kalat naisen iskeminen

loverboyy

mikä lähestymistapa kalat-naisiin eniten vaikuttaa? itse olen horoskoopiltani kauris.

16

6605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magabre

kalat on liian selkärangaton nahjus kauriille aina loppujen lopuksi

• Nimetön

minut saa kiinnostumaan rehellisyydellä ja ylen palttisella huomioimisella... ikinä ei voi olla liikaa romantiikkaa

• Sitä oikeata etsivä

Kalanainen pitää läheisyydestä, romanttisista hellistä hetkistä, huomioimisesta. Mutta tarvii sitten myös sitä omaa aikaa, jolloin kukaan ei häiritse.
      Jos haluat iskeä kalanaisen, vie kukkakimppu, mutta älä sentäs joka kerta, anna pitkä hali sitä antaesasi ja niin olet valloittanut hänet. Älä ahdistele, ellei hän ole heti valmis kaikkeen, anna hänelle aikaa. Lopussa kiitos seisoo ja saat naisen, jonka kanssa elämä ei ole tylsää.

• Itse kalat.

Huomioimalla, flirttailemalla ja "olemalla kiltti", eli ei saa loukata. :) Mut sun pitää sit tehdä aloite.

• real thing
        Itse kalat. kirjoitti:

Huomioimalla, flirttailemalla ja "olemalla kiltti", eli ei saa loukata. :) Mut sun pitää sit tehdä aloite.

vielä tuohon että ainakin tämä kala arvostaa rehellisyyttä ja aitoutta. Ei mitään temppuiluja vaan mieluiten ole oma itsesi. Se ei tietenkään suje pois et jos olet aidosti flirttailevainen niin flirttaile jne. huumori voi olla myös hurmaavaa.

• Myös kala.
        real thing kirjoitti:

vielä tuohon että ainakin tämä kala arvostaa rehellisyyttä ja aitoutta. Ei mitään temppuiluja vaan mieluiten ole oma itsesi. Se ei tietenkään suje pois et jos olet aidosti flirttailevainen niin flirttaile jne. huumori voi olla myös hurmaavaa.

Itseltäni lähtee jalat alta, jos tapaan jonkin itsenäisen, rehellisen, rauhallisen ja onnellisen oman elämänsä sankarin, joka ei rajoita mitenkään elämääni tai vapauttani. Hän pärjää parhaiten itsekseen, mutta tulee hyvin toimeen myös muiden kanssa. Hän ei saa roikkua minussa, vaan hänen täytyy elää omaa elämäänsä niinkuin ennenkin ja olla oma itsensä, vaikka olisikin kiinnostunut minusta. Sitten pikkuhiljaa lähestyä ensin ystäviksi, ja sitten enemmän. Ja jos hän lähestyy liian nopeasti, se on tutto finito. Eli kaikki loppu.

• kala

älykkyys

• Kikka

Tuo totta, kaloja ei saa aliarvioida.

• hulluna kauriisiin ;-)

omana itsenään.Sillä että ollaan aidosti kiinnostuneita, sekä henkisesti, että fyysisesti. Seksi on todella tärkeää, ja se että tuntee itsensä halutuksi, mutta se ei saa olla se pääasia. Haluan miehen joka on vahva, rehti, perusasiat kunnossa, tasapainoinen (tasapainottaa sillä minua) ja antaa rakkautta ja aikaa minulle luottaa itseensä. Kun olen jonain päivänä valmis näyttämään rakkauteni, odotan ettei mies juokse karkuun, vaan antaa minulle takaisin sen mitä hänelle rakastaessani luovutan. Oma aika on tärkeää!

• olen..

mä olen kalat- nainen ja mieheni on kauris. olemme olleet todella rakastuneita jo vuosia, joten kyllä nämä kaksi horoskooppia yhteen sopii!! =)
      kalat- nainen (itse ainakin) kaipaa jotain mieleenpainuva, eikä mitään teille, meille vai mettäteille juttuja. ja kun olet ehkä vähän vaikeasti tavoiteltava, niin johan kiinnostus nousee.

• kalatyttö

Minut hurmataan terveellä itsevarmuudella ja sillä että miehellä on niin vahva olkapää, että minä voin siihen luottamuksella nojata...painautua koko huolten ja surujen raskaalla painolla, eikä se haihdu pois.Miehellä tulee olla myös huumorintajua ja mielikuvitusta yllättää iloisesti. Jos miehestä löytyy nämä ominaisuudet, niin palkaksi saa kalanaisen syvän luottamuksen ja kauniin rakkauden.

• en fisk

Tuo "vaikeasti tavoiteltava" on niin totta! En tiedä, mikä siinä on, mutta minun täytyy saada "metsästää" itselleni haluamani mies. :) Mutta muista, ettet ole liian etäinen.

• Kalapa hyvinkin.
        en fisk kirjoitti:

Tuo "vaikeasti tavoiteltava" on niin totta! En tiedä, mikä siinä on, mutta minun täytyy saada "metsästää" itselleni haluamani mies. :) Mutta muista, ettet ole liian etäinen.

"Metsästää" on juuri oikea sana! Tällä hetkellä "Leijonaa mä metsästän" ;)

• Keskeinen
        Kalapa hyvinkin. kirjoitti:

"Metsästää" on juuri oikea sana! Tällä hetkellä "Leijonaa mä metsästän" ;)

Hi!
        Leijonaa ei kannata jahdata, toivon että olet tullut järkiisi. He jos ketkä osaavat hurmata ja viedä taivaisiin suhteen alussa, ja kun sut on "koukutettu" vuorossa onkin "kylmää kyytiä" riippuen aina siitä millä mielellä Herra tai Rouva Leijona sattuu olemaan.Leijonille merkitsee vain he itse. Mutta jokainenhan me opimme "kantapään kautta" nämä jutut...

• Uiju
        Keskeinen kirjoitti:

Hi!
        Leijonaa ei kannata jahdata, toivon että olet tullut järkiisi. He jos ketkä osaavat hurmata ja viedä taivaisiin suhteen alussa, ja kun sut on "koukutettu" vuorossa onkin "kylmää kyytiä" riippuen aina siitä millä mielellä Herra tai Rouva Leijona sattuu olemaan.Leijonille merkitsee vain he itse. Mutta jokainenhan me opimme "kantapään kautta" nämä jutut...

Olet todella oikeassa, "kylmää kyytiä" todella. Koettu on

• Kikka

Hitaasti huomioiden, ei ahdistellen. Kärsivällisyydellä, leikillisesti väsyttäen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe