ruuvaat hanan irti. Sitten vanhan altaan pohjalta viemärin ruuvi auki jolloin irtoaa viemäröinti. Allas irti ja uusi paikoilleen, ja välittömästi hana kiinni vesijohtoihin(jos jättää hanan irti pitemmäksi aikaa putket pitää tulpata, kuulasulkuihin ei kannata luottaa). Riippuu viemäröinnistä ja allastyypistä kelpaako vanha viemäri, mut uuden altaan mukana tulee usein uusi. Sen asennus on myös helppoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219