Minulla onnettomalla on telefooni modeemina,taalla kaukana,ja jo on hermo homma paasta noiden ian ikuisten loopien ohi katsomaan,etta onko jotain oikeita uutisia Suomessa.Kattois vaha peiliin suomi 24:nkin tyyppi.Onko se Ilta sanomissa hommissa ja vetaa samat kuvat tahankin nenan eteen ku niitten loopissa,ei kai suomi todella ole tota minka kuvan naa horhot antaa?
Vanhanen,Kimi,Lordi,Idols
12
596
Vastaukset
- sssss.
saa selvemmän vastauksen,
jos kysyy selvemmin.
Kirjoita vaikka kirjoitusohjelmaan
ja kopio tähän,
kai osaat.Joo olen nyt netti kahvilassa.Mitenkahan saa aan ja oon paalle pisteet?Ajattelin,tosin etta ei kukaan noin fiksu avaa moista otsikkoa
- bbb.
RamiKS kirjoitti:
Joo olen nyt netti kahvilassa.Mitenkahan saa aan ja oon paalle pisteet?Ajattelin,tosin etta ei kukaan noin fiksu avaa moista otsikkoa
ensin aivan oikealta näppäimestä jossa on kolme vaihtoehtoa,
^~¨ bbb. kirjoitti:
ensin aivan oikealta näppäimestä jossa on kolme vaihtoehtoa,
^~¨ๆพรนน เรือ นพพระไย อแหไฟทม้ะ
- ainakin.
RamiKS kirjoitti:
ๆพรนน เรือ นพพระไย อแหไฟทม้ะ
"en oo lihava enkä laihakaan 180cm/76kg"
ainakin. kirjoitti:
"en oo lihava enkä laihakaan 180cm/76kg"
Hienoo,minun kanssa 5min keskustelu vastaa keskikoulupohjaa
- "vanha" tuttu
Siis missä ihmeessä asustelet kun profiilissasi on Jämsä? Millos olet muuttanut vai oletko vain lomailemassa?
En viitsinyt ottaa selvää kysymyksestäsi!Hah haa luulen etta olin taalla edellisessa elamassa munkkina,mut taa on kylla vaan lomaretki.Kysymys ei tarkoita muuta kuin etta mita vahemman siihen kiinnittaa huomiota tuo viisaan vaikutuksen,ei ole onneksi meidan ikaisille suunnattu toi median jankutus jonkun vanhasen seksielamasta
- nelkyt ja risat
Lööppeihin laitetaan sitä millä uskotaan olevan myynti arvoa, varsinainen juttu sisäsivulla ei kenties sisällä kuin pelkkää potaskaa. Mitä hurjempi lööppi sen innokkaammin ihmiset ryntäävät ostamaan kyseisen lehden.
Netti sivuilla on sama periaate, juoruava informaatio on kansalaisten mielestä kiinnostavampaa.
Niitä oikeita uutisia löytyy kun ohittaa tyynesti silmille hyppäävät turhat julkimot. - se ...
vaikk' telefooni aafrikassa noin lystikkäästi toimii... mut' Hyvää Uutta Vuotta kuiteskin sinne jonnekin kauas, :)t.pokkenholtsi
- Pirre*
Kauppalehteä, tai eri maakuntien sanomalehtiä, melkein kaikilla niillä on jo nettissä luettavat versiot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
