Vanhanen,Kimi,Lordi,Idols

RamiKS

Minulla onnettomalla on telefooni modeemina,taalla kaukana,ja jo on hermo homma paasta noiden ian ikuisten loopien ohi katsomaan,etta onko jotain oikeita uutisia Suomessa.Kattois vaha peiliin suomi 24:nkin tyyppi.Onko se Ilta sanomissa hommissa ja vetaa samat kuvat tahankin nenan eteen ku niitten loopissa,ei kai suomi todella ole tota minka kuvan naa horhot antaa?

12

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sssss.

      saa selvemmän vastauksen,
      jos kysyy selvemmin.

      Kirjoita vaikka kirjoitusohjelmaan
      ja kopio tähän,
      kai osaat.

      • Joo olen nyt netti kahvilassa.Mitenkahan saa aan ja oon paalle pisteet?Ajattelin,tosin etta ei kukaan noin fiksu avaa moista otsikkoa


      • bbb.
        RamiKS kirjoitti:

        Joo olen nyt netti kahvilassa.Mitenkahan saa aan ja oon paalle pisteet?Ajattelin,tosin etta ei kukaan noin fiksu avaa moista otsikkoa

        ensin aivan oikealta näppäimestä jossa on kolme vaihtoehtoa,

        ^~¨


      • bbb. kirjoitti:

        ensin aivan oikealta näppäimestä jossa on kolme vaihtoehtoa,

        ^~¨

        ๆพรนน เรือ นพพระไย อแหไฟทม้ะ


      • ainakin.
        RamiKS kirjoitti:

        ๆพรนน เรือ นพพระไย อแหไฟทม้ะ

        "en oo lihava enkä laihakaan 180cm/76kg"


      • ainakin. kirjoitti:

        "en oo lihava enkä laihakaan 180cm/76kg"

        Hienoo,minun kanssa 5min keskustelu vastaa keskikoulupohjaa


    • "vanha" tuttu

      Siis missä ihmeessä asustelet kun profiilissasi on Jämsä? Millos olet muuttanut vai oletko vain lomailemassa?

      En viitsinyt ottaa selvää kysymyksestäsi!

      • Hah haa luulen etta olin taalla edellisessa elamassa munkkina,mut taa on kylla vaan lomaretki.Kysymys ei tarkoita muuta kuin etta mita vahemman siihen kiinnittaa huomiota tuo viisaan vaikutuksen,ei ole onneksi meidan ikaisille suunnattu toi median jankutus jonkun vanhasen seksielamasta


    • nelkyt ja risat

      Lööppeihin laitetaan sitä millä uskotaan olevan myynti arvoa, varsinainen juttu sisäsivulla ei kenties sisällä kuin pelkkää potaskaa. Mitä hurjempi lööppi sen innokkaammin ihmiset ryntäävät ostamaan kyseisen lehden.
      Netti sivuilla on sama periaate, juoruava informaatio on kansalaisten mielestä kiinnostavampaa.
      Niitä oikeita uutisia löytyy kun ohittaa tyynesti silmille hyppäävät turhat julkimot.

    • se ...

      vaikk' telefooni aafrikassa noin lystikkäästi toimii... mut' Hyvää Uutta Vuotta kuiteskin sinne jonnekin kauas, :)t.pokkenholtsi

      • Joo,taas vaipui vuosi vanha hautaan.Hyvaa tata sinullekin


    • Pirre*

      Kauppalehteä, tai eri maakuntien sanomalehtiä, melkein kaikilla niillä on jo nettissä luettavat versiot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe