eipä kukkaa kirjollu novelleja pitkä aikaan... tai ainakaan järkevii novellei????
eipä oo
11
600
Vastaukset
- Maaiman paras asia
Mutta sitten verhon takaa ilmestyi Intialaisperäinen hyväksikäyttäjä nimeltään Nahki Pisha Jotrom, joka työnsi kyrpänsä joku-- nimisen Suomi24-käyttäjän perseeseen ja jätti sen siihen sojottamaan. Nahki käveli pois paikalta hekottaen ilman irtokyrpäänsä. joku-- otti mulkun irti anuksestaan ja jäi ihmettelemään laajentunutta sulkijalihastaan, mutta päätti survoa siittimen takaisin sillä se tuntui hyvältä. :0
- joku--
muikku!!!!
- Nimetön
Olen löytänyt mukavan kirjoitusfoorumin. Toivon, että moni muukin löytäisi tämän hengeltään hyvän ja mielenkiitoisen kirjoitusfoorumin.
Kaikki rohkeasti kirjoittelemaan tänne : http://www.kirjanet.com/profile.php?
Toivon uusia jäseniä ja kirjoittajia mukavaan foorumiin. Tule ja nauti kirjoittamisesta. Lämpimästi tervetuloa kaikki kirjoittajat. Teitä kaivataan.
Tästä foorumista hiotaan vielä timantti.- <<< Kersantti<...
Foorumi vaikuttaa minusta hyvältä.Haluaisin itsekin kirjoitella sinne.
- Näyttää siltä
Näyttää siltä, että uusi foorumi alkaa elää. Jäseniäkin melko mukanavasti.Näyttää löytyvän monenlaista...
- ..................
Näyttää melko hyvältä.
- Näyttää
Näyttää olevan noin 20 jäsentä.
- Sipuli
Näyttää olevan noin 20 jäsentä.
- Sipuli
Tuli tuplaten vahingossa.
- Potenssi Nahki
Nahki Pisha Jotrom seuraa teitä jokaiselle keskustelu-alueelle. Hän pilaa kaikki juttunne irtokyrpä-kertomuksillaan. You have been warned!
- -------------
Potenssi Nahki kirjoitti:
Nahki Pisha Jotrom seuraa teitä jokaiselle keskustelu-alueelle. Hän pilaa kaikki juttunne irtokyrpä-kertomuksillaan. You have been warned!
Ei haluta paeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013