kalat naisen iskeminen

loverboyy

mikä lähestymistapa kalat-naisiin eniten vaikuttaa? itse olen horoskoopiltani kauris.

16

6463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magabre

      kalat on liian selkärangaton nahjus kauriille aina loppujen lopuksi

      • Nimetön

        minut saa kiinnostumaan rehellisyydellä ja ylen palttisella huomioimisella... ikinä ei voi olla liikaa romantiikkaa


    • Sitä oikeata etsivä

      Kalanainen pitää läheisyydestä, romanttisista hellistä hetkistä, huomioimisesta. Mutta tarvii sitten myös sitä omaa aikaa, jolloin kukaan ei häiritse.
      Jos haluat iskeä kalanaisen, vie kukkakimppu, mutta älä sentäs joka kerta, anna pitkä hali sitä antaesasi ja niin olet valloittanut hänet. Älä ahdistele, ellei hän ole heti valmis kaikkeen, anna hänelle aikaa. Lopussa kiitos seisoo ja saat naisen, jonka kanssa elämä ei ole tylsää.

      • Itse kalat.

        Huomioimalla, flirttailemalla ja "olemalla kiltti", eli ei saa loukata. :) Mut sun pitää sit tehdä aloite.


      • real thing
        Itse kalat. kirjoitti:

        Huomioimalla, flirttailemalla ja "olemalla kiltti", eli ei saa loukata. :) Mut sun pitää sit tehdä aloite.

        vielä tuohon että ainakin tämä kala arvostaa rehellisyyttä ja aitoutta. Ei mitään temppuiluja vaan mieluiten ole oma itsesi. Se ei tietenkään suje pois et jos olet aidosti flirttailevainen niin flirttaile jne. huumori voi olla myös hurmaavaa.


      • Myös kala.
        real thing kirjoitti:

        vielä tuohon että ainakin tämä kala arvostaa rehellisyyttä ja aitoutta. Ei mitään temppuiluja vaan mieluiten ole oma itsesi. Se ei tietenkään suje pois et jos olet aidosti flirttailevainen niin flirttaile jne. huumori voi olla myös hurmaavaa.

        Itseltäni lähtee jalat alta, jos tapaan jonkin itsenäisen, rehellisen, rauhallisen ja onnellisen oman elämänsä sankarin, joka ei rajoita mitenkään elämääni tai vapauttani. Hän pärjää parhaiten itsekseen, mutta tulee hyvin toimeen myös muiden kanssa. Hän ei saa roikkua minussa, vaan hänen täytyy elää omaa elämäänsä niinkuin ennenkin ja olla oma itsensä, vaikka olisikin kiinnostunut minusta. Sitten pikkuhiljaa lähestyä ensin ystäviksi, ja sitten enemmän. Ja jos hän lähestyy liian nopeasti, se on tutto finito. Eli kaikki loppu.


    • kala

      älykkyys

      • Kikka

        Tuo totta, kaloja ei saa aliarvioida.


    • hulluna kauriisiin ;-)

      omana itsenään.Sillä että ollaan aidosti kiinnostuneita, sekä henkisesti, että fyysisesti. Seksi on todella tärkeää, ja se että tuntee itsensä halutuksi, mutta se ei saa olla se pääasia. Haluan miehen joka on vahva, rehti, perusasiat kunnossa, tasapainoinen (tasapainottaa sillä minua) ja antaa rakkautta ja aikaa minulle luottaa itseensä. Kun olen jonain päivänä valmis näyttämään rakkauteni, odotan ettei mies juokse karkuun, vaan antaa minulle takaisin sen mitä hänelle rakastaessani luovutan. Oma aika on tärkeää!

    • olen..

      mä olen kalat- nainen ja mieheni on kauris. olemme olleet todella rakastuneita jo vuosia, joten kyllä nämä kaksi horoskooppia yhteen sopii!! =)
      kalat- nainen (itse ainakin) kaipaa jotain mieleenpainuva, eikä mitään teille, meille vai mettäteille juttuja. ja kun olet ehkä vähän vaikeasti tavoiteltava, niin johan kiinnostus nousee.

      • kalatyttö

        Minut hurmataan terveellä itsevarmuudella ja sillä että miehellä on niin vahva olkapää, että minä voin siihen luottamuksella nojata...painautua koko huolten ja surujen raskaalla painolla, eikä se haihdu pois.Miehellä tulee olla myös huumorintajua ja mielikuvitusta yllättää iloisesti. Jos miehestä löytyy nämä ominaisuudet, niin palkaksi saa kalanaisen syvän luottamuksen ja kauniin rakkauden.


      • en fisk

        Tuo "vaikeasti tavoiteltava" on niin totta! En tiedä, mikä siinä on, mutta minun täytyy saada "metsästää" itselleni haluamani mies. :) Mutta muista, ettet ole liian etäinen.


      • Kalapa hyvinkin.
        en fisk kirjoitti:

        Tuo "vaikeasti tavoiteltava" on niin totta! En tiedä, mikä siinä on, mutta minun täytyy saada "metsästää" itselleni haluamani mies. :) Mutta muista, ettet ole liian etäinen.

        "Metsästää" on juuri oikea sana! Tällä hetkellä "Leijonaa mä metsästän" ;)


      • Keskeinen
        Kalapa hyvinkin. kirjoitti:

        "Metsästää" on juuri oikea sana! Tällä hetkellä "Leijonaa mä metsästän" ;)

        Hi!
        Leijonaa ei kannata jahdata, toivon että olet tullut järkiisi. He jos ketkä osaavat hurmata ja viedä taivaisiin suhteen alussa, ja kun sut on "koukutettu" vuorossa onkin "kylmää kyytiä" riippuen aina siitä millä mielellä Herra tai Rouva Leijona sattuu olemaan.Leijonille merkitsee vain he itse. Mutta jokainenhan me opimme "kantapään kautta" nämä jutut...


      • Uiju
        Keskeinen kirjoitti:

        Hi!
        Leijonaa ei kannata jahdata, toivon että olet tullut järkiisi. He jos ketkä osaavat hurmata ja viedä taivaisiin suhteen alussa, ja kun sut on "koukutettu" vuorossa onkin "kylmää kyytiä" riippuen aina siitä millä mielellä Herra tai Rouva Leijona sattuu olemaan.Leijonille merkitsee vain he itse. Mutta jokainenhan me opimme "kantapään kautta" nämä jutut...

        Olet todella oikeassa, "kylmää kyytiä" todella. Koettu on


    • Kikka

      Hitaasti huomioiden, ei ahdistellen. Kärsivällisyydellä, leikillisesti väsyttäen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe