Motelli/Hotelli San Fransisco?

Missä kannattaa asua?

Mistä kaupunginosasta kannattaa varata lomamajoitus. Netin kautta olen etsinyt erilaisia vaihtoehtoja, myös jos löytyy joku motelli/hotelli mitä suosittelet niin olisi mukavaa tietoa - ei kallis,

4

1325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sung

      Ensimmäiseksi yöksi saattaisin varata huoneen vaikka netistä jos on ollut pitkä ja raskas matka takana tai jos saavun lentokentälle myöhään illalla.

      Tai sitten ekana vuokraan auton ja jos oikein on voimia eikä väsytä, niin eikun tienpäälle vaan. Jonkinlaisen matkasuunnitelman tietenkin teet, että sinulla on selvillä edes suunta minne lähdet. Niitä hotelleja ja motelleja on pilvin pimein ja jos halpaa yöpaikkaa etsit, niin ne on helppo löytää. Paitsi silloin jos alueella on jotakin suurempaa tapahtumaa menossa niin voi olla monet hotellit aika varattuja. Mutta kyllä se joku yöpaikka löytyy, varsinkin just niistä halvoista paikoista.

      Minulla on joskus hieman vaikeaa, kun olen aika ronkeli siitä millaisessa paikassa yöni vietän, vaadin nimittäin jonkinmoista tasoa yöpaikalta, sillä mihinkään torakkalinnaan en halua mennä. Siinä sitä sitten ajellaan ympäriinsä, mutta aina se kohtuuhintainen ja mukava majapaikka on löytynyt.

      Täällä Amerikassa on se hyvä puoli, että matkalle voi lähteä ilman sen suurempaa huolta yöpymisistä sun muista. Pidän siitä, että voi lähteä ajamaan ja valita reittinsä kuten haluaa ja yöpyä siellä missä sattuu yö tulemaan vastaan. Ihanaa seikkailua.

      Olemme tehneet monta matkaa juuri näin, emmekä ole koskaan kohdanneet mitään vastoinkäymisiä. Jonkinlainen ennakkosuunnitelma on kuitenkin aina hyvä tehdä; käydä läpi ajoreitti, tiet mitä ajaa, kaupungit ja nähtävyydet matkan varrella, sellaista yleistä. Hyvä kartta mukaan, ehkä jotain opaskirjaa tai netistä tulostuksia ja mahd. tarvittavia puhelinnumeroita tai matkan varrelle sattuvien hotelleiden osoitteita. Jotain tällaista.

    • tss

      ...mutta koeta välttää viereistä Tenderloinin aluetta.

      Itse olen varannut Hotwiren kautta, sain 100 USD verot hinnalla Pan Pasific- ja Westin San Francis-hotellit, molemmat **** hotelleja Union Squaren alueella.

      Hinnat riippuvat tietysti paljon ajankohdastakin.

    • Castle Inn

      jos nyt muistin nimen oikein ja hintaansa nähden se oli ihan helmi! En tarkkaan muista mitä hinta oli/ yö, mutta edullisimmasta päästä kuitenkin ja sijainti oikein hyvä...kävelymatka laiturialueelle, jossa kaiken maailman ravintoloita, kauppoja jne. ja ihan lähellä kulkee cable car eli ydinkeskustaan pääse enemmän kuin helposti. Toi Castle Inn oli ehkä joku 2,5-3 tähteä motelli eli ei mikään ritz, mutta omasta mielestäni siisteyden ja sijainnin suhteen oikein hyvä (ja mukavuudenhalultani en ihan mihin tahansa majoitu). Käy katsomassa Tripadvisorin sivuilta lisää.

      • -P--

        Jep, Castle Inn voin minäkin suositella, ihan perusmajoitusta, siisti, sijainti kohdallaan eikä hintakaan päätä huimaa. Tripadvisoriin hop hop :)

        - P -


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe