Vanhanen,Kimi,Lordi,Idols

RamiKS

Minulla onnettomalla on telefooni modeemina,taalla kaukana,ja jo on hermo homma paasta noiden ian ikuisten loopien ohi katsomaan,etta onko jotain oikeita uutisia Suomessa.Kattois vaha peiliin suomi 24:nkin tyyppi.Onko se Ilta sanomissa hommissa ja vetaa samat kuvat tahankin nenan eteen ku niitten loopissa,ei kai suomi todella ole tota minka kuvan naa horhot antaa?

12

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sssss.

      saa selvemmän vastauksen,
      jos kysyy selvemmin.

      Kirjoita vaikka kirjoitusohjelmaan
      ja kopio tähän,
      kai osaat.

      • Joo olen nyt netti kahvilassa.Mitenkahan saa aan ja oon paalle pisteet?Ajattelin,tosin etta ei kukaan noin fiksu avaa moista otsikkoa


      • bbb.
        RamiKS kirjoitti:

        Joo olen nyt netti kahvilassa.Mitenkahan saa aan ja oon paalle pisteet?Ajattelin,tosin etta ei kukaan noin fiksu avaa moista otsikkoa

        ensin aivan oikealta näppäimestä jossa on kolme vaihtoehtoa,

        ^~¨


      • bbb. kirjoitti:

        ensin aivan oikealta näppäimestä jossa on kolme vaihtoehtoa,

        ^~¨

        ๆพรนน เรือ นพพระไย อแหไฟทม้ะ


      • ainakin.
        RamiKS kirjoitti:

        ๆพรนน เรือ นพพระไย อแหไฟทม้ะ

        "en oo lihava enkä laihakaan 180cm/76kg"


      • ainakin. kirjoitti:

        "en oo lihava enkä laihakaan 180cm/76kg"

        Hienoo,minun kanssa 5min keskustelu vastaa keskikoulupohjaa


    • "vanha" tuttu

      Siis missä ihmeessä asustelet kun profiilissasi on Jämsä? Millos olet muuttanut vai oletko vain lomailemassa?

      En viitsinyt ottaa selvää kysymyksestäsi!

      • Hah haa luulen etta olin taalla edellisessa elamassa munkkina,mut taa on kylla vaan lomaretki.Kysymys ei tarkoita muuta kuin etta mita vahemman siihen kiinnittaa huomiota tuo viisaan vaikutuksen,ei ole onneksi meidan ikaisille suunnattu toi median jankutus jonkun vanhasen seksielamasta


    • nelkyt ja risat

      Lööppeihin laitetaan sitä millä uskotaan olevan myynti arvoa, varsinainen juttu sisäsivulla ei kenties sisällä kuin pelkkää potaskaa. Mitä hurjempi lööppi sen innokkaammin ihmiset ryntäävät ostamaan kyseisen lehden.
      Netti sivuilla on sama periaate, juoruava informaatio on kansalaisten mielestä kiinnostavampaa.
      Niitä oikeita uutisia löytyy kun ohittaa tyynesti silmille hyppäävät turhat julkimot.

    • se ...

      vaikk' telefooni aafrikassa noin lystikkäästi toimii... mut' Hyvää Uutta Vuotta kuiteskin sinne jonnekin kauas, :)t.pokkenholtsi

      • Joo,taas vaipui vuosi vanha hautaan.Hyvaa tata sinullekin


    • Pirre*

      Kauppalehteä, tai eri maakuntien sanomalehtiä, melkein kaikilla niillä on jo nettissä luettavat versiot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe