nolo juttu

tyttö15v

minulle oli tullut tänään kylään pari tyttökaveria. no sitten pikkuveljeni tuli huoneeseeni yllään kylpytakki koputtamatta ja kun olin kysymäisilläni että mitä asiaa, veljeni tiputti kylpytakin päältään latialle. näin että hän oli kokonaan alasti ja hänen pippeliinsä oli laitettu punainen rusetti. en voinut kuin tuijottaa oli sen verran outo näky. kun kuulin kavereideni tirskunnan muistin etten ollut veljen kanssa kaksin, naama punaisena käskin veljen poistua. on kamalan noloa että hän kehtasi näyttäytyä kavereilleni alasti.

15

7249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Modis

      Veljesi ajatteli, että mainos on valttia ja on paras aloittaa ajoissa

    • dassddsadas

      Hahahahahah.. ehkä se halus et sun kaverit avais sen lahjan :DD:D

    • poika 89

      heh kyllä veljelläs leikkaa.paljos veljelläs on muute ikää?.pitäsköhän munkin pistää illal rusetti naperoon kun menen tyttöystävälle yöks niin likkakaveri vois sitten avata sen.kertoks pikkuveli mitään syytä miks tuli rusetti naperos sun huoneeseen?.

    • Fear of the dark

      Pikkulapsillahan on jokin kummallinen tarve esitellä itseänsä siinä 3-5:n vuoden iässä. Silloin syntyy käsitys sukupuolten erilaisuudesta. Pikkuveljesi on tajunnut, että hänellä on pippeli ja kaikilla ei olekaan. Hän on halunnut myös muiden tietävän sen.

    • Kateellinen.

      Ompas sulla sitte vekkuli veli, oon ihan katteellinen. Varmaan ne sun kaveritkin tykkäs veljes esityksestä.

    • Nimetön

      siis kui vanha sun veli o?mä repesin ku luin ton viestin!!miten kukaan keksii mitään tollasta??

      • siistii hjgjhjjölkjk

        noloo on tai no mikä mää oo puhumaa ko vilauttelin naapureille 13vuotiaana niien ikkunan takana :\


      • tyttö.
        siistii hjgjhjjölkjk kirjoitti:

        noloo on tai no mikä mää oo puhumaa ko vilauttelin naapureille 13vuotiaana niien ikkunan takana :\

        olin kahen kamun kanssa sen toisen kamun luona suihkussa ja saunassa oltiin saunassa ja sen kamun n. 5v veli tuli meiän kanssa saunaan ja vähän ajan päästä se alko selittää jotain pippelistään ja esitteli sitä kämmenellään mun kamu oli ihan punane johtu varmaan muustakin kun vaan kuumasta heh


      • tyttö15v
        tyttö. kirjoitti:

        olin kahen kamun kanssa sen toisen kamun luona suihkussa ja saunassa oltiin saunassa ja sen kamun n. 5v veli tuli meiän kanssa saunaan ja vähän ajan päästä se alko selittää jotain pippelistään ja esitteli sitä kämmenellään mun kamu oli ihan punane johtu varmaan muustakin kun vaan kuumasta heh

        Se minkä ikänen mun veli oli, onkin tässä tosi noloo. Kun se on jo 14v!


      • sillä yhtään
        tyttö15v kirjoitti:

        Se minkä ikänen mun veli oli, onkin tässä tosi noloo. Kun se on jo 14v!

        karvoja alapäässä?


      • tyttö15v
        sillä yhtään kirjoitti:

        karvoja alapäässä?

        Ei sillä oo vielä tai sitten se on ajellu ne pois, NOLOO se kumminkin oli!


      • öasldkfj
        tyttö15v kirjoitti:

        Ei sillä oo vielä tai sitten se on ajellu ne pois, NOLOO se kumminkin oli!

        otan osaa


      • xdxdxdx
        öasldkfj kirjoitti:

        otan osaa

        no sitte toi juttu onki jo vähä pahempi! onks sunveljelläs ollu muitaki tämmösiä tempauksia? XD


      • :´´)
        xdxdxdx kirjoitti:

        no sitte toi juttu onki jo vähä pahempi! onks sunveljelläs ollu muitaki tämmösiä tempauksia? XD

        Sen verran hauska juttu että voinen kertoa omanikin,jokunen vuosi sitte kun olin paljon pienempi ja äiti oli juuri saanut uuden poika-ystävän.Olimme yötä hänen isolla mökillään ja äiti tapansa mukaan keitti puuroa aamiaiseksi (Vanhan-aikainen)no olin yöllä saanut nuhan enkä pystynyt haistaa jostain kumman syystä minä halusinkin haistaa puuroa ja siinä se kun ei haista työnsin nenäni lähemmäksi... lähemmäksi ja pläts koko-naama oli puuron seassa. :´´/
        Äidin mies-ystävä ihan punasena naurun pidosta ja minulla valui nenästä puuroa sen jälkeen en puhunut 2-päivään. :´´D


      • dgdffffffffffffeeeee
        :´´) kirjoitti:

        Sen verran hauska juttu että voinen kertoa omanikin,jokunen vuosi sitte kun olin paljon pienempi ja äiti oli juuri saanut uuden poika-ystävän.Olimme yötä hänen isolla mökillään ja äiti tapansa mukaan keitti puuroa aamiaiseksi (Vanhan-aikainen)no olin yöllä saanut nuhan enkä pystynyt haistaa jostain kumman syystä minä halusinkin haistaa puuroa ja siinä se kun ei haista työnsin nenäni lähemmäksi... lähemmäksi ja pläts koko-naama oli puuron seassa. :´´/
        Äidin mies-ystävä ihan punasena naurun pidosta ja minulla valui nenästä puuroa sen jälkeen en puhunut 2-päivään. :´´D

        sun 14v veljesi halusi tietty pienet ryhmä panot, mutta te pilasitte sen fantasiat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe