Hahmoluokan valinta

Amarthalqua

Olen törmännyt valitettavan usein keskusteluihin, joissa pilkataan tiettyjä hahmoluokkia. Jutun taso on kaiken lisäksi tyyliä "L0L sä pelaat rogulla vähäx oot n00b". Pelaan nyt night elf -metsästäjällä, mutta kun saan Burning Crusaden, teen blood elf roguen. Ehkä rogue ei ole se paras hahmoluokka, jos tavoitteena on kivuta mahdollisimman nopeasti tasolle 60 ja hankkia hienoimmat "epixit", mutta sen ei tarvitse olla pelin idea. Tylsäähän se olisi, jos pelaisi sillä asenteella että on pakko nousta tasoissa hirveää vauhtia eikä olisi edes aikaa jutella muiden kanssa tai tutustua maailmaan. WoW on ROOLIpeli, jossa on tarkoitus myös eläytyä maailmaan ja hahmoonsa. Ei siinä mitään vikaa ole, jos valitsee peliteknisesti parhaan hahmoluokan saadakseen parhaat tulokset, mutta se ei ole minun pelityylini. Eikä sen tarvitsekaan olla "paras" pelityyli. Minusta WoWissa ei ole tarkoituksena mitata sitä, kuka on paras pelaaja ja kellä on parhaat varusteet vaan pidetään ennen kaikkea hauskaa. Jokainen pelatkoon tyylillään ja valitkoon sellaisen hahmoluokan josta itse tykkää.

42

8464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku

Wowi...

• wowin fani

Mun mielestä rogue on yhtä hyvä kuin muutki ja munki mielestä ehkä rogue olis huono jos en olis kokeillu paljo roguella pelaamista. Siis sen jonka mielestä rogue on huono valinta pitää turpanasa kiinni ja lopettaa wowin tai tekee roguen ja kokeilee minkälaista on sillä pelata että vähän ymmärtäis toisia joilla on rogue.
        Itelläni on 60 level nightelf rogue.

• World of Nuubcraft
        wowin fani kirjoitti:

Mun mielestä rogue on yhtä hyvä kuin muutki ja munki mielestä ehkä rogue olis huono jos en olis kokeillu paljo roguella pelaamista. Siis sen jonka mielestä rogue on huono valinta pitää turpanasa kiinni ja lopettaa wowin tai tekee roguen ja kokeilee minkälaista on sillä pelata että vähän ymmärtäis toisia joilla on rogue.
        Itelläni on 60 level nightelf rogue.

Sain WoWin joululahjaksi, itse en koskaan innostunut siitä aiemmin, mutta kun lahjaksi sain niin pelasin ja kunnolla. Rogue on ainakin erinomainen miner, pakometodiensa takia. Pystyy käymään vaarallisemmissakin paikoissa alhaisemmalla levelillä ilman tukea. Voimakas luokka, mutta en jaksa alkaa mesoamaan luokkien paremmuudesta yms. Eiköhän kaikille ole omat käyttönsä.

En koskaan saanut kicksejä kaiken maailman "ooo, katso mulla on mithril-uber-l0L-roflmao-z0mf6!1!-twinkki-plinkki-zinkki-heijastin!" nukkeleikeistä, jossa katsellaan hahmoa kun sillä on uusi ja hehkuvampi vekotin. Nyt kun peliaika loppui kesken, en usko että palaan sen pelin ääreen. Liian amerikkalainen ja koska Blizzard täysin avuton "osta kultaa piste comista mainontaa vastaan" ns. roolipelaamisenkin illuusio karisee oikein nopeasti.

Kyllä sillä rahalla mikä peliaikaan menee saa paljon hauskempaakin ajanvietettä.

• MakeHoo

Niistä mitä olen kokeillut, niin Hunter on ainakin se, jolla itse tykkään pelata. Vissiin kiehtoo se et kun saa lemmikit yms., niin se on kuitenkin aika monipuolinen. Toisaalta sillä saa melee-taisteluissa aika hyvin tukkaan.

Toinen on varmaan druid, sillä pelatessa ei ainakaan pääse helposti hengestään. Tauren Druidilla olen pelaillut, ja se on ainakin sen verran sitkeä että kyllä saa huonosti pelata jos ennen 20-leveliä kertaakaan hengestään pääsee. (itse siihen asti pelannut toistaiseksi)

Mutta enpä kaikkia classeja vielä ole kokeillut, mutta testit jatkuvat edelleen. 8)

• HAHA!

Rogue on huonoin classisilläeioomitäänhyvääpvpp epic kamat ohuonio!!!!!!!!!!!

• ..........
        HAHA! kirjoitti:

Välit ja pisteet...

• _tino
        HAHA! kirjoitti:

Kui joku voi pelata jottai wowii?????
        Niiiiin lapselline peli et huhhuh!! sanon minä :D

• housu
        _tino kirjoitti:

Kui joku voi pelata jottai wowii?????
        Niiiiin lapselline peli et huhhuh!! sanon minä :D

siis warru on ihan ehdoton tai sit se huntta mul on 60lvl warru ja 54lvl huntta ja mut siis warlock on se paras se pistää kaikki jos osaa pelata sillä mut en pidä yhtään pelata magel tai lockil tai priestil mut warru pistää kaikki samoin kuin warlocki ja mun kaveril on 57lvl locki ja se pistää mun warru ihan helpost ett huntta on ihan himossa lähi taistelus jos osaa pelata ja huntal kannattaa ruveta käyttämään 20lvl polearmeja koska niillä huntta iskee ihan himos lämäääääää ja mun kaikil tyypeil on himo epixxxed fuuuuuuuullit ja wmut mun mielest warru on PARAS pistin warrul kun olin 50lvl niin AV:ssa niin semmosen 59lvl rogun siis aloitimme täydel helteil elikkäs juuuu. moro

• Warru = huono
        housu kirjoitti:

siis warru on ihan ehdoton tai sit se huntta mul on 60lvl warru ja 54lvl huntta ja mut siis warlock on se paras se pistää kaikki jos osaa pelata sillä mut en pidä yhtään pelata magel tai lockil tai priestil mut warru pistää kaikki samoin kuin warlocki ja mun kaveril on 57lvl locki ja se pistää mun warru ihan helpost ett huntta on ihan himossa lähi taistelus jos osaa pelata ja huntal kannattaa ruveta käyttämään 20lvl polearmeja koska niillä huntta iskee ihan himos lämäääääää ja mun kaikil tyypeil on himo epixxxed fuuuuuuuullit ja wmut mun mielest warru on PARAS pistin warrul kun olin 50lvl niin AV:ssa niin semmosen 59lvl rogun siis aloitimme täydel helteil elikkäs juuuu. moro

Joopa joo, Warru on kaikista huonoin ja nerffatuin classi koko pelissä. Et ilmeisesti ole nähnyt erästä videota, jossa warru jolla on pelin parhaat kamat, pelaa miltei niin hyvin kun voi. Ja saa jokaiselta tyypiltä turpaan siinä. Druid melkeenpä ainoa classi joita vastaan Warrulla on HYVÄT mahdollisuudet voittaa 60lvl epiceissä.

• pee
        HAHA! kirjoitti:

pelaan rogulla ja oon tappanu kaikkia classei bg:llä huntat palat(kuplapojat tosi sankareita LOL) ehkä kaikken vaikeimpia mut nekin menee.
        nimim. pellannu wowii piitkään

• hmmmm
        Warru = huono kirjoitti:

Joopa joo, Warru on kaikista huonoin ja nerffatuin classi koko pelissä. Et ilmeisesti ole nähnyt erästä videota, jossa warru jolla on pelin parhaat kamat, pelaa miltei niin hyvin kun voi. Ja saa jokaiselta tyypiltä turpaan siinä. Druid melkeenpä ainoa classi joita vastaan Warrulla on HYVÄT mahdollisuudet voittaa 60lvl epiceissä.

Warru on musta yks parhaista bg classeista ilman mitää epixejä...mulla o just neljä epixii ja loput rarei ja kyllä kaatuu jok'ikinen jätkä joka etee sattuu (full epic jätkät on vähän pahempii) paitsi priestit ja lockit tuottaa vähän ongelmii (fear ja dotit -.-). healingingistä ei oo haittaa ku vetää mortla strikee ja muutenki castaus hidstuu ku hakkaa koko ajan. fury warrut on aika paskoi bg:ssä kyllä mut kyl neki hunterit, rogut sun muut kaataa helposti ilman epixejäki (kokemusta siitäki). oon ite siis arms asenna the unstoppable force (paska) ownaa silti vitun hyvin

• plöö
        housu kirjoitti:

Ei siis voi jumalauta kuka kersa siälä on selittämäs tuasta ei sais vittu mitään selevää jos ei osaa puhua "wowikieltä" :D:D:D:D:D:DDDDD

• jeesus sentään
        housu kirjoitti:

..noita teidän kirjotuksianne. Pistäkää ny edes jotain välimerkkejä, eikäkaikkiaputkeenniinetteisaamitäänselvääkulolkirjotattekuloloonlvl60warruälämölö. Onko äidinkielen opiskelu jääny nykynuorisolta näin taka-alalle, vai mikä on??! Oma ala-asteen opettaja piti kyllä houlen siitä, että välimerkit sun muut kieliopilliset jutut jäi päähän.. Menkää johonki terapiaan, saatana!!

• ASIAA!!!
        jeesus sentään kirjoitti:

..noita teidän kirjotuksianne. Pistäkää ny edes jotain välimerkkejä, eikäkaikkiaputkeenniinetteisaamitäänselvääkulolkirjotattekuloloonlvl60warruälämölö. Onko äidinkielen opiskelu jääny nykynuorisolta näin taka-alalle, vai mikä on??! Oma ala-asteen opettaja piti kyllä houlen siitä, että välimerkit sun muut kieliopilliset jutut jäi päähän.. Menkää johonki terapiaan, saatana!!

Suomi24 ei ole mikään oika messenger eli asiat voi hyvin kirjoittaa hitaasti ja rauhallisesti ilma turhia saatanan lyhenteitä ja "mortle strikejö"

• ncc

itsekkin pelaan eläytmis fiiliksillä maagilla vaikka aattelin että wlokcilla pääsis nopeemmin lvl 60kun on semmoenen tappokone utta päätin valita maagin helppo vaellella ja kestata huvin vuoksi.olin taasolla 36. kun kaverini aloitti hän on semmonen pelaaja joka ei uuta kuinlevuta levuta ja levuta nyt olen tasolla 41 ja hän menee jo tasolla 45 mutta minä olen nauttinut pelaamisesta hän ei ole kuin halunnut olla kaikkia muitaparempi kaikessa. t:41 maagi

• housu

no mut sehän on mun mielipide et jokaisel on oma mielipide

• housu

no mut sehän on mun mielipide et jokaisel on oma mielipide

• AarneSakari

Itsekin yritin pelata tuolla roolipelifiiliseläytymistaktiikalla ja kyllähän se silloin n. kaks vuotta sitten toimi ihan hyvin kun kaikki oli uutta ja ihanaa ja muutkin pelaajat olivat vielä aloittelijoita (paitsi ne beta-testaaja petterit).
        Mutta noiden alkulevujen jälkeen (1-20) sekin fiilis karisi äkkiä pois. Sen jälkeen pelistä paljastui sen suurin heikkous, nimittäin muut pelaajat. EN nyt tarkoita muiden pelaajien peliosaamista, koska sillä ei ole mitään merkitystä, vaan muiden pelaajien juttujen tasoa. Kyllä nuo WTF!PLZ!STFU!NOoob!!11 jutut tappaa vähäisetkin rope fiilikset pelistä kuin pelistä. Enkä nyt viitsi tässä syyttää pelkästään teinejä/kakaroita, koska on niitä mulkkuja vanhemmissakin ikäluokissa, mutta jokainen tietää mitä ihmistyyppiä tarkoitan... niitä kohnoja joilla ei liiku päässä juurikaan mitään muuta kuin oman polygonihaarniskan partikkeliefektien määrä ja virtuaalipeniksen DPS.

Täälläkin palstalla niitä näyttää liikkuvan pilvin pimein... ja alkaa muutenkin tuntua siltä, että tuo Burning Crusade jää tältä pelaajalta kokematta. Joten te kohnot, jotka tunnistitte itsenne tuosta kuvauksesta, niin saatte pitää sen tunkkinne...

• mutta
        AarneSakari kirjoitti:

Itsekin yritin pelata tuolla roolipelifiiliseläytymistaktiikalla ja kyllähän se silloin n. kaks vuotta sitten toimi ihan hyvin kun kaikki oli uutta ja ihanaa ja muutkin pelaajat olivat vielä aloittelijoita (paitsi ne beta-testaaja petterit).
        Mutta noiden alkulevujen jälkeen (1-20) sekin fiilis karisi äkkiä pois. Sen jälkeen pelistä paljastui sen suurin heikkous, nimittäin muut pelaajat. EN nyt tarkoita muiden pelaajien peliosaamista, koska sillä ei ole mitään merkitystä, vaan muiden pelaajien juttujen tasoa. Kyllä nuo WTF!PLZ!STFU!NOoob!!11 jutut tappaa vähäisetkin rope fiilikset pelistä kuin pelistä. Enkä nyt viitsi tässä syyttää pelkästään teinejä/kakaroita, koska on niitä mulkkuja vanhemmissakin ikäluokissa, mutta jokainen tietää mitä ihmistyyppiä tarkoitan... niitä kohnoja joilla ei liiku päässä juurikaan mitään muuta kuin oman polygonihaarniskan partikkeliefektien määrä ja virtuaalipeniksen DPS.

Täälläkin palstalla niitä näyttää liikkuvan pilvin pimein... ja alkaa muutenkin tuntua siltä, että tuo Burning Crusade jää tältä pelaajalta kokematta. Joten te kohnot, jotka tunnistitte itsenne tuosta kuvauksesta, niin saatte pitää sen tunkkinne...

asiaa.

• rukkapikkutakkutukka
        AarneSakari kirjoitti:

Ihan totta tuo mitä Aarne sanoi.. Itekki oon pelaillu jo pitkään, aina julkasusta asti, ja kyllä vähemmästäkin tympäsee tollaset ihme jutut, mitä jotku apinat sinne heittelee.
        Ja minusta on aika typerää mennä väittämään että jollaki hahmoluokalla ei tee mitään ja toisella tekee - tämä on mielipidekysymys ja jokainen pelaaja on erilainen. Eli jokaisella on omat suosikkinsa.
        Ite tykkään henk.koht. roksusta erittäin paljon, oon yhen pelannu 60 tasolle ja en kyllä valita.
        Aloittelin tuossa joku aika sitte huntteria eka kerran, onko vähän sujuvaa menoa ton petin kanssa :D

Mutta enivei, kyllä se niin on että muut pelaajat vaikuttaa ihan älyttömästi omaan fiilikseen. Just luettiin ukon kanssa tulevan Conan-pelin foorumeita, ja huomattiin mikä ero niissä oli verrattuna wowin foorumeihin.. En tiä miks,ehkä koska sitä ei olla vielä julkaistu ja foorumeilla liikkuu vähän "kypsempää" väkeä, mutta paljo miellyttävämpi oli siellä lukea juttuja ku wowifoorumeilla nykyään. Eikä tämä varmasti pelkkä teinien juttu ole - joka ikäluokassa on omat karvanaamansa..

• AarneSakari
        rukkapikkutakkutukka kirjoitti:

Ihan totta tuo mitä Aarne sanoi.. Itekki oon pelaillu jo pitkään, aina julkasusta asti, ja kyllä vähemmästäkin tympäsee tollaset ihme jutut, mitä jotku apinat sinne heittelee.
        Ja minusta on aika typerää mennä väittämään että jollaki hahmoluokalla ei tee mitään ja toisella tekee - tämä on mielipidekysymys ja jokainen pelaaja on erilainen. Eli jokaisella on omat suosikkinsa.
        Ite tykkään henk.koht. roksusta erittäin paljon, oon yhen pelannu 60 tasolle ja en kyllä valita.
        Aloittelin tuossa joku aika sitte huntteria eka kerran, onko vähän sujuvaa menoa ton petin kanssa :D

Mutta enivei, kyllä se niin on että muut pelaajat vaikuttaa ihan älyttömästi omaan fiilikseen. Just luettiin ukon kanssa tulevan Conan-pelin foorumeita, ja huomattiin mikä ero niissä oli verrattuna wowin foorumeihin.. En tiä miks,ehkä koska sitä ei olla vielä julkaistu ja foorumeilla liikkuu vähän "kypsempää" väkeä, mutta paljo miellyttävämpi oli siellä lukea juttuja ku wowifoorumeilla nykyään. Eikä tämä varmasti pelkkä teinien juttu ole - joka ikäluokassa on omat karvanaamansa..

Totta. Vaikka tuossa yllä sanoinkin ettei se ole iästä kiinni, niin kuitenkin kun miettii että wow on 12 ikäisille (nuoremmatkin tosin sitä pelaa) ja Age of Conan todennäköisesti (toivottavasti) 18 peli, niin saattaa tuolla iälläkin jotain merkitystä foorumien tasoon olla.

Saattaa myöskin olla, että kiinnostus Conanin maailmaa kohtaan on nuoremmilla lievempää, koska kyseiset sarjakuvat/leffat ovat sen verran vanhaa kastia, ettei nuorilla välttämättä ole niistä juurikaan mitään tietoa.

Age of Conania siis odotellessa...

• Liekinheitin

Totta tuohon pitää vain sanoa, itse en pelaa wowia vaan ihan muuta peliä mutta mitä järke pelaamisessa on ilman minkäänlaista ideaa? Taino onhan sekin idea että heti 60 lvl ja egoomaan. Mutta ehdottomasti samaa mieltä sun kanssas :)

• nippon sei

mä pelaah nimel mordd oon noob lol haili

• oikee haili

Oon kiven kova älä sä urputa mulle , Tiesitkö että kun menee Bolo Leveliin niin saa sellasen wow welhon jos kirjottaa Titiuuuuuuuuuu, t. resis posse separi

• GL HF

no joo siinähän se on... se riippuu ihan pelaajasta ja pelityylistä... itellä on 60 warru, 60 rogue, 60 paladin ja ihan kohta dingaan huntan 60 (atm 58)... roguellakin pystyy tappamaan wlockin jos haluaa, warrunkin pystyy pieksemään mutta ne tappelut kestää yleensä pitkään... ei se tarkota mitään jos valitsee roguen, että olis nobo vaan sitä et haluu olla hyvä dps... mut joo warrulla on nyt pientä häikkää kaikessa kun sen ragen saanti normalisoitiin, ei saa enään niin paljon spammiä skillei BG:l mut ei se siltikään oo menoo haitannu... ja kyllähän blissu on yrittänut saada kaikki classit saman veroisiksi mutta wlockkihan on aika paha vastusta kaikilla melee combattereilla... ei täs varmaan oikeen sit muuta :) GL HF tbc:hen

• rttdb

...jos valitsee rogun ei se myöskää tarkota välttämättä että haluu olla hyvä dps... senhän voi valita vaikka sillä perusteella että tykkää näkymättömänä hiiviskelystä, takaapäin puukottamisesta tai vaikka siitä et rogut crittaa usein tai ihan mistä vaa.... eihän sillä oo välii o.O ite valitsin joskus aikoinaa warrun siks ku niillä oli musta hienoimmat armorit ja sit warru osoittautu mulle sopivaks classiks ja enää en kyllä åaljon kato miltä armorit näyttää pääasia että ne on hyvii :))

• Druidi
        rttdb kirjoitti:

...jos valitsee rogun ei se myöskää tarkota välttämättä että haluu olla hyvä dps... senhän voi valita vaikka sillä perusteella että tykkää näkymättömänä hiiviskelystä, takaapäin puukottamisesta tai vaikka siitä et rogut crittaa usein tai ihan mistä vaa.... eihän sillä oo välii o.O ite valitsin joskus aikoinaa warrun siks ku niillä oli musta hienoimmat armorit ja sit warru osoittautu mulle sopivaks classiks ja enää en kyllä åaljon kato miltä armorit näyttää pääasia että ne on hyvii :))

Rogue on kyllä hyvä hiiviskelyyn ja stabbailyyn. Ite en roguella oo pelannu mutta tuota druidia on tullu hakattua 41 lvl.
        Mites muut... mitä mieltä ootte druidista ?

• GL HF
        Druidi kirjoitti:

Rogue on kyllä hyvä hiiviskelyyn ja stabbailyyn. Ite en roguella oo pelannu mutta tuota druidia on tullu hakattua 41 lvl.
        Mites muut... mitä mieltä ootte druidista ?

hyvä hiileri... mut eniten tykkään kyllä nelf druid ja sit vaan IF AH:n sillalle kissamuodossa ja /dance... aaaw niin hellyyttävä näky :P

• brechstange

Jos minulla ko. peli olisi, pelaisin todennäköisesti paladinilla. Siitäkin huolimatta, vaikka porukka haukkuu sitä sen kuolemattomuusloitsun takia.
      Ei sitä ole pakko käyttää, varsinkaan raukkamaisesti. Kaikki lähtee pelaajasta itsestään. Paladin vain on hahmoluokkana mielestäni kiehtovimpia monissa muissakin peleissä.

Mielestäni hahmoluokassa ei ole vääriä valintoja. Kaikki ne on hyviä omalla tavallaan ja kunkin pelityylistä riippuen. Kuka pitää mistäkin. Ja kaikkea kannattaa kokeilla ajatuksella ennenkuin alkaa haukkumaan mitään. Tärkeintä kuitenkin on, että osaa nauttia valinnastaan ja että pelaa muita kunnioittaen.
      Muiden kyykyttäminen ja haukkuminen kertoo pelaajan kypsyydestä kaiken tarvittavan. Jätän sellaiset omaan arvoonsa. Tai sen puutteeseen.

• eheh

Maailman toiseksi koomisin asia: nörtti selittämässä tohkeissaan rpg-juttuja käyttäen pelimaailman termejä! Muah :D

• UD priest

Mul on undead priest vashjissa... Must ne saa hienoimmat epicit..

• 2 vuotta wowia pelannut

Warlock: Affliction kiva tappaa hitaasti mutta varmasti. endless mana ja melkeinpä hp jos käyttää life drainia Demonology: hitosti kestoa ja damage on ihan ok. destruction: tappaa viholliset nopeasti jos on aikaa castia spellejä mutta syö manaa aika hitosti joten lifetappi on tärkeä (itse pelaan warlockilla joten tiiän tän classin) Warrior: pääsee kiltoihin ja grouppeihin helposti. ei ole niin kauhean hyvä PvPssä mutta PvEssä ounaa. Priest: sama mikä warrulla että pääsee kiltoihin ja grouppeihin helposti ja ounaa ihan hyvin PvPssäkin tosin se on aika tylsää kun ei ole mitään instant cast damage spellejä. Druid: et kyllästy pelaamaan. druidilla on melee damage dealerin, casterin, tankkaajan ja hiilerin ominaisuudet ja niitä voi vaihtaa paremmiksi talenttejen ja kamojen avulla (jos respeccaat on kamojakin vaihdettava) rogue: ounaa helposti jos on hyvät kamat (se onkin se huono puoli et jos on huonot kamat voit ehkä kyllästy helposti pelaamaan koska et voi tehdä mitään.) Paladin: en oikein tunne tätä classia koska olen pelannut lähinnä vain hordella mutta voi vaihdella hiilerin, tankkerin ja damage dealerin välillä. Shaman: hitonmoinen caster tai melee damagedealer tai ihan ok hiilaaja. hyvä buffaamaan koko grouppia paremmaksi toteemeilla. Hunter: mahtava damage dealer. monta taitoa pitää vihollinen kaukana itsestä (pakoon juostessa tai estämällä pääsyä lähelle että voi tehdä ranged dmg ja oikeastaan siltä ei pysy kukaan piilossa) Mage: paras direct damage dealer. ja pystyy taikoa ruokaa ja juomaa mutta joskus se vituttaa kun kaikki tulee kinuamaa "can u gief water pl0x?????? " saa hyvin rahaa portaaleja tekemällä (jopa 2g per portaali ((reagent maksaa 10s joten 1,90g voittoa))) siinä taisi tulla kaikki. kysy lisää jos haluat tietää. en vain oikein jaksanut selittää kaikkea mahdollista näistä. toivottavasti tämä auttaa hahmon valintaan

• jummi-jammi

itteki pelaan myös WoWia. kyl elf roguella pärjää hyvin. itte oon mage

• Hunter 30 lvl

Se on kaikkien ihan oma asia millä peliluokalla pelaavat, itse pelasin warrior:illa ja kaverit sanoivat, että olen aivan noob, mutta sitten myöhemmin löysin sopivan luokan minulle itsellenikin. PS:Itsellä 30 lvl Hunter. PS2:Teidän penikkoitten kannattaa olla edes vastailematta, jos ette esim. osaa pelata tai omista peliä.

• säccizalama
        Hunter 30 lvl kirjoitti:

Se on kaikkien ihan oma asia millä peliluokalla pelaavat, itse pelasin warrior:illa ja kaverit sanoivat, että olen aivan noob, mutta sitten myöhemmin löysin sopivan luokan minulle itsellenikin. PS:Itsellä 30 lvl Hunter. PS2:Teidän penikkoitten kannattaa olla edes vastailematta, jos ette esim. osaa pelata tai omista peliä.

siis asia on näin
        rogue:hitonmoinen damage dieler eli pistää kaikki mahdollisimman nopeesti
        warru:warru on semmonen tankkaaja ja warrusta saa talenteil bg/damage dieler warrun ja protection warru on tankkaaja ja arms on semmonen keski luokka warrru joka on hyvä pvp/pve warru ja tälläin saa toosi hyvän bg warru kun saa berserker stance ja talenteist fyryyyyyyn kaikki koska mull on 19 twinkki warru ja 60warru
        mage:en oo ite pelannu kaverit on sanonu ett hyvä mut mage ei pärjää bg:ssä mun ja joidenkin muiden mielest se ei pärjää kovin hyvin pvp:ssä
        wlock:pelin paras mun mielest en oo pelannu mun mielest niil on toosi tylsää pelata niin en oo tehny wlockkii ja ne on tooosi hyvii pvp:ssä ja pve:ssä
        hunter: ne on pelin parhaat soolottajat kun ne saaa petin niin ne ounaa himossa pve- ja pvp:ssä ja mun mielest jos tekee huntan niin 20-60 hyvät huntat kannattaa käyttää polearmia
        paladin:hyvä hiileri ja tankki mut ihan sukka damage dieler muuta en tiiä kaveril on 60lvl paladin
        shammu:ounaa kaikki jos osaa pelata ja ne on hyvii tankkaan ja healaan ja damage dieleriks aikas hyviiiiiii ja toosi hjyvä pvp/pve:ssä
        priesti: on pelin paras healeri ja ihan suht koht damage dieler mut ne ainaskin soolottaa aikas hjyvin(kirjotin tahallani ton "hjyvin")ne pistelee esim. aina ton shammun aika hyvin nää parjää pvp/pve:ssä
        Druidi: on pelin ehkä keskiluokkaisin tyyppi se on damage dieler ja tankki ja caster ja hiiler mut ne ei aina tarvii sitä mounttiiii koska ne saa 30lvl travel formin mut ssaks druidit muita formei kun bear ja cat ja moonking.

mut minä tykkään eniten warrust tai huntast on ne maget kans hyvii jos ossaa pelata

• Tobben

Ei vittu.. kaverit pelaa wowii vitun n0000b0000

• wowwowwow!

Hankkikaa elämä. WOW on maailmain sairain peli, sitäpaitsi kyseisen pelin pelaajat eivät pysty lopettamaan sen pelaamista vaan pelaavat useita tunteja päivässä (jotkut myös öisin).

• tai sit ei

Ihan vaan tiedoksi, et oon pelannu ite nyt n. 2 kuukautta, ja koko ajan käynyt töissä.(eli herännyt joka arki-päivä klo 6.00) Ja mitäköhän siitä tulis, jos olisin kiinni wowissa aina aamuyöhön saakka??! Kyllä meitä fiksuja ihmisiä löytyy, jotka osaa lopettaa ajoissa, ite noin klo. 23.00 viimeistään. Enkä edes pelaa joka päivä, vaikka oon melko koukussa tähän mahtavaan peliin! Joten loppu tollaset "WoW:n pelaajat on nolifeja eikä nuku lainkaan eikä oo muutenkaan mitään muuta elämää"- kommentit!!

• WoW Freak

HITON ÄÄLIÖT SE RIIPPUU SIITÄ MILLÄ TYYLILLÄ PELAA, MISTÄ TYKKÄÄ JA MITEN PELAA. MIELIPITEITÄ SAA OLLA JA PITÄÄKI. JA VIEL SE ETTÄ JOKAINEN PELAA ''OMALLA TYYLILLÄÄN'' SE RIIPPUU SIITÄ OMASTA TYYLISTÄ ETTÄ ONKO HYVÄ TIETYILLÄ CLASSEILLA. ja muute caps oli tarkotuksella.

Joka tapauksessa kyse on ns. ''PELITYYLISTÄ''
      esim. et voi pärjätä priestillä jos on pakkomielle mennä lähitaisteluun.

• Kaikilla kyllä on oikeus pelata mitä haluavat ilman haukkumista. Itse pelaan 49 magella, joka iskee 1,5k eli ihan vitun paljon. Ja kyl mage PvPlläkin pärjää. esim valitse fire speccaus, sitten hanki improved scorch, molten armor ja cauterize ja hot streak ability ja viel pyroblast. Eli sitten tee näin ammu Pyroblast(500-1500), ja Fire Blast(300-700), jos molemmat crittaa voit ampua uuden Pyroblastin(500-1500) ilman mana-aika kustannuksia, ja kun kohde tulee lähemmäs nii sit Dragons Breath(hidastaa ja tekee n250-600), ja frost nova ihan lähellä(jäätyy kiinni maahan)
        ja sitte kauemmas vaa ja ammut scorcheja(350-700) kunj pakenet ja kohta saat uuden pyroblastin, jos olet kuolemassa cauterize pelastaa viel hetkeks niin voit lopettaa kohteen.

JA PASKAPÄÄT JOTKA TÄNNE TULEVAT ARVOSTELEMAAN OSTAKAA PELI PUHUKAA SITTE, JOS ETTE MENKÄÄ OMILLE KESKUSTELU PALSTOILLENNE!!!!!

• Joku jötkäleeen

Btw nyky ään esim afliction warlockki ja unholy dk oita sanotaan paskoiks dps on muka vitun paska.... Eikä. Muute ole ite olen kokeillut unholyy ja sen pelitapa on compot eli joku skillli joku skilli=123k dps.... Affliction warlokilla on sama mutta vitusti vaikeempi... Max dps 456k muistaakseen nnni

• amnebdn

destro lokki 1 shottas mun priestin bgs et... vitun ggg blizzard ja puhuitte roguest.. mun mielest se on yks PARHAIMMISTA pvp classeist, jos osaat pelata.. sab stunnei, oot alhaal ns 10 sekas jos rogue tulee sun kimppuun ja jos warruil on hyvät burstit nii se on menoo! ja hiileri druidit ei oo pvps enää mtn haluttuja, harva osaa pelaa.. feralil hyvät burstit! kaikki classit on vähä sillee et pitäis tottuu siihe classiin. ja hunterin saa alas kuka vaa, jos warr, dk, retri vs hunter. voin sanoo hunteri o alhaal aika nopeesti :) tehkää frost mage ja hommatkaa 2k rating!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      65
      2147
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1732
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      244
      1402
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1347
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1202
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      360
      1143
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      330
      1108
    Aihe